شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۴

دعایی دلنشین از امام سجاد(ع) در حق والدین

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 598177
دعایی دلنشین از سیدالساجدین(ع) در حق والدین را در ادامه می خوانید.
دعایی دلنشین از امام سجاد(ع) در حق والدین
به گزارش جهان نيوز، در دعایی دلنشین از سیدالساجدین(ع) آمده است:

اللّهُمّ اشْکُرْ لَهُمَا تَرْبِیَتِی، وَ أَثِبْهُمَا عَلَی تَکْرِمَتِی،  وَ احْفَظْ لَهُمَا مَا حَفِظَاهُ مِنّی فِی صِغَرِی. اللّهُمّ وَ مَا مَسّهُمَا مِنّی مِنْ أَذًی،  أَوْ خَلَصَ إِلَیْهِمَا عَنّی مِنْ مَکْرُوهٍ،  أَوْ ضَاعَ قِبَلِی لَهُمَا مِنْ حَقٍّ فَاجْعَلْهُ حِطّةً لِذُنُوبِهِمَا،  وَ عُلُوّاً فِی دَرَجَاتِهِمَا، وَ زِیَادَةً فِی حَسَنَاتِهِمَا،  یَا مُبَدّلَ السّیّئَاتِ بِأَضْعَافِهَا مِنَ الْحَسَنَاتِ.

خدایا! آنان را به پاس پرورش من پاداش ده، و در برابر گرامی داشت من جزا عنایت فرما،  و هر چه را در کودکی من نسبت به من منظور داشتند، در حق آنان منظور دار. خدایا! آنچه از جانب من آزار به ایشان رسیده  یا کار ناپسندی از من نسبت به آنها رخ داده، یا حقی که از آنان بر عهده من ضایع شده، همه را موجب ریختن گناهانشان، و بلندی مقامشان و افزونی خوبی‌هاشان قرار ده،  ای تبدیل کننده بدی‌ها، به چندین برابرش به خوبی‌ها.

منبع : صحیفه سجادیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عالی بود
بجستان
Iran, Islamic Republic of
تبارک الله
Iran, Islamic Republic of
اسلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
Iran, Islamic Republic of
خدایا؛ شکرت از داشتن امامان معصوم که خیالمان را از خودمان راحت میکنند و نگرانی ما از اشتباه کردن و گمراه شدن را، بر دوش خود میکشند. خدایا‌‌؛ شکرت که با تعیین جانشینانت، ما را رها در افکار موهوم نکردی، اگر پیروشان باشیم.