سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۴۰
آیت الله دین پرور در گفت‌وگو با «جهان»:

حضور شهردار تهران در مراسم رقص دختران، اشاعه فسق و فجور در جامعه است/ این اقدام تقابل و دهن کجی با مبانی اسلامی است

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 598120
متاسفانه شاهد حرکت رو به جلو و رشد فزاینده جریان خزنده ای هستیم که دینداری را به سخره گرفته و حدودی برای هنجار شکنی ندارد. رفتارهای هنجار شکنی که به سهولت وسادگی بی توجه به آموزه های دینی ورعایت حلال وحرام از سوی برخی از مسئولین منجمله درهمایش بانوان شهرداری تهران دیده شد بیانگر دهن کجی به مبانی اسلامی وتضاد وتقابل با آن است.
حضور شهردار تهران در مراسم رقص دختران، اشاعه فسق و فجور در جامعه است/ این اقدام تقابل و دهن کجی با مبانی اسلامی است
آیت الله دین پرور در گفت و گو با جهان نيوز اظهار داشت: حضورشهردار تهران در مراسمی که آلوده به گناه ورقص دخترکان است از جمله مصادیق اشاعه فسق و فجور در جامعه ای است.

به گزارش جهان نيوز، آیت الله سید جمال الدین دین پرور، رئیس بنیاد نهج البلاغه در واکنش به حضور شهردار تهران در مراسم آلوده به گناه گفت: حضورشهردار تهران در مراسمی که آلوده به گناه ورقص دخترکان است از جمله مصادیق اشاعه فسق وفجوردر جامعه ای است که اسلام؛قرآن وخون شهدا زیربنای اصلی آن است.

این عالم دینی در ادامه افزود: متاسفانه شاهد حرکت رو به جلو و رشد فزاینده جریان خزنده ای هستیم که دینداری را به سخره گرفته و حدودی برای هنجار شکنی ندارد. رفتارهای هنجار شکنی که به سهولت وسادگی بی توجه به آموزه های دینی ورعایت حلال وحرام از سوی برخی از مسوولین منجمله درهمایش بانوان شهرداری تهران دیده شد بیانگر دهن کجی به مبانی اسلامی و تضاد و تقابل با آن است.

مؤسس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه با اشاره به جریان خزنده ای که اشاعه دهنده فسق در جامعه است تصریح نمود: در جایی که مدیریت شهری باید در راستای خدمت گزاری به مردم و انجام فعالیتهای پژوهشی, عمرانی و فرهنگ سازی اسلامی برای شهر وشهروندان باشد شاهد تعامل ایشان با جریان خزنده ای هستیم که اشاعه منکرات و فسق را به سادگی می پذیرد بنحوی که برخی از مسوولین چنین وانمود می کننند که گویی مایلند جامعه را به سمت فحشا سوق دهند.

این استاد درس خارج حوزه درخصوص غفلت برخی از مسوولین نسبت به هنجار شکنی دینی گفت: چنین رفتارهایی از سوی مسوولین , رسانه ها ومردم متعهد وانقلابی ومسلمان باید به عنوان خط قرمز وتابو شکنی اعلام شود, بی شک با مشاهده رفتارهای این جریان خزنده باید به جامعه هشدارهای لازم داده شود  در حالی که مسوولین کمترین توجهی به هشدارهای دینی ومذهبی ندارند.

آیت الله دین پرور چنین رفتارهایی را نشانه تقابل با نظام اسلامی خوانده خاطر نشان شد: بی تردید چنین رفتارهایی بیانگرآغاز حرکت های توطئه گرانه ایی علیه نظام اسلامی وارزشهای متعالی دینی است که باید به شدت در برابر آن ایستاد و برای مقابله با آن سرمایه گذاری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جدال- علی عليزاده, [11.03.18 14:05]
ایرانیان در مقام پیاده نظام ایران ستیزی

