جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۴۱
شیعه انگلیسی در خدمت سنی امریکایی

هفت نکته مهم درباره فرقه شیرازی‌ها/ رفتار انگلیسی‌ها را چگونه باید تحلیل کنیم؟/ وقتی شاگرد روی دست استادش بلند شد

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 597868
تحلیل‌ها می‌گویند این بازی هدفمند از سوی سرویس‌های امنیتی، سیاسی و رسانه‌ای دولت انگلیس طراحی و اجرا شده است.
هفت نکته مهم درباره فرقه شیرازی‌ها/ رفتار انگلیسی‌ها را چگونه باید تحلیل کنیم؟/ وقتی شاگرد روی دست استادش بلند شد
گروه سیاسی جهان نيوز: حمله به سفارت ایران توسط تشیع لندنی در حالی اتفاق افتاد که این فرقه در سال‌های اخیر تحت حمایت دولت کامل دولت انگلیس به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و اختلاف‌افکنی افراطی میان شیعه و سنی می‌پردازد.

به گزارش جهان نيوز، حمید بعیدی‌نژاد‌، سفیر ایران در انگلیس در حساب توئیتری خود حادثه را این گونه روایت کرد: «تعداد اندکی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض کردند و با شکستن پرچم در حال شعار علیه مقامات کشور و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند.آنها به‌هنگام ورود با چماق و قمه دیده شدند. پلیس در محل حاضر شده است.»

*شیعه انگلیسی در خدمت سنی امریکایی/ هفته نکته مهم درباره فرقه شیرازی‌ها
در مورد اقدام اعضای فرقه شیرازی، نکاتی قابل ذکر است:

1) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اقبال ملل مسلمان در کشورهای مختلف به برکت انقلاب اسلامی سبب اوج‌گیری حرکت انقلابی در بسیاری از کشورهای عرب و مسلمان شد و به همین دلیل سران کشورهای مرتجع منطقه و قدرت‌های استکباری حامی آنها روند تقابل با انقلاب اسلامی را در دو عرصه آغاز کردند. عرصه اول آنها مقابله مستقیم با نظام جمهوری اسلامی بود که طی آن اقدامات مختلفی نظیر تحریم‌های اقتصادی و نظامی، دامن زدن به توطئه تجزیه قومی از طریق گروهک‌های تجزیه‌طلب، ترور مسئولین نظام و پس از آن جنگ نظامی و تهاجم‌ فرهنگی علیه نظام اسلامی در دستور کار آنها قرار گرفته که البته به‌رغم تضعیف بخشی از توان نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمن در این عرصه توفیقی نداشت. اما عرصه دوم برنامه‌ریزی برای ایجاد فرقه‌های مذهبی جهت ایجاد انحراف در مسیر گرایش ملل مسلمان و به ویژه جوانان به سمت انقلاب اسلامی بود که ایجاد گروهک‌‌هایی نظیر القاعده، طالبان و داعش مبتنی بر تفکر تکفیری وهابی برای جذب جوانان اهل سنت بود که محمد سلمان ولیعهد رژیم سعودی در گفت‌وگوی سه ماه پیش خود با گاردین به آن اعتراف داشت.

اما مسیر دوم آنها در این عرصه معطوف به شیعیان بود که فرقه شیرازی با هدایت انگلیسی‌‌ها این وظیفه را عهده دار شد. دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی در مخالفت با راهبرد نظام جمهوری اسلامی برای وحدت میان مسلمانان، لعن آشکار و علنی علیه خلفای اهل سنت، تبلیغ و انجام اقداماتی نظیر قمه‌زنی که وهن مراسم عزاداری سالار شهیدان را در پی داشت، از مجموعه تعالیم این فرقه است که البته هزینه‌های زیادی را بر جهان اسلام تحمیل کرد.

2) اقدامات و آموز‌ه‌‌های این فرقه علیه اهل سنت، محرک اصلی گروهک‌های افراطی نظیر داعش علیه شیعیان بود و آنها با استناد به فیلم‌‌ها و نوارهای سخنرانی این فرقه خون شیعیان را مباح دانسته و آن فجایع عظیم را علیه مسلمانان روا داشتند و البته در این وقایع گروهک شیرازی در هدم خون مسلمانان با داعش شریک است.

3) در شرایطی که شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی با تحریم گسترده کشورهای غربی مواجه است، اما این فرقه از امکانات گسترده ماهواره‌ای و استودیوهای ضبط پخش در انگلیس و برخی دیگر از کشورهای منطقه برخوردار است که با توجه به ریخت و پاش‌‌های گسترده‌ مالی سرسپردگی این فرقه آشکارتر می‌شود.

4) سید‌صادق شیرازی که اکنون این فرقه را مدیریت می‌کند، به همراه برادرش و داماد برادرش موسوم به یاسرالحبیب که گرداننده شبکه‌های ماهواره‌ای این فرقه است، نقش اصلی را در تحریک و تفرقه میان مسلمانان داشته، به گونه‌ای که یاسر‌الحبیب به دلیل مواضع تفرقه‌افکنانه‌اش در شبکه‌های ماهواره‌ای و نشریات این فرقه، از سوی مراجع بزرگوار نظیر آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر و آیت‌الله مکارم شیرازی مورد تکفیر و نکوهش واقع شده است.

5) این فرقه با تفرقه بین هیئات مذهبی و دسته جات عزاداری با سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان مؤمن و ادعای دفاع از تمامیت رسوم شیعی براساس فتوای سید صادق و بر خلاف تدابیر نظام و اجماع مراجع‌، اقدام به قمه‌زنی، پیاده‌روی روی خار و... نموده و این مراسم را به عنوان سنت‌های شیعی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و نشر می‌دهد که البته وهن شیعیان را در جهان در پی دارد.

6) سید صادق شیرازی و دیگر سران این فرقه، به‌رغم این تحرکات و سیاه نمایی‌‌ها از تحمل و سعه‌صدر نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده و حتی با حمایت از فتنه‌گران به جریان‌سازی خود علیه نظام ادامه می‌دهند. در آخرین مورد سیدحسین فرزند سید صادق در جلسه‌ای در قم، با زیر سؤال بردن شیوه و روش حضرت امام (ره)، نظام ولایت فقیه را با فراعنه مصر همسان دانسته و با زیر سؤال بردن دفاع مقدس مردم ایران علیه رژیم بعثی، جمهوری اسلامی را غیرپاسخگو خوانده بود. او مدعی شده بود که ولایت فقیه همان «من پروردگار بلند مرتبه تو هستم» است و نه چیز دیگر.

7) غائله اعضای این فرقه در روز جمعه 18 اسفند و علیه سفارت ایران در لندن در پی احضار و دستگیری سید حسن شیرازی اتفاق افتاد که البته به دلیل غفلت دستگاه دیپلماسی ما از پیش‌بینی این حادثه و مماشات و بستر‌سازی پلیس لندن به صحنه‌ای علیه نظام اسلامی تبدیل شد.(1)

*وقتی شاگرد روی دست استادش بلند شد
سیدمحمد شیرازی فرزند بزرگ خاندان شیرازی‌ها از شاگردان آیت‌ا... حائری و در کربلا مشغول تحصیلات حوزوی بود. اگرچه سیدمحمد در زمان تبعید امام خمینی(ره) به نجف در استقبال از ایشان سنگ‌تمام گذاشته بود اما زمانی که موضوع زعامت ایشان مطرح شد، نوای ساز سیدمحمد شیرازی که خانه‌اش در کویت محل رفت و آمد ساواکی‌‌ها و حامیان پهلوی شده بود، ناکوک شد و فریاد سر داد که زعامت شیعیان حق من است! این در حالی است که استاد وی، آیت‌ا... یوسف حائری بارها اذعان داشت که سیدمحمد شیرازی در حد مرجعیت نیست و حتی کار به جایی رسید که زعیم وقت شیعیان آیت‌ا... خویی به مخالفت با سیدمحمد شیرازی برخاست و کارهای او را شبهه‌ناک و دادن وجوهات به وی را غیرشرعی اعلام کرد.

