جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

۹ اسکله شناور در نوروز ۹۷ بهره برداری می شوند

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 598260
الهیار از ایجاد ۷ اسکله شناور در نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: ۲ اسکله دیگر تا پایان نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
۹ اسکله شناور در نوروز ۹۷ بهره برداری می شوند
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا الهیار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تاکید وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر مبنی بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط این سازمان در حوزه تامین تجهیزات اظهار کرد: در این راستا ایجاد ۹ مجموعه اسکله شناور در سال جاری در دستور کار قرار گرفت که ۷ مورد آن تا نوروز ۹۷ و ۲ مورد دیگر تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
 وی با بیان اینکه اسکله‌ها در جزایر هرمزگان واقع شده‌اند، تصریح کرد: اسکله‌های شناور، اسکله‌هایی هستند که در کنار ساحل قرار می‌گیرند.

اگر در حالت طبیعی بخواهید از سواحل استفاده کنید پیش نیاز آن اسکله است که وجود آن‌ها کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ایمنی تامین و استفاده مراجعان تسهیل شود.

الهیار افزود: این اسکله‌های شناور شامل کندالو، هنگام، شیب دراز، سهیلی، گورزین، لافت قدیم، طبل، خورآذینی و خورتیاب هستند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *