کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست خانواده پادووانی از باشگاه استقلال

21 اسفند 1396 ساعت 8:42

خانواده لئوناردو پادووانی از مسئولان باشگاه استقلال درخواست دارند که مقدمات انتقال این بازیکن به تهران فراهم شود و در تهران نیز مراحل بعدی درمان وی ادامه یابد.


به گزارش جهان نیوز، لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی تیم استقلال پانزده قبل روز قبل در جریان بازی مقابل فولاد خوزستان دچار آسیب دیدگی سختی شد و در بیمارستان آپادانای اهواز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 
عمل ناحیه گردن این بازیکن زیر نظر پزشکان متخصصی چون عبدالخانی، تقوی و خرمی با موفقیت به انجام رسید و حس حرکتی اندام فوقانی پادووانی به شکل عادی بازگشته است، اما همانطور که از ابتدا اعلام شده بود، بازیکن برزیلی استقلال باید پس از انتقال به تهران یک عمل جراحی در ناحیه جمجمه را پشت سر بگذارد.
 
این بازیکن همچنین باید مراحل توان‌بخشی به منظور بازگردانی تدریجی اندام تحتانی به شرایط عادی را دنبال نماید تا در ماه‌های آینده شاهد بازگشت توان حرکتی به پاهای مدافع برزیلی استقلال باشیم.
 
خانواده  پادووانی از باشگاه استقلال درخواست دارند طبق قولی که داده‌اند مراحل انتقال این بازیکن به تهران تا فردا (دوشنبه) انجام شود، چرا که انتقال بیماران تحت مراقبت‌های پزشکی از اهواز به تهران، فقط در روزهای یکشنبه ودوشنبه هر هفته انجام می‌شود.
 
همسر و برادر پادووانی در روزهای گذشته همراه این بازیکن در اهواز حضور داشته‌اند و با توجه به اتمام مراحل نخست درمان پادووانی و صدور مجوز انتقال وی به تهران که چند روز است از سوی تیم جراحی این بازیکن صادر شده، خانواده این بازیکن برزیلی انتظار همکاری باشگاه استقلال و حمایت شدن این بازیکن آسیب دیده از سوی باشگاه مذکور را دارند.
 
در لیگ امسال برخی از بازیکنان خارجی برای حضور در لیگ ایران درخواست بیمه شدن در مقابل حوادث و مصدومیت‌های احتمالی را داشتند و با اتفاقی که برای پادووانی رخ داد به نظر می‌رسد این درخواست بازیکنان خارجی منطقی بوده است.
 
بازیکنان فوتبال در لیگ ایران تحت حمایت‌های خاصی نیستند و یک مصدومیت سنگین می‌تواند آینده ورزشی و حتی زندگی شخصی وی را تحت تأثیر مستقیم قرار دهد.

منبع:ورزش سه


کد مطلب: 598271

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598271/درخواست-خانواده-پادووانی-باشگاه-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com