کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مامیچ: در استقلال روح آلمانی دمیده شده است

20 اسفند 1396 ساعت 13:51

سرمربی العین در نشست خبری دیدار با استقلال شرکت کرد.


به گزارش جهان نیوز، زوران مامیچ سرمربی العین با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال گفت: انتظار یک بازی سختی را در این گروه داریم. همه تیم های این گروه می خواهند به مرحله بعدی صعود کنند. در بازی اول با استقلال، این تیم کیفیت بالایی را نشان داد و نتیجه خوبی کسب کرد و نشان داد که تیم خوبی است اما ما به تیم خود اعتماد داریم و می خواهیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. می دانیم که باید با چه سبکی بازی کنیم. می دانیم که استادیوم پر از تماشاگر است و امیدواریم که در ورزشگاه پر از تماشاگر، یک بازی خوب را شاهد باشیم.
 
سرمربی العین در واکنش به این موضوع که آیا بازیکنان شما برای دیدار با ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی آماده است، خاطر نشان کرد: قبلا هم گفتم که ما آماده هستیم در ورزشگاه آزادی و برابر 100 هزار تماشاگر لذت ببریم و امیدوارم یک بازی خوب و دوستانه را داشته باشیم.
 
وی در ادامه درباره بازیکنان پر تعداد تک کارته این تیم که در آستانه محرومیت برابر الهلال قرار دارند، عنوان کرد: نمی خواهیم درباره بازی بعد فکر کنیم و تمام تمرکز ما روی استقلال است و می خواهیم برابر استقلال یک بازی خوب داشته باشیم.
 
مامیچ در ادامه در واکنش به این موضوع که آیا کایو غایب است، تصریح کرد: بله، او نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد و در این دیدار غایب خواهد بود.
 
او در پاسخ به این سوال که به نظر شما عمده ترین تغییر استقلال نسبت به فصل گذشته چیست، گفت: در اولین کنفرانس خبری گفتم که استقلال نسبت به سال قبل بهتر شده و ما به این تیم احترام می گذاریم. آقای شفر یک مربی با سطح بالا و با کیفیت است و روح فوتبال آلمانی در این تیم دمیده شده است. ما می دانیم که استقلال 10 روز پیش در دربی تهران نیز برنده شد اما العین نیز نسبت به فصل گذشه تیم بهتری است و کیفیت بالاتری دارد.
 
مامیچ در پایان عنوان کرد: تشکر می کنم از اینکه در این نشست حضور داشتید و امیدوارم که فردا یک بازی خوب را تماشا کنیم.

منبع:خبر گزاری دانشجو


کد مطلب: 598105

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598105/مامیچ-استقلال-روح-آلمانی-دمیده-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com