جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آزمایش دی ان ای برای رازگشایی از هویت جمجمه

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 598274
همزمان با کشف جمجمه‌ای در ارتفاعات کوهستانی شمال تهران، مردی به دادسرای جنایی آمد و خواستار انجام آزمایش دی ان ای شد تا برادر گمشده‌اش را پیدا کند. او گمان می‌کند جمجمه مال برادرش است که 15 سال پیش برای کوهنوردی به آن ارتفاعات رفته و ناپدید شده است.
آزمایش دی ان ای برای رازگشایی از هویت جمجمه
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌جم، ساعت 9 و 30 دقیقه دوازدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری 163 ولنجک با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جمجمه‌ای در محدوده آبشاری در ارتفاعات کوهستانی شمال تهران خبر داد.
 
این در حالی بود که ماموران پرونده‌های افراد گمشده ثبت شده در پلیس آگاهی را هم بررسی می‌کردند تا متوجه شوند فردی در چند سال گذشته در ارتفاعات گمشده است یا نه‌؟

در جریان این تحقیقات بود که دیروز ـ یکشنبه ـ مردی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به بازپرس پرونده گفت: سال 81 برادر جوانم برای کوهپیمایی به ارتفاعات کوهستانی شمال تهران رفته بود که دیگر بازنگشت و در آنجا ناپدید شد. مدتی به جست‌وجو در آنجا پرداختیم، اما ردی از برادرم به دست نیامد. به همین خاطر موضوع را به پلیس اطلاع دادیم و درباره ناپدید شدن او پرونده‌ای تشکیل شد، اما من و خانواده‌ام همچنان چشم به راه بوده و همیشه برای یافتن ردی از او به آن ارتفاعات کوهستانی شمال تهران می‌رفتیم.

وی افزود: تلاش‌هایمان برای یافتن برادر گمشده‌ام بعد از 15سال هنوز بی‌نتیجه مانده بود و خانواده‌ام چشم به راه او هستند. چند روز پیش به‌طور اتفاقی با خواندن خبر روزنامه‌ها متوجه شدم که ماموران در همان ارتفاعات کوهستانی شمال پایتخت که برادرم 15 سال پیش در آنجا ناپدید شده بود، جمجمه‌ای را یافته‌اند. گمان می‌کنم جمجمه کشف شده متعلق به برادر گمشده‌ام باشد. به همین خاطر می‌خواهم آزمایش «دی‌‌ان‌ای» بدهم تا مشخص شود جمجمه متعلق به برادرم هست یا نه.

با توجه به درخواست این مرد، بازپرس جنایی دستور داد تا او با حضور در پزشکی قانونی آزمایش دی ان ای انجام دهد تا راز معمای این پرونده فاش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *