کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رحمانی فضلی مطرح کرد؛

تشکیل‌ستادهای‌استانی‌وملی‌برای‌سفرهای‌نوروزی

20 اسفند 1396 ساعت 14:42

وزیر کشور آمادگی‌های وزارتخانه متبوعش برای ایام سفرهای نوروزی مردم را تشریح کرد.


به گزارش جهان نیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره آمادگی‌های وزارتخانه متبوعش برای نوروز 97 اظهار کرد: حوزه راهنمایی و رانندگی مرتبط با وزات کشور است، بنابراین تسهیل تردد مردم در جاده‌ها از وظایف ماست.

* تشکیل ستادهای استانی و ملی برای سفرهای نوروزی
وزیر کشور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آمادگی کاملی برای سفرهای نوروزی مردم دارد و در این باره برنامه ریزی‌های بسیار خوبی انجام داده است، گفت: امیدواریم در این ایام شاهد حوادث ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

وی ادامه داد: در حوزه امنیت شهری، دستورالعمل‌های لازم برای بحث سرقت‌ها و احیانا خلاف‌هایی که ممکن است در این ایام صورت بگیرد، ابلاغ شده است.

* ابلاغ بخشنامه به فرمانداران در جهت ایجاد فضایی با نشاط و مهیا برای سفرهای مردم
رحمانی‌فضلی اظهار کرد: به همه فرمانداران بخشنامه‌هایی در رابطه با تجهیز امکانات و ایجاد آمادگی‌های لازم برای ایام نوروز ابلاغ کردیم تا تمام تلاش خود را انجام دهند که فضایی با نشاط و کاملا مهیا برای سفرهای مردم فراهم شود.

وزیر کشور اضافه کرد: همچنین برای شهرهای زیارتی که زائران پذیرند و در شهرهای سیاحتی که مردم برای گردش می‌روند، دستوالعمل‌های ویژه داده شده است.

وی افزود: امیدواریم با رعایت همه دستوالعمل‌ها، مهیا شدن وضعیت از طرف فرمانداران و استانداران و همچنین رعایت قوانین و مقررات از طرف مردم به ویژه در جاده‌ها، شاهد تعطیلات خوبی باشیم.
* با عجله‌های بی مورد و رعایت نکردن قوانین جان عزیزان خود را به خطر نیندازند

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم و اصرار داریم که با حوصله و رعایت قوانین به سفرهای نوروزی بروند و جان خود و عزیزانشان را با عجله‌های بی مورد و رعایت نکردن قوانین به خطر نیندازند.

وزیر کشور با اشاره به تشکیل ستادهایی در سطح استانی و ملی برای انجام هماهنگی های بیشتر گفت: این ستادها به منظور مهیاشدن شرایط بهتر سفربرای مردم تشکیل شده‌اند و امیدواریم با همه تلاش‌هایی که در مجموعه وزارت کشور، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و نهاد گردشگری اتفاق افتاده است مردم سفرهای خوبی داشته باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 598135

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598135/تشکیل-ستادهای-استانی-وملی-برای-سفرهای-نوروزی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com