کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برانکو انتقادپذیر است اما به کسی باج نمی‌دهد

20 اسفند 1396 ساعت 15:27

پیشکسوت باشگاه پرسپولس معتقد است این تیم برای موفقیت برای الوصل نباید گلی از حریفان بخورد.


به گزارش جهان نیوز، رضا شاهرودی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر الوصل اظهارداشت: تیم ما در بازی رفت مسابقه را برده و با توجه به آن مسابقه پرسپولیس قدرت این را دارد که در بازی برگشت هم این تیم را شکست دهد.

وی افزود: پرسپولیس با تمرکز بالا باید وارد زمین شود تا گلی از حریفان دریافت نکند چرا که اگر حریف به ویژه رقبای عربی با یک گل پیش بیفتند خودشان را به هر دری می‌زنند تا نتیجه را حفظ کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه دخالت‌ها در ترکیب تیم برانکو زیاد شده و این موضوع ممکن است حاشیه ایجاد کند تصریح کرد: برانکو هر روز با بازیکنانش سر و کار دارد و شرایط آنها را بهتر از هر کسی می‌داند. شخصیت او هم طوری است که همیشه بهترین‌ها را در ترکیب قرار می‌دهد. او انتقاد پذیر هست اما باج به خیلی از حرف‌ها نمی‌دهد. خود پرسپولیس برای همه ما مهمتر از همه چیز است و مهم موفقیت او است.

شاهرودی در مورد انتقاداتی که پس از دربی از تیم برانکو شد، گفت: بازی رفت را ما بردیم والان هم قهرمان شدیم. ما با یک برد عاشق پرسپولیس نشدیم که حالا بخواهیم با یک باخت از تیممان زده شویم. فوتبال حرفه‌ای است و برد و باخت دارد، دربی گذشته و الان باید رو به جلو فکر کرد فراموش نکنیم که ما قهرمان لیگ هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمانی زودهنگام در عملکرد پرسپولیس تاثیر داشته یا خیر عنوان کرد: این موضوع خواه ناخواه تاثیرگذار است اما برانکو باید روی بازیکنان کار کند تا انگیزه آنها کم نشود.

منبع:میزان


کد مطلب: 598167

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598167/برانکو-انتقادپذیر-اما-کسی-باج-نمی-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com