کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادعای اماراتی‌ها در مورد رسانه‌های ورزشی ایران

20 اسفند 1396 ساعت 15:39

جبهه گیری مسئولان العین امارات علیه رسانه‌های ورزشی ایران در آستانه بازی با استقلال ایران آغاز شد.


به گزارش جهان نیوز، یک سایت اماراتی مدعی شد مطبوعات و رسانه‌های ایران حساسیت بیشتری به دیدار استفلال و العین داده اند و هواداران فوتبال را برای حضور بیشتر و ترغیب کرده اند و می‌خواهند جو این بازی را به سود خود تغییر دهند و این اتفاق به دلیل پیروزی العین با ۶ گل در سال گذشته رخ داده است و رسانه با فشار به حضور تماشاگران می‌خواهند این باخت را جبران کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت میزبانی ایران را زیر نظر دارد و در مورد تخلفات میزبانی به آن‌ها هشدار جدی داده است.
سایت البیان امارات در تحلیل میزبانی ایران در بازی العین و استقلال بیان کرد: اتفاق خاصی در این دیدار رخ نمی‌دهد چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار جدی به مسئولان ایران داده است و در صورت تخلف در موارد میزبانی از زمان ورود العین تا زمان خروج به شدت بررسی خواهد شد و در صورت گزارش ناظر ویژه جریمه سنگینی برای ایران به همراه خواهد داشت.

این سایت در ادامه گزارش آورده است: هر گونه آزار و اذیت از سوی هواداران استقلال می‌تواند موجب محرومیت ایران از میزبانی باشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه العین و ناظر ویژه این دیدار نیز تاکید کردند: حاشیه‌های این بازی را به شدت زیر نظر داریم،البته جریان فنی فوتبال همیشه با اشتباهات مشخص می‌شود و هر تیمی بدون اشتباه بازی کند می‌تواند پیروزی باشد.

او در ادامه از نبود کایو مهاجم برزیلی اظهار تاسف کرده است، اما معتقد است بازیکن جایگزین او می‌تواند به خوبی از عهده این بازی بر بیاید.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 


کد مطلب: 598174

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598174/ادعای-اماراتی-ها-مورد-رسانه-های-ورزشی-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com