شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سقوط مرگبار کارگر به عمق چاه ۲۰ متری + تصاویر

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 598138
کارگر جوان به عمق چاه ۲۰ متری سقوط کرد و جان باخت.
سقوط مرگبار کارگر به عمق چاه ۲۰ متری + تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ساعت 17:552 روز گذشته حادثه سقوط کارگر به چاه به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه چهار و گروه امداد و نجات 9 این سازمان را به محل حادثه در خیابان ری، نرسیده به میدان قیام، خیابان حاتمی اعزام کرد.

رحمان شکری؛ رئیس ایستگاه سه سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ملک شخصی در حال تخریب، کارگران مقنی در حال حفر چاه بودند که به علت نامشخصی یکی از این کارگران، ناگهان به عمق 20 متری چاه سقوط کرد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت محل حادثه را ایمن‌سازی کردند، با رعایت نکات ایمنی، یکی از نجاتگران به عمق چاه رفت و با استفاده از تجهیزات مخصوص، این کارگر را با همکاری سایر نیروهای آتش‌نشانی از چاه خارج کردند.

شکری تصریح کرد: پس از بیرون کشیدن کارگر مقنی که کاملاً بیهوش و فاقد علائم حیاتی بود، به سرعت آتش‌نشانان به همراه عوامل اورژانس حاضر در محل تمام تلاش خود برای برگرداندن علائم حیاتی وی به کار بستند اما تمام این تلاشها بی‌نتیجه ماند و این کارگر جان خود را از دست داد.

شکری خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس، به رغم تائید فوت این کارگر، وی را به سرعت به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال دادند اما تلاش پزشکان بیمارستان هم نتیجه نداد.بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط عوامل انتظامی درحال انجام است.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *