کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه بارش در کشور

20 اسفند 1396 ساعت 12:03

مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز(۲۰ اسفند) در شمالشرق،‌ شرق و اواسط روز زاگرس مرکزی و نواحی مرکزی کشور، بخش‌هایی از البرز مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در برخی مناطق جنوب شرق و جنوب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود:‌ فردا (۲۱ اسفند) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با شدت بیشتری ادامه می‌یابد همچنین با عبور موجی از جنوب کشور در زاگرس مرکزی و جنوبی ، مناطق جنوبی و به تدریج شرقی کشور تقویت بارش پیش‌بینی می‌شود و بارندگی به صورت رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در برخی مناطق وزش باد شدید رخ می‌دهد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز سه شنبه (۲۲ اسفند) بارش محدود به نوار شرقی کشور و پاره‌ای از نقاط استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان می شود و به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

به گفته وی، خلیج فارس امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ اسفند) و دریای خزر از اواخر وقت دوشنبه و روز سه شنبه (۲۱ و ۲۲ اسفند) مواج می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران روز دوشنبه (۲۱ اسفند) کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت روز سه شنبه (۲۲ اسفند) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که در این روز دما به ۱۹ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.


کد مطلب: 598031

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598031/ادامه-بارش-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com