کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همه رکوردهای منفی لیگ یک برای راه آهن

21 اسفند 1396 ساعت 9:22

راه آهن با 21 باخت و کسب تنها 4 تساوی در قعر جدول لیگ یک قرار دارد و هفته هاست سقوط خود را به لیگ دو قطعی کرده است.


به گزارش جهان نیوز، راه آهن که یکی از پرسابقه ترین تیم های ایران محسوب می شود در لیگ پانزدهم به لیگ دسته اول سقوط کرد و حالا با نتایج ضعیفی که کسب کرده در آستانه سقوط قطعی به دسته دوم قرار دارد. با اتمام هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول راه آهن سنگین ترین شکست این فصل را متحمل شد و با نتیجه 7 بر یک مغلوب فجرسپاسی شیراز شد. این بازی پرگل ترین بازی این فصل لیگ یک هم بود که در آن 8 گل به ثمر رسید.
 

تیم راه آهن که در این فصل تغییر چند سرمربی را تجربه کرده، با محسن بیاتی نیا نیز تغییری در حال و روز خود ندید. راه آهنی ها در این فصل همه رکوردهای منفی را به نام خود ثبت کردند تا بدترین روزهای این تیم رقم بخورد. آن ها تا هفته 25 هیچ بردی را به دست نیاورده بودند تا اینکه در دوبازی متوالی مقابل مس رفسنجان و صبای قم موفق به کسب برد شدند. کسب 4 مساوی در 25 هفته یکی از رکوردهای منحر به فرد این تیم بود که باعث شد تا این باشگاه قدیمی تهرانی از ابتدای مسابقات در قعر جدول لیگ یک قرار بگیرد. در واقع راه آهن را باید از همین حالا سقوط کرده دانست.

راه آهنی ها با 21 باخت عنوان ضعیف ترین تیم را به خود اختصاص داده اند و با 12 گل زده صاحب ضعیف ترین خط حمله هستند. آنها 46 گل خورده را در کارنامه خود دارند که بعد از صبای قم با 50 گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ یک را در اختیار دارند. با این اوصاف تیم ریشه دار و قدیمی تهرانی باید سال آینده را در لیگ دسته دوم فعالیت کند.


منبع:ورزش سه
 


کد مطلب: 598301

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598301/همه-رکوردهای-منفی-لیگ-یک-راه-آهن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com