سیدصادق شیرازی برادر کوچک‌تر سیدمحمد که از سال‌ها پیش شاگرد مکتب برادرش بود، در سال 1380 و بعد از فوت آیت‌ا.. سیدمحمد شیرازی در 75 سالگی، در بدعت‌گذاری در دین و پرچم ادعای زعامت دین! از برادر پیشی گرفت و در زمانی که شبکه‌هایی چون شبکه‌های مختلف ایران و لبنان با توقیف مواجه می‌شد، افتتاح 13 شبکه ماهواره‌ای به نام‌های مرجعیت، شبکه جهانی امام حسین یک، دو و سه الانوار، بقیع و شبکه‌های دیگر علنا شروع به بدگویی نسبت به مراجع معظم تقلید، شبهه‌افکنی و بدعت‌گذاری در دین، اختلاف بین شیعه و سنی و... کرد. حتی کار به جایی رسید که هفته وحدت را هفته «برائت» خواندند.

در حالی که با کوچک‌ترین تجمع اسلامی برخورد می‌شود هر ساله قمه‌زنی در خیابان‌های لندن با مجوز دولت روباه پیر برگزار می‌شود. در ماجرای سوریه حتی زمانی‌که دشمن درصدد تخریب مرقد مطهر حضرت زینب(سلام‌ا... علیها) بود هیچ عکس‌العملی از این فرقه نشان داده نشد! تشیع انگلیسی، شعبه‌ای از «اسلام آمریکایی» است؛ فرقه‌ای که با شهادت و جهاد نسبتی ندارد و نه‌تنها برای استکبار خطری ندارد که یارغار و پیش‌برنده اهداف آنها نیز محسوب می‌شود. «شیعه انگلیسی» ترجیح می‌دهد بر پیکر خونین امام حسین(ع) گریه و مویه کرده و بر جسم خود نیز از این داغ زخم زند ولی هدفی در جهت اصلاح دین خدا نداشته باشد و بر تفرقه و اختلاف دامن زند.(2)
 
*رفتار انگلیسی ها را چگونه باید تحلیل کنیم؟
 انفعال پلیس انگلیس در مقابل حمله کنندگان به سفارت (تا جایی که آنها توانستند به بالکن سفارت راه یابند)،در همین راستا قابل تحلیل و ارزیابی است. بدون شک در این خصوص شاهد اهمال خودخواسته و عامدانه دولت ترزا می ‌بوده‌ایم.

نکته دیگری که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد، مربوط به اقدامات رسانه‌ای و تبلیغاتی افراد مهاجم در شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به غرب بوده است.

برخی شبکه‌های غربی تصاویر حمله به سفارت ایران در انگلیس را به صورت زنده پخش کرده‌اند. این خود نشان دهنده هماهنگی کامل بخش‌های رسانه‌ای وابسته به برخی سرویس‌های امنیتی انگلیس و افراد مهاجم می‌باشد. به عبارت بهتر، در حادثه حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران به لندن، ما با حادثه‌ای طراحی شده و هدفمند رو به رو بوده‌ایم.

تحلیل‌ها می‌گویند این بازی هدفمند از سوی سرویس‌های امنیتی، سیاسی و رسانه‌ای دولت انگلیس طراحی و اجرا شده است. بدیهی است که در این معادله، نمی‌توان ادعای دولت انگلیس مبنی بر عدم اطلاع و آگاهی از این موضوع را پذیرفت زیرا رفتار پلیس و دیگر شواهد و مستندات موجود، چیز دیگری را نشان می‌دهد!(3)
 
*باز هم رفتار متفاوت بی بی سی فارسی
ادیب- از نکات جالب 24 ساعت گذشته، نحوه انعکاس خبر حمله به سفارت کشورمان در شبکه های ماهواره ای و رسانه های غربی است. در حالی که اخبار تعرض به سفارت انگلیس در سال 90 و تعرض به سفارت عربستان در سال 92 به صورت لحظه به لحظه توسط رسانه های غربی منعکس می شد، این رسانه ها بعضاً حتی خبر حمله به سفارت ایران در لندن را سانسور کردند.

