جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

نظر وزیر ورزش درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 598052
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان را تشریح کرد.
نظر وزیر ورزش درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها
به گزارش جهان نيوز، سید جواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 20 اسفند) این فراکسیون، اظهار داشت: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز میهمان اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بود.
 
وی با بیان اینکه در این جلسه درباره بودجه هیئت‌های ورزشی مباحثی مطرح شد، گفت: برخی از نمایندگان این موضوع را مطرح کردند که چرا برخی از نمایندگان مبالغ قابل توجهی را برای بودجه هیئت‌های ورزشی حوزه انتخابیه خود دریافت کرده‌اند لذا نمایندگان معتقد بودند که چرا بین نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه فرق قائل شده‌اند؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: سلطانی‌فر  در این باره توضیح داد که  وزارتخانه مبالغ لازم را برای همه هیئت‌های استانی در نظر گرفته است و مسئله پیش آمده شاید به دلیل این است که برخی از هیئت‌های استانی برخی از استان‌ها متکثر بوده و شاید به دلیل این بوده که برخی از استان‌ها قهرمانی و مدال‌آوری بیشتری داشته‌اند.

ابطحی افزود: همچنین وزیر ورزش در این باره قول پیگیری موضوع را داد.

نماینده خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه در این جلسه همچنین درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها نیز بحث و تبادل نظر شد، گفت: وزیر ورزش در این باره عنوان کرد که اخیرا درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها حاشیه‌هایی برای ایجاد تشنج در جامعه از سوی دشمنان نظام و انقلاب ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: سلطانی‌فر در همین باره ادامه داد: ما درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها خودمان را وارد حاشیه‌سازی‌ها نمی‌کنیم؛ ما یک فرهنگ ملی و دینی داریم که باید به مولفه‌هایش توجه کرد و بر اساس همین مولفه‌ها عمل کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: نمایندگان شکایاتی درباره طرح‌های نیمه تمام عمرانی و همچنین سفرهای استانی وزیر ورزش و جوانان داشتند که آقای سلطانی‌فر توضیحاتی را در این باره به اعضای فراکسیون ارائه داد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کارشان را می کنند و زنان محترم را می فرستند داخل ورزشگاه های مردانه و بعد می گویند ما فرهنگ ملی و دینی داریم!!!