شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
رپورتاژ سنگین وهابیون سعودی و رسانه‌های لندن در تبلیغ تشیع انگلیسی

حمایت رسانه های وهابی از فرقه شیرازی

شیعه انگلیسی به مقدسات اهل سنت توهین می‌کند، سنی آمریکایی هورا می‌کشد
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 598211
در حالی که حتی رسانه‌های وابسته به این جریان از عنوان "مرجع تقلید" برای حسین شیرازی استفاده نمی‌کنند این شبکه وهابی در اقدامی معنادار با مرجع تقلید خواندن وی نوشت: اخیرا این مرجع تقلید شیعه [!] منتقد حکومت ایران، انتقادهای تندی را علیه ولایت فقیه مطرح کرد و ولی فقیه را با جایگاه «فراعنه مصر» قابل مقایسه دانسته است.
حمایت رسانه های وهابی از فرقه شیرازی
به گزارش جهان نيوز؛ جریان وهابیت و سعودی که نه فقط با شیعیان که با اهل سنت میانه‌رو و دوست‌دار اهل بیت نیز دشمن است در اتفاقی قابل پیش‌بینی دلسوز جریانی خاص از تشیع شد و حمایت از فرقه شیرازی ها را در دستور کار خود قرار داد. این درحالی است که فرقه شیرازی با افراطی گری خود به فحاشی به صحابه پیامبر و مقدسات اهل سنت شهره است. 
 
با حمله جریان شیعه انگلیسی مورد حمایت لندن به سفارت کشورمان جریان رسانه ای غالب که عمدتا دست کشورهای غربی و نفت خوار منطقه قرار دارد به حمایت از این گروه پرداختند. از شبکه وهابی کلمه تا بی بی سی و من و تو.
 
شبکه وهابی کلمه که همواره در برنامه‌های خود شیعیان، علما و مراجع تقلید را کافر میخواند در خبری که در حمایت از فرقه شیرازی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده مدعی اعتصاب غذای حسین شیرازی در اعتراض به بازداشت خود شد.
 
در حالی که حتی رسانه‌های وابسته به این جریان از عنوان "مرجع تقلید" برای حسین شیرازی استفاده نمی‌کنند این شبکه وهابی در اقدامی معنادار با مرجع تقلید خواندن وی نوشت: اخیرا این مرجع تقلید شیعه [!] منتقد حکومت ایران، انتقادهای تندی را علیه ولایت فقیه مطرح کرد و ولی فقیه را با جایگاه «فراعنه مصر» قابل مقایسه دانسته است.
 
 
سنی مورد حمایت آمریکا و شیعه مورد حمایت انگلیس که در شبکه های خود به یکدیگر فحاشی می کنند در ارتباط با دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران همچون دو لبه قیچی برای اهداف استکباری غرب فعالیت می کنند و با کنار گذاشتن اختلافات اعتقادی خود که هویت شان را بر اساس آن تعریف کرده اند به اسلام انقلابی مردم ایران فحاشی می کنند.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب نیز در این خصوص می گوید: «ما اطلاعات دقیق و مدارک مستند داریم که حتی عربستان سعودی که در زمره تسنن افراطی است و باید با جریان تشیع افراطی دشمن باشد، با واسطه و روش های خاص خودش از این جریان حمایت مالی می‌کند.»
 
رسانه های استکباری نیز در کنار شبکه های وسیع و متعدد تشیع انگلیسی به مثابه بلندگویی برای این جریان تبدیل شدند. بی بی سی جهانی خبر حمله به سفارت کشورمان را سانسور کرد اما بی بی سی فارسی با حمایت خود از این گروه از تعبیر «وارد شدن به سفارت ایران» به جای «حمله به سفارت» استفاده کرد.
 
 
انگلیس که دستی توانا در تفرقه افکنی بین مردم و مذاهب و قومیت ها دارد با دمیدن خود در آتش تفرقه در گزارشی در تلاش برای تبرئه پلیس انگلیس در حمله به سفارت ایران و تطهیر جریان شیرازی‌ها پرداخت.
 