🔸 «دختر بچه‌هایی که در برج میلاد رقصیده بودند را احضار کرده بودند. شناسنامه‌هایشان را بررسی کردند تا ببینند نه سالشان شده یا نه. یکی از دختربچه ها را از یک ظهر تا نه شب در وزرا نگه داشته بودند و بازجویی کرده بودند»
🔹 منبع اولیه خبر بالا روزنامه نگاری ساکن ایران است. کاربران حرفه‌ای فضای مجازی که بسیاری‌شان در اجاره نهادهای شناخته‌شده وزارت خارجه آمریکا مثل «توانا» هستند بلافاصله در خط مقدم نشر خبر قرار میگیرند. ژنرالهای دعوای جناحی داخل کشور که خود بخشی از نظام سیاسی حاکم در ایران هستند و دولت و نیمی از مجلس و نیمی از ساختار اقتصاد نفتی-رانتی کشور را در اختیار دارند و سودش را میبرند بلافاصله به انها میپیوندند و در خط میانی آتش می‌ایستند. و در نهایت کاربران عادی معصوم ولی غیر پرسشگر هم پیاده نظام میشوند. خبر در کمتر از یکساعت مثل توپ صدا میکند.
🔸 در مرحله بعد، رسانه‌های فارسی زبان دولتهای غربی وارد میشوند و بلافاصله خبر را بازنشر میدهند تا خبر از فضای محدود مجازی خارج و در سطح ملی منتشر شود. حالا افکار عمومی جامعه در ابعاد وسیع «تحریک» و احساسات بخشی از جامعه «جریحه‌دار» شده. حالا هر کس موظف است موضع خود را ابراز کند.
🔹 سلبریتی‌های سینمایی و ورزشی و هنری، یعنی همان «مراجع اجتماعی» طبقه متوسط جدید، پشت تریبون‌ها و منبرهای مدرن خودشان در توییتر و اینستاگرام و تلگرام میروند و از این واقعه «ابراز انزجار» میکنند. در پایین منابرشان، افکار عمومی بسیج میشوند، با مشت‌های گره کرده و دهن های کف کرده و گاه کفن پوش شعار میدهند. اول به مسببان این «جنایت»، بعد به نظام سیاسی جمهوری اسلامی که این «جنایت» را بوجود آورده، بعد به زندگی در ایران و در نهایت هم به خود «ایران» لعنت و نفرین میفرستند. قبلا خود را با مردم بقیه کشورها و زندگی خوشبخت شان مقایسه میکردند، تازگی‌ها هم که به اصلاحات دروغین عربستان اشاره میکنند، و مانند مراسمی آیینی، به صورت جمعی حسرت میخورند و در موجی هیجانی و هیستریک پر از عقده میشوند. حرف ساده همه شان در یک کلمه این است: «خاک بر سر ما».
🔸 ایدئولوژی ایران‌ستیزی موفق شده یکبار دیگر همه را در مقام استنطاق و بازجویی قرار دهد و توپخانه ایران‌ستیزی موفق شده‌است یکبار دیگر روان بخشی از هشتاد میلیون ایرانی را ناامن و‌ به آنها دز و میزان بالایی از داروی «نفرت از خود» تزریق کند. داروی استعماری شناخته‌شده‌ای که سیستم ایمنی ملتها را تضعیف میکند و به آنها احساس حقیر و ضعیف بودن القا میکند. دارویی که آنها را مستعد پذیرش ذلت و بردگی و سرخم کردن مقابل ملتها و قدرتهای دیگر میکند. بیست و چهار ساعت بعدتر خبر به آرامی و در سکوت تکذیب میشود. به همین سادگی!
🔹 روزنامه‌نگار به نقل از یکی از مادران این کودکان خردسال اعلام میکند: «دلیل حضور ما در وزرا بخاطر اتفاقات برج میلاد نبود بلکه من در روز هشت مارس در میدان انقلاب توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شدم و از آنجایی که بچه با من بود، او را هم به وزرا آوردند. سوالهایی هم که از ما شد ارتباطی با موضوع برج میلاد نداشت.»
