کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شعار ترامپ برای انتخابات 2020

20 اسفند 1396 ساعت 10:26

دونالد ترامپ در تجمعی انتخاباتی در پنسیلوانیا شعار خود را برای انتخابات سال 2020 مطرح کرد و متعهد شد که "آمریکا را عالی نگه دارد". رییس جمهور آمریکا هم‌چنین تاکید کرد که درباره تبدیل خود به رییس جمهور مادام‌العمر آمریکا شوخی کرده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در جمع فولادسازان که در جریان کمپین "ریک ساکنی"، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات کنگره صورت گرفت، اظهار کرد، شعارش برای انتخابات آینده این است که "آمریکا را عالی نگه دارد". ترامپ افزود، درباره اینکه شعار کمپین انتخاباتی سال 2016 را تکرار کند و برای دور بعدی انتخابات از شعار "دوباره آمریکا را عالی بساز" استفاده کند، نظر مثبتی داشت اما در این باره توضیح داد: نمی‌توانیم بگوییم "دوباره آمریکا را عالی بساز" زیرا من این کار را انجام داده‌ام!

دونالد ترامپ طی اظهاراتش در این کمپین، به انتقاداتی که علیه رفتار او در مقاله وال استریت ژورنال مطرح شده بود، واکنش نشان داد و گفت، مثل رییس جمهورها رفتار کردن ساده است اما حوصله شما را سر می‌برد.
ترامپ از زمان کمپین انتخاباتی‌اش در سال 2016 به خاطر رفتار عامیانه‌ و حمله به مخالفانش در سخنرانی‌ها و همچنین در توییتر، با انتقادات زیادی روبه‌رو شده است.

وی همچنین طی اظهارات خود، برای بار دوم به خاطر تاکید رسانه‌ها بر بیاناتش مبنی بر ریاست جمهوری مادام‌العمر در مراسمی خصوصی با حضور اهداکنندگان جمهوری‌خواه، به آنان تاخت. در مراسم شامی که در مارئه‌لاگو برگزار شده بود، ترامپ حزب کمونیست چین را به خاطر لغو محدودیت دوره‌ای ریاست جمهوری در این کشور تحسین کرده و گفته بود: شاید ما هم روزی به این مساله فکر کنیم.

رییس جمهور آمریکا همچنین در بیانات خود کشورهایی را که فروشندگان مواد مخدر را اعدام می‌کنند، تحسین کرد. این اقدام از جانب ترامپ یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که که گزارش شد، او سیاستی را برای دادن اختیار به دادستانان به منظور اعمال مجازات اعدام در پرونده‌های مواد مخدر در نظر دارد.


کد مطلب: 597961

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/597961/شعار-ترامپ-انتخابات-2020

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com