 
در شب حمله به سفارت ایران در لندن، شبکه من‌وتو که با ساختن عروسک‌های علما و مراجع به تمسخر دین و روحانیت میپردازد در گفتگو با نماینده سیدصادق شیرازی نگران افتادن عمامه حسین شیرازی می شود! 
 
 
اینبار برخلاف دیگر حملات به سفارت یک کشور جریان رسانه ای دنیا نه تنها آن را محکوم نکرد که خط خبری مظلوم نمایی و حاشیه سازی را مورد توجه قرار داد.
 
بیگانگان که با نشان دادن تصاویر خشونت آمیز قمه زنی این فرقه جریان تشیع را در فضای رسانه ای تحقیر میکنند اینبار در کنار این فرقه ایستاد. البته این موضوع جدید نیست. قبلا هم پارلمان کانادا با دعوت از نماینده سیدصادق شیرازی از این جریان به دلیل مبارزه با افراط گرایی و خشونت تقدیر کرد.
 
در ارتباط با این اقدام در خبررسانی های منتسب به این جریان آمده بود:« نماینده حضرت آیت الله العظمی شیرازی بار دیگر سلام مرجع عالیقدر را به مسئولان تمام احزاب و گروه های حاضر ابلاغ نمود.» این در حالی است که مروری بر اقدامات خصمانه و کینه توزانه کانادا نشان می دهد که کانادا یکی از اصلی ترین کشورها در مقابله با اسلام و جمهوری اسلامی و صلح و آرامش در منطقه است.
 
شیخ صالح سیبویه نماینده سیدصادق شیرازی در پارلمان کانادا

لازم به ذکر است فرماندارکل کانادا توسط ملکه انگلستان انتخاب میشود و دولت انگلستان از حامیان اصلی تشیع انگلیسی است.
گفتنی است بدنبال بازداشت سید حسین شیرازی یکی از روحانیون اصلی جریان تشیع انگلیسی، شبکه رسانه ای مرتبط با وی اعم از وهابی و غربی به جنجال سازی در این خصوص پرداختند.
 
به دنبال بی اعتنایی چند باره سید حسین شیرازی به احضار قانونی مراجع قضائی، این مراجع در خیابان چهارمردان قم وی را دستگیرکردند.این در حالی است که بر خلاف اخبار منتشر شده توسط جریان شیرازی، در جریان جلب وی هیچگونه تعرض و اهانتی به سید حسین شیرازی و پدرش صورت نگرفته و این جلب بصورت کاملا قانونی و در چارچوب موازین تعریف شده مراجع قضائی انجام گرفته است.
 
سیدحسین شیرازی در حالی که از حداقل صلاحیتهای لازم برخوردار است، با استفاده از امکانات تهیه شده توسط،انگلیس و سعودی ها، به دنبال مرجعیت موروثی است به نحوی که این هدف به رقابت وی با سید مرتضی شیرازی بر سر مرجعیت آینده در این خاندان منجر شده تا جایی که در بین طرفداران این دو نفر در کشور کویت که پایگاه سنتی جریان شیرازی محسوب می شود، درگیری هایی بوجود آمده است.
 
بر اساس برخی مستندات موجود، پس از بروز آشوب‎های دیماه 96 و همچنین آشوب جریان دارویش، بعضی از سرویس های خارجی ضمن ارتباط گیری با بیت سید صادق شیرازی، فرزند وی را به اقدامات و مواضع تند و خصمانه تحریک نموده اند ، به نحوی که این جریان در مقطع آشوب های دیماه 96، اقدام به توزیع گسترده سخنرانی موهنی از سید حسین شیرازی کرد که در آذرماه 96 ایراد شده بود. سید حسین شیرازی در این سخنرانی که با تاخیر یکماهه و درست در ایام آشوب‎های دیماه 96 منتشر شد، به دفاع مقدس، ولایت فقیه و سایر ارکان انقلاب اسلامی، توهین و هجمه کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *