کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرجی:

هنوز هیچ فیلمی برای اکران نوروزی قطعی نشده

21 اسفند 1396 ساعت 7:51

عضو سابق شورای صنفی نمایش گفت که اسامی فیلم‌هایی که توسط برخی از رسانه‌ها به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شده است، صرفاً گمانه‌زنی‌های آن رسانه‌ها است و هنوز هیچ فیلمی قطعی نیست.


به گزارش جهان نیوز، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای سابق صنفی نمایش درباره وضعیت اکران نوروز اعلام کرد: امروز از اعضای شورای سابق صنفی نمایش، تلفنی درخواست شد که فردا در شورای فوق العاده صنفی نمایش شرکت کنند. با توجه به این‌که اعضای جدید شورای صنفی نمایش انتخاب نشده‌اند، احتمالاً این جلسه فوق العاده برای این است که وضعیت اکران نوروز 97 مشخص شود.

وی درباره ادعای برخی از رسانه‌ها درباره اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروز 97 بیان کرد: به هیچ عنوان فیلمی حواله نمایش در نوروز 97 را دریافت نکرده است و در جلسه فردا همه چیز مشخص می‌شود. اسامی فیلم‌هایی که برای اکران نوروز 97 توسط برخی از رسانه‌ها اعلام شده است، صرفاً گمانه‌زنی‌های آن رسانه‌ها است و هنوز چیزی قطعی نشده است.

بنابراین گزارش، برخی از رسانه‌ها پیش از این اعلام کرده بودند که شورای صنفی نمایش فیلم‌های سینمایی «به‌وقت شام» به‌سرگروهی پردیس کورش، «لاتاری» به‌سرگروهی استقلال، «لونه زنبور» به‌سرگروهی سینما ایران، «مصادره» به‌سرگروهی سینما جوان، «فیلشاه» به‌سرگروهی پردیس آزادی، «خرگیوش» به‌سرگروهی زندگی و «فراری» به‌سرگروهی سینما ماندانا صادر شده است.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 598231

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598231/هنوز-هیچ-فیلمی-اکران-نوروزی-قطعی-نشده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com