🔸 این تکنیک شناخته شده‌ای است. خبر فیک و دروغ در صدر می‌ایستد و میلیونها نفر آن را می‌بینند. یعنی عملا در صفحه اول و با حروف درشت چاپ شده ولی تکذیبیه وقتی که موج خوابیده و عملا در صفحات میانی و جایی که هزار نفر هم با آن درگیر نمیشوند و حتی اگر ان را بخوانند تاثیرش بر انها چندان نیست.
🔹 خبر وقتی تکذیب میشود که ناامنی و نفرت از خود و دیگران، وقتی که ناامیدی و سیاه دیدن همه چیز و همه کس، وقتی میل به رفتن از ایران و مهاجرت، وقتی بی‌تفاوتی به سرنوشت آینده ایران و... در ذهن مردم عادی این کشور رسوب کرده و ته نشین شده. این ساختار ایران ستیزی است. و بسیاری از ایرانیان هم بی انکه بدانند پیاده نظام لشکر همین ایران ستیزی هستند.
Iran, Islamic Republic of
مادری که کشف حجاب کرده ،خیلی اتفاقی ! مادر دختربچه رقاص برج میلاد از اب درمیاد.واتفاقی تر !رد هردوتاشون رو یک روزنامه نگار اصلاح طلب میزنه.
اصلاح طلبهائی که کورند مطالبات جمعیت چندمیلیونی جوان جویای کار را برجسته وپیگیری کنند ولی با میکروسکوپ وتلسکوپ در زمین واسمان برای این سناریوهائی که عمدتا خودشون ،خالقش هستند ،چرخ میزنند.لعنت خدا بر کسانیکه به کشورشان خیانت میکنند.
آدمیزاد
Colombia
من در کشورهایی بوده ام که زنانشان بیحجاب اند و باحیا و بشدت وطنپرست اند ، بیحجابی برابر با خیانت به وطن نیست.
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه خیلی پرتی
Iran, Islamic Republic of
ولی خیانت به خدا هست.
Iran, Islamic Republic of
یکی از روش های انحراف اذهان عمومی، تغییر در صورت مسأله است. شما جناب به اصطلاح آدمیزاد، از این روش استفاده کرده اید و طوری صحبت کروه اید که گویی، کسی ادعا کرده زنان بدحجاب و بی حجاب، وطن دوست نیستند!
اولا وطن پرست در اسلام، قابل قبول نیست. ما، فقط برای خدا، زندگی میکنیم.
ثانیا نگفتیم زنان بدحجاب، ضدوطنند! گفتیم مروج فسادند. یعنی حتی اگر خودشان با حیا هم باشند، مروج فساد و نابودکننده زندگی دیگرانند.
ثالثا، با چند مثال، نمیتوان نتیجه کلی گرفت. شما میگید زن های بی حجاب با حیا را دیده اید. قطعا زن های بی حجاب بی حیای فاسد را هم دیده اید که اشاره نمیکنید! به هر حال، از مغلطه شما، واضح است که طرفداران بی حجابی و عریانی، هیچ منطقی ندارند.
اما دین اسلام، به حکومت ها دستور داده با مظاهر گناه، برخورد کنند. مسلم است که هر کسی، با دستور دین اسلام مخالفت کند و جلوی حکم الهی، فروتن نباشد، مسلمان نیست.
البته ما نمیخواهیم با بستن راه گناه علنی، زنان را دین مدار کنیم که این اتفاق هم می افتد. بلکه معتقدیم زن با حجاب، هر چه باشد، در ظاهر، مروج فساد نیست. لذا، جلوی گناه در سطح عمومی، باید گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
وطن پرستی کفر است اگر خدا را قبول نداشته باشد
شرک است اگر در کنار خدا گیرد
از هر دو بیزاریم
و به خدا پناه می بریم

البته هر وقت شرک و توحید با هم جمع شد
بی حجابی و حیا هم جمع می شوند !
Romania
حجاب اختیاریست و نه اجباری .
Iran, Islamic Republic of
هیچ حکم الزامی اختیاری نیست
از جمله حجاب
دروغ نگویید
امیری
Iran, Islamic Republic of
ایشان در حالی که برای وزارت اموزش و پرورش کاندیدا شده بود به صورت رسمی اعلام نمود که به دلیل مشکل جسمی شما بخوانید مشکل ............ نمی توانم وزارت را قبول کنم همین فرد چندی بعد شهرداری شهر تهران را بر عهده می گیرد این که کار در شهرداری تهران با ان همه زیر محموعه عریض و طویل نیروی جسمی بیشتری می خواهد یا وزارت اموزش و پرورش یا اصلا ایشان با وجود این مشکل ایا می تواند کار بکند را به خوانندگان عزیز واگذار می کنم
جالب است یکی از این دختران دختر یکی از کسانی است که رو سری های خود را سوار بر چوب کرده با نظام ومقدسات اعلام مخالفت می کنند
مردم خوب دقت می کنند که ایا بین این ماجرا ها چه پیوستگی وجود دارد
United States
تازه طلبکار هم شده اند که این دخترها زیر 9 سال بودند نمی گن چندتا مرد گنده تو مراسم رقص چ کار می کنند ....
United States
نجفی_استعفا
Romania
...
کاربر محترم. با تشکر. ادعا بدون ارائه سند معتبر و قانونی قابلیت انتشار ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ربای بانکها چی؟؟؟؟
جریمه دیر کرد که صد در صد رباست
چرا در مقابل انحراف سید صادق کذاب و روحانی قایل به نقد معصوم و......... موضعه گرفته نمیشود
Iran, Islamic Republic of
ربای بانکی را، طرفداران رقاصی، بی حجابی دختران، و ایحاد فاحشه خانه ها، ایجاد کرده اند، یعنی همین شما. شکی نیست که اگر ذره ای با ربا به عنوان حرام الهی، مخالف بودید، با رقص دختران و آوازخوانی زنان در مقابل شهردار هم به عنوان حرام الهی، مخالف بودید.
اما وجود یک حرام را، بهانه اعتراض نکردن به حرام دیگر میدانید! قطعا دست طرفداران رقص دختران به ربا برسد، اهل ربا هم هستند.
Iran, Islamic Republic of
http://qodsna.com/fa/309338
سلام برادران جهان نیوز
لطفا این لینک خبر را بخونید تا بدونید که در تمامی ایران برای نفذ خزنده دارن تلاش می کنن...لطفا ساده نگیرید....
Iran, Islamic Republic of
مملکتی که دختران 8 ساله خودش را بازجویی کنه ؟ . الان فرق ما با داعش دقیقا چی هست ؟ دیگه واقعا شورش را در اوردید . به شعور مردم داره توهین میشه . اینهمه اختلاس و دزدی و پارتی بازی و ربا بانکی را 1 بار کسی حرفی نزد برای 4 تا دختر 8 ساله این همه داستان !!!!!
Iran, Islamic Republic of
خخخع عزیزم! دروغ میسازید وبعد از اون براش عزا میگیرید و بر سر قبری که مرده ای توش نیست ،فضای وامظلوما سر میدهید!
این خبر که از اساس تکذیب شد.
Iran, Islamic Republic of
اون کشور کدخداتونه که دختر شش ساله رو موقع ممنوعیت ورود 5کشور مسلمان به امریکا گرفتند ! نه ایران.بیدارشو برای دروغی که خودتون ساختید ،بازی درنیار.
Iran, Islamic Republic of
چرا حوزه علمیه خوابه ؟
Iran, Islamic Republic of
بیدارتر همه
حوزه تا بالاترین سطح یعنی مراجع بزرگوار واکنش نشان داده اند
هم در برابر بی حجابی و بدحجابی
هم در برابر رباخواری و دیرکرد و ...
ali
Iran, Islamic Republic of
ربا دزدی اختلاس تهمت حرف بدون سند بیکاری حقوق معوقه 6ماه تا یکسال گرونی 8سال سرکاربودن با تعریف وتمجید الکی از یک شخص خاص و هزاران مسائل دیگر از نظر این اقایون اشاعه فحشا و فسق نیس !!بردار من سوژه نداری چرا پیله می کنی به موضوعی که ارزش دست چندمی برای مردم و ملت در این وانفسا ندارد.
Iran, Islamic Republic of
همانطور که نمیشد با اجبار حجاب را از سر خانمها برداشت با اجبار هم نمیشود حجاب بر سر انها کرد . کلا هیچ کار فرهنگی را نمیشود با اجبار به ثمر رساند حتی اگر دین باشد
Iran, Islamic Republic of
برداشتن حجاب که زمان رضا قلدر به زور انجام شد .یادت نیست برو تاریخ رو دوباره بخون.ولی اگه رعایت قانون به ثمر نمیشینه ،چرا به زور مردم رو مجبور به راعایت قوانین راهنمائی رانندگی میکنند؟چرا استاندارد مواد غذائی اجباریه؟
آدمیزاد
Colombia
پدر بزرگ مادر بزرگهای ما که اواخر زمان قاجار ورضا شاه را بچشم خود دیده بودند واقعا دعا بجان رضا شاه میفرستادند که در ایران نظم و رفاه و امنیت و پیشرفت پدید آورد. اتفاقا رضا شاه با فرقه سازی ها(بهاییت ، بابی ، دراویش.. ) و جریان روشنفکری لیبرال نیز مخالف بود و آنها را سرکوب میکرد!!!!!!!،
...
Iran, Islamic Republic of
پدر بزرگ و مادر بزرگ شما، طرفدار پهلوی یا احتمالا درباری بوده اند. وگرنه پدربزرگ و مادربزرگ مردم، لعنت بر رضاخان دزد میفرستند. دزد بی شعوری که زمین های مردم رو می دزدید. اوایل تو مجالس عزاداری، گل مالی میکرد، اما با کشف حجاب، ایمان مردم را میدزدید. عزاداری محرم را میدزدید. و در آخر، مثل یک موش کثیف همانطور که انگلیس آوردش، انگلیس بردش و فرزند نحسش محمدرضا رو، بر سر مردم مظلوم و ستمدیده نشاند.
لعنت تمام ایران بر رژیم بی کفایت و کافر پهلوی
Iran, Islamic Republic of
دوست ۱۶-۵۴ بهتر شما کتاب تاریخ معاصر ایران را بخوانید فقط دقت کنید کتاب را چپ رو نگیرید دستتون
Iran, Islamic Republic of
خیلی نوشته ها هست
اما راوی حقیقت نیستند
سر و تهشون هم یکیه

هنوز هستند کسانی که دیده اند زمان رضاخان را
و هنوز روایات رفتگانشون از یادمون نرفته که ...
سلام
Iran, Islamic Republic of
وا اسلاما
بهروز
Iran, Islamic Republic of
آقایان افساد طلب و اصولسوار آنقدردر جامعه منکر است که فقط چسبیدید به رقص ۵تا بچه یکی برای وا اسلاما و یکی هم برای ماست مالی کردن چرا در سایر موارد که مردم بشدت گرفتار هستند لال شدید. شما از اسلام فقط چهاتا مو را فقط بلدیدبهش به پردازید اصولسواران بهشت را برای تعداداندکی رزدو کرده اند، افساد طلبان هم که نشستن با شیطان را بدون اشکال میداند ولی اینها ۴۰ سال ایران عزیز که حاصل خون شهداست را بین خودشان تقسیم کرده اند و بامسائل فرعی مردم محروم و مستضعف را به کل از ذهن موسیده شان پاک کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اصول سوار نداریم. اما افسادطلب زیاد داریم. اون چارتا اصولگرای قلابی هم، وصل به افسادطلبانند....
بهروز
Iran, Islamic Republic of
تا دلت بخواد اصولسوار داریم.
Iran, Islamic Republic of
برای سایر موارد هم بسیار ...
اما شماها هر وقت صحبت از حیا ، عفاف و حجاب می شود
یا سایر موارد می افتید !
Iran, Islamic Republic of
ای حضرات علما شما باید در برابر همه منکرات اینگونه موضع بگیرید. این که اسلام را مصلحتی و سلیقه ای اجرا کنید خود باعث ضربه زدن به اسلام می شود.
Iran, Islamic Republic of
شما برای اینکه حسن نیتت رو در دفاع از احکام اسلام، نشون بدی، به همین همایش ...شهردار ی اعتراض کن تا معلوم شه غرض و مرض نداری. بعد میریم سراغ سایر ...
Iran, Islamic Republic of
چشمتان بسته اید
و گوشتان
و گر نه بسیار موضع گرفته اند
هم علنا
هم در ملاقاتهای با مسئولان

با وعده آزادی ! کسانی را سر کار آوردید
و حالا از علما می خواهید ...

اگر علما روشنگری کنند از عوامل ولنگاری بدند !
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا...من پی برده ام که که کشورما اسلامی نیست ،فقط مسئولان کشور برای ادامه حکومت ،اسلام را دست آویز قرار داده اند.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید، اما کاملا پرتید. درستش اینه که مردم کشورتان، مسلمان نبودند که مسؤولین نامسلمان را بر کشور، مسلط کرده اند. اون کسانی هم که خواهان ادامه حکومت اسلامی هستند، مردم هستند. مردم مسلمان و رهبرشان.
اسلام هم، دستاویز و بهانه نیست. هدف و جزء قانون اساسی است که ما باید به عنوان مسلمان محقق کنیم. نه اینکه اسلام به ما، کمک کند. اسلام، کمکش را با تربیت ما کرده. عمل را من و شما و مردم کشورت باید انجام دهند،...
Iran, Islamic Republic of
حال سوال از ایشان این است که پس چرا در مورد املاک نجومی در زمان قالیباف اینگونه موضع گیری نکردید؟ خدای نکرده حزبی و جناحی که به مسائل مسلمانان ایران که نگاه نمی کنید؟