تلویزیون و سایت بی بی سی فارسی هم که مجبور به انعکاس این رخداد بود، در چند خبر کوتاه به این موضوع پرداخت؛ البته ادبیات و جهت گیری این گزارش ها کاملاً با انعکاس حادثه سفارت عربستان یا سفارت انگلیس در تهران متفاوت بود که این موضوع واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

رسانه دولتی انگلیس، برخلاف موارد مشابه در جریان حوادث سفارت عربستان و انگلیس در تهران از عباراتی چون «حمله» به سفارت یا «اشغال» سفارت توسط «مهاجمان» استفاده نکرد و تنها از عبارت «ورود افرادی به محوطه سفارت» استفاده کرد.

این ادبیات نرم و لطیف بی بی سی در کنار سانسور نسبی اخبار این رخداد ، اتفاق جالب توجهی بود. گفتنی است بی بی سی فارسی در حادثه اتوبوس خیابان گلستان هفتم هم از عبارت «برخورد اتوبوس با ماموران نیروی انتظامی» استفاده کرده بود. این در حالی است که در موارد مشابه در فرانسه و انگلیس، تلاش داشت، تروریستی بودن حادثه را نشان دهد.(4)

پی نوشت:
1)http://www.javanonline.ir/fa/news/898896
2)http://newspaper.fdn.ir/?nid=2456&pid=3&type=0
3)http://kayhan.ir/fa/news/128211
4)http://khorasannews.com/newspaper/page/19778/16/608200/0

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شیعه انگلیسی بهتره یا طالبان وهابی؟؟!!
نظام با کدوم بیشتر دوست است؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سیاست انگلیس این استعمارگر پیر از اول "تفرقه بینداز و حکومت کن"بوده
لذا سید صادق ها نیز که نوکر این روباه پیر هستند همین سیاست را پیگیری می کنند
تفرقه بین شیعه و سنی که از سیصد سال قبل توسط انگلیس اجرا شده امروز به عهده این نوکران گذاشته شده
قمه زنی ، توهین به مقدسات برادران اهل سنت و ....برای این است که سنی و شیعه را به جان هم بیندازند و اسلام را دینی خشن معرفی کنند
خدا رحمت کند دکتر علی شریعتی را که گفت
"وحدت تشیع و تسنن محال است ولی وحدت شیعه و سنی حیاتی است " یعنی سنی سنی باشد شیعه هم شیعه باشد ولی به مقدسات یکدیگر بی احترامی نکنند و در برابر دشمن اسلام متحد و ید واحده باشند
Iran, Islamic Republic of
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد و اخر تابع له علی ذالک و سید جعفر کذاب و چه سید صادق کذاب

کسی که با نصیحت ولی اش بیدار نشود با لگد ملکه انگلیس بیدار خواهد شد
اقا سید صادق کذاب شما رو در سال ۹۸ خواهیم دید با اشتباه محاسبتی و طناب پوسید ملکه انگلیس به درک الاسفلین نایل خواهید شد
Iran, Islamic Republic of
الهی امین
حمایت فکری این سید کذاب و منافق افلقی به دست ملکه ملعون انگلیسی هستش و حمایت مالی اش کیه؟؟؟؟؟؟
شمر بن ذی الجوشن زمان و فرزندان ملعون بنی عباس ال سعود و وهابیت جاهل در عربستانه ال سعودی که از مادر یهودی انگلیسی هستند

...
Iran, Islamic Republic of
ابن ملجم ها خطرشون بدتراز یاران معاویه است
احمد
Iran, Islamic Republic of
توجه نکردی به مطلب و آن این که وهابیون اهل سنت آمریکاییان هستند وآن دوستانتان هم شیعه و پیرو ملکه انگلستانند که باتوجه به وابستگی شان فرق نمی کنند زیرا سگ زرد برادرشغال است شیعه ای که به جای تظاهرات واعتراض به بن سلمان ( دشمن اهل بیت)به سفارت تنها دولت شیعه درجهان حمله وپرچم آن را آتش می زنند به نظرت اینها شیعه مرتضی علی (ع) هستند یا شیعه چرچیل ؟کافیست کمی فکر کنی به نتیجه روشنی دست خواهی یافت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه انها هم در مورد ما همان نظر ترا دارند احمد اقا پس فکر میکنم گفتگو و مناظره در مورد اختلافات بهترین کار میباشد
Iran, Islamic Republic of
🔹شهرک فدک الصغری، منطقه ای خوش آب و هوا و سرسبز در شهر لندن است که توسط شیخ یاسر الحبیب داماد سید مجتبی شیرازی، برادر سید صادق شیرازی در لندن خریداری شده است.
🔹این شهرک پس از آماده سازی و ساخت یک مسجد در داخل آن درسال 1391 افتتاح شد و پرچم گروه یاسر الحبیب یعنی " هيئة خدام المهدي " در یکی از تپه های آن و طی مراسمی که اعضای این گروه یونیفورم های سبز نظامی بر تن کرده بودند برافراشته شد.
🔹نمازهای عمومی این گروه در این شهرک برگزار می شود. یک حوزه علمیه و مدرسه نیز در آن ساخته شده است. به گفته یاسر الحبیب قرار است این شهرک پس از خرید زمین های اطراف به یک دهکده اسلامی شیعی تبدیل شود و ساکنان انگلیسی نیز به تشیع هدایت شوند.

🔻یاسر الحبیب در مراسم افتتاح این شهرک هدف از تأسیس آن را اینگونه بیان کرده است: هدف ما از [فعالیت در] این زمین، مقدمه چینی برای فتح سرزمین اسلامی به خصوص مکه و مدینه و سرزمین فدک است.

🔹پوشیدن یونیفورم های نظامی، تأسیس یک شهرک و برگزاری رژه در مناسبت های مذهبی، و بیان اینکه هدف از ساخت چنین دهکده ای، فتح یک کشور خارجی (عربستان) است – ولو در شعار - ، و توسعه روزافزون آن در شهر لندن، جالب توجه است.
🔹آخرین اقدام این گروه اشغال بخشی از سفارت ایران در لندن توسط چهار نفر از عناصر این آن، یک روز پس از سخنرانی تحریک آمیز 55 دقیقه ای روز پنجشنبه یاسر الحبیب بوده است.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام
هردو دشمن اسلام ناب و واقعی هستند.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند دعاویش بالفعل و بالقوه را
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلبها بپرس

چون واسه اونها بین این جماعتهای کثیف فرق خوب و خوبتره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
. از دشمن دیرینه اسلام چه انتظاری جز این باید داشت
قرآن می فرماید
وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ
یهود و نصاری از تو (پیامبر)راضی نخواهند شد مگر آنکه از آئین آنها پیروی کنی
پس ما دو راه داریم
۱-دست تسلیم بالا برده و در برابر زیاده خواهی امپریالیسم صهیونی آمریکائی انگلیسی و نوکران کاسه لیس آنها یعنی آل سعود و آل شیرازی پیشانی نوکری بر زمین بسائیم
۲-در برابر توطئه های کثیف این قماش قهرمانانه قیام کرده و دست به روشنگری افکار عمومی زده و با محکم تر کردن پایه های وحدت اسلامی در بین همه فرقه های شیعه و سنی نقشه های استعمارگران را نقش بر آب کنیم
نکته بین
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی نیز از طلحه‌ها و زبیرها و ابوموسی‌اشعری‌ها خیلی اذیت شد ...

