کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش نرخ انواع حمل ونقل تا پایان فروردین، ممنوع

20 اسفند 1396 ساعت 19:43

شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: این سازمان در ابلاغیه‌ای به تمام شرکت‌های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی هشدار داد هرگونه افزایش قیمت نرخ حمل و نقل ممنوع است و با شرکت‌های متخلف برخورد می‌شود.


به گزارش جهان نیوز،  معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از ابلاغیه این سازمان به تمام شرکت‌های حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت نرخ انواع بلیت خبرداد.

به گزارش وزارت صنعت، شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: این سازمان در ابلاغیه‌ای به تمام شرکت‌های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی هشدار داد هرگونه افزایش قیمت نرخ حمل و نقل ممنوع است و با شرکت‌های متخلف برخورد می‌شود.

این مقام مسئول در سازمان حمایت افزود: با توجه به ابلاغ مصوبات کارگروه تنظیم بازار در ۴ دیماه امسال، افزایش قیمت نرخ خدمات حمل و نقل حداقل تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۷ ممنوع و مقرر شده نسبت به اعمال قانون در مورد متخلفان اقدام شود.

وی تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه شکایت‌های خود را با تلفن و سامانه ۱۲۴ اعلام و خدمتگزاران خود را برای انجام بهنگام وظایف و مسؤولیت‌های محول یاری کنند.

منبع: مهر


کد مطلب: 598203

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598203/افزایش-نرخ-انواع-حمل-ونقل-پایان-فروردین-ممنوع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com