جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دفع هجوم شبانه داعش به مرز سوریه و عراق

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 598293
عملیات موفقیت آمیز نیروهای حشد شعبی در خنثی کردن حمله عناصر داعش به مرزهای مشترک سوریه و عراق از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
دفع هجوم شبانه داعش به مرز سوریه و عراق
به گزارش جهان نيوز، «ابوجنان البصری» یکی از فرماندهان حشدالشعبی اعلام کرد که این نیروها حمله داعش به سمت منطقه الجغیفی واقع در نوار مرزی میان عراق و سوریه در شمال غربینینوا را خنثی کردند.
 

محمد ضیفان العبیدی رئیس شورای منطقه العظیم واقع در ۶۳ کیلومتری شمال بعقوبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش قصد حمله به مرکز وابسته به نیروهای عشائری را داشت که بعد از وقوع درگیری حمله آنها خنثی شد.

هم چنین نیروهای امنیتی عراق با عناصر تروریستی داعش در جنوب موصل درگیر شدند که در جریان آن یکی از این تروریستها به هلاکت رسید.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد که به دنبال حمله عناصر داعش به غیر نظامیان در اوتوبان بغداد- کرکوک واقع در شرق استان صلاح الدین دست کم ۱۰ تن از غیر نظامیان عراقی کشته شدند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *