پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کشف محموله مواد مخدر توسط اطلاعات سپاه تهران

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 597966
یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه تهران جزئیات کشف محوله‌ ترانزیتی مواد مخدر را تشریح کرد.
کشف محموله مواد مخدر توسط اطلاعات سپاه تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه تهران با اعلام خبر کشف بزرگترین‌ محموله ترانزیت مواد مخدر به اروپا اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه تهران، باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر به مقصد اروپا متلاشی شد

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال فعالیت اطلاعاتی چند ماهه مبنی بر ترانزیت محموله قابل توجهی از موادمخدر به مقصد اروپا، نیروهای سازمان اطلاعات سپاه تهران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی این محموله را در یک دستگاه خودروی کشنده که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

به گفته این منبع آگاه، قاچاقچیان موادمخدر دستگیر شده در این عملیات قصد خارج کردن بیش از 250 کیلوگرم تریاک را به مقصد کشوری در غرب اروپا داشتند و درصدد بودند این مواد را در قالب محموله مواد خوراکی از کشور خارج کنند.

وی در ادامه افزود: این مواد با پوششی خاص در بسته‌های سس مایونز قرار داده شده بودند و کشف این حجم از مواد در سطح ترانزیت بی سابقه بوده و جزو بزرگترین محموله‌های کشف شده ترانزیتی در تهران است.

این منبع آگاه در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این عملیات، تمام افراد مرتبط با این باند شناسایی شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *