کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعطای 3000 جایزه به برگزیدگان قرآنی

20 اسفند 1396 ساعت 9:00

دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به اهدای بیش از 3000 جایزه به برگزیدگان این آزمون، گفت: قرعه‌کشی جوایز 25 فروردین هم‌زمان با عیدمبعث انجام می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به جوایز برگزیدگان این آزمون، گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن امسال به همت معاونت قران و عترت ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه با حضور بیش از 240 هزار نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون‌ها در مراحل و رشته‌های مختلفی پیش‌بینی شده بود، افزود: آزمون مرحله کتبی 10 اسفندماه با حضور 170 هزار نفر برگزار و آزمون الکترونیکی نیز شنبه 12 اسفند با حضور 5 هزار شرکت‌کننده به صورت آنلاین اجرایی شد، همچنین آزمون شفاهی از 12 تا 18 اسفند برپا شد.

خدمتکار با اشاره به اینکه برگزیدگان آزمون کتبی و الکترونیکی معرفی شده‌اند، گفت: هر کدام از شرکت‌کنندگان در این بخش‌ها با مراجعه به صفحه شخصی خود می‌توانند کارنامه آزمون را دریافت کند.
وی از قرعه‌کشی برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با عید مبعث پیامبر(ص) خبر داد و افزود: تمام قبول شدگان در هر دو بخش کتبی و شفاهی این آزمون در قرعه‌کشی 25 فروردین‌ماه هم‌زمان با عید مبعث شرکت داده می‌شوند.

دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به اعطای بیش از 3000 جایزه به برگزیدگان آزمون، خاطر نشان کرد: بر اساس مشارکت و درصد قبولی هر استان سهمیه‌ای درنظر گرفته شده است که البته امتیاز شرکت کنندگان شاخص اصلی در انتخاب نفرات برگزیده به شمار می‌رود.

منبع:فارس


کد مطلب: 597922

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/597922/اعطای-3000-جایزه-برگزیدگان-قرآنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com