تاریخ تکرار می‌شود ...
United Kingdom
تحلیل آبکی و سر هم بندی شده
Iran, Islamic Republic of
چون به مذاق تو خوش نیامد آبکی است؟
نصر
Iran, Islamic Republic of
حمله به سفارت هر کشور در هر کجا مذموم است و تعجب میکنم از مقامات قضایی کشور که فراموش کرده اند بی عرضگل پلیس و سیستم قضایی را در برخورد با کسانی که سفارتخانه در همین تهران آتش زدند. شماها تا خودتان عرضه حفاظت از سفارتخانه ها را نداشته باشد خیلی مضحک است که به خاطر یک حرکت کوچک (و نه آتش زدن سفارتخانه) ادای آدم های دارای وجدان کاری را در بیاورید.
گروه شیرازی ها هم عین دراویش یک مشت ابله زر مفت زن هستند که عددی نبوده و با این حرکات دارید بزرگشان میکنید
فرداد
Iran, Islamic Republic of
حالا که شما اینقدر به بالا رفتن از دیوار سفارت حساس شدی وقتی که از دیوار سفارت انگلیس و عربستان تو ایران بالا رفتن پلیس ایران کجا بود جلوشون بگیره چرا هیچکدوم از شماها و امامان جمعه این حرکتها را زشت ندانستن
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع الان دارن تو زندان آب خنک میخورن. نه مثل انگلیس بعد از چند ساعت توقیف که بیشتر برای حفظ جان و توجیه اطلاعاتی شدن بئد، آزاد بشن
United States
بچه برو کتاب رفیق ایت الله را حتما بخوان !!!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ترا بخدا دیگه بس کنید دیوار هم خنده اش میگرد تمام بی لیاقتی خود را بپایی انگلیس و امریکا نوشتن .و تحلیل‌های آبکی نوشتن
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر بدنه حکومت از منافقان و خوارجان و منفعت طلبان پاک شود و عدالت بر قرار هیچ فرقه ای توان مقابله با ما را ندارد بیخود نیست که دشمن به داخل نفوذ کرده
Iran, Islamic Republic of
نشستن در ... رو ترجیح میدم تا در مجلس این اراذل بشینم
عباس
سلام شهید بهشتی ره شعر خوبی داشتند ( حزب فقط حزب الله ) لذا هرکسی با هر عنوانی که خلاف ارزش های اسلامی و انسانی سخن بگوید دشمن محسوب می شود و باید با آن برخورد قاطع شود چرا که مذهب ما حتی برای ادیان دیگر الهی حرمت قائل است چه برسد به مذاهب مسلمان لذا با قدرت باید جلوی توطئه ها علیه اسلام گرفته شود ما می دانیم که عمروعاص و شمر هم مسلمان بودند ولی با اسلام چه کردند ؟ همان برخوردی که مدافعان حرم با تکفیری ها داشته اند تا دیر نشده با این گروهک های معاند نیز باید داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
حدود 9 کتاب از شهید بهشتی خوانده ام ولی هیچگاه چنین سخن و نگاهی را از شهید بهشتی بیاد ندارم
Iran, Islamic Republic of
يك عده بزدل مزدبگير
Iran, Islamic Republic of
امام صادق (ع) می فرمایند دو گروه کمرم راشکستند . عالم فاسد و جاهل مقدس مآب این یکی با فسادش مردم را از علمش دور کرد و آن یکی مردم را بامقدس مآبی از عملش دور کرد.
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
سايت محترم جهان نيوز چرا ياداشت مرا سانسور كردي؟
دانا
Iran, Islamic Republic of
اول در این تحلیل باید بدانیم برای چه در کشورها فرقه ایجاد می شوند؟ اگر به کشورهای غربی نگاه کنید شعار جدایی دین از سیاست می دهند پس چرا در کشورها فرقه ایجاد می کنند؟ اصلا فرقه به چه دردی می خورد؟ جوابش زیاد سخت نیست فرقه فرقه کردن اجتماع در واقع برای کنترل راحت تر ایجاد می گردد، فرقه ها همشان مذهبی نیستند فرقه های سیاسی ، فرقه های اجتماعی، فرقه های علمی، فرقه های تجاری ، در واقع فرقه ابزاری برای ایجاد تفرقه در تمام عرصه ها برای کنترل بهتر اوضاعست، در چند ماه اخیر شاهد جریانات اجتماعی، سیاسی ، مذهبی به این روش یاد شده ی ( فرقه فرقه شده ) بودیم، فکر می کنید در آمریکا چگونه ها فرقه ها کنترل می شوند آمریکا کشور فرقه هاست در واقع بعد از جنگ داخلی آمریکا دولت که بعدا به امنیت آمریکا تبدیل شد تصمیم گرفت برای کنترل مردمش فرقه فرقه شدن اجتماعات آن زمان را ایجاد کند بنابراین هر خبرچین یا ماموری براحتی در آمریکا که اکنون fbi نام دارد می تواند به خصوصیات حتی شخصی افراد دسترسی یابدهمانطور که می دانید اصل برپابودن انقلاب اسلامی با وحدت است بنابراین انگلستان برای کنترل ایران نیازمند فرقه فرقه کردن مردم در زمینه های مختلف دارد این کار نه تنها برای ماموران و جاسوسان انگلیسی در داخل ایران بهتر است تا به ریزترین اطلاعات دسترسی داشته باشند بلکه برای دوستان سیاستمدارشان هم بهتر است تا بتوانند همچنان در قدرت بمانند
هادیموحد
Iran, Islamic Republic of
نظردرستی ست همینکه توانسته اند توجه بخشهایی ازجامعه که از وجود این افراد بی اطلاع است را به دست آورند یعنی موفقیت و مطرح شدن .که به راحتی عزیزان در قوه قضاییه دارند این کارو برای گروه های فکری خاص که با توجه به عدد فوق اندک شان کسی از وجودشان مطلع نیست را مطرح و به زیبایی انجام میدهند
یونس
Iran, Islamic Republic of
بیزحمت کم مقایسه کنید هیچ احدی هیچ بنی بشری چه در راس چه در کشور چه در جهان در حدمولا علی و امام حسین و معصومین نیست
واسه خود شیرینی و تملق هم شده از این مقایسه و لفظ استفاده نکنید که جوکی بیمزه هست


در ثانی داعشی رو فراموش نکنید چون انگاری تمام مشکلات مملکت مال داعش هست و داعشیها نه حاکمان سورار بر نظام و اصولسوارها .
United States
اینها رو باید اعدام کنند بخصوص این دوتا صادق شیرازی و پسرش رو ک فتنه به پا کردند تا کی مماشات اخه
احمد
Iran, Islamic Republic of
شیعه انگلیسی وسنی آمریکایی هردو لبه یک قیچی برای آسیب رساندن به اسلام ناب محمدی ویاری رساندن به استکبار اند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی تحلیل بی ارزشی بود. نویسنده کلی گریه زاری و آه و ناله برای اشغال سفارت راه انداخته حال آنکه اشغالی در کار نبوده و معترضین فقط چند ساعتی در یکی از بالکن های سفارت حضور داشتند همین ! تازه به این نکته بسیار مهم اشاره نکرده که خود حضرات به مستان سرود یاد داده اند !
Iran, Islamic Republic of
عموجان بالکن سفارت پارک ملت نیست که سرشون رو بندازن پایین برن توش حضور داشته باشن، این دشمنان اهل بیت با وحشیگری و خشونت رفته بودن اونجا.
محمدکاطم
Iran, Islamic Republic of
اولا از بی بی سی چه انتظاری داریم اگر تفرفه افکنی نکند، سیاه نمایی نکند ،بزرگ نمایی نکند، دروغ نگوید و....اصلا بی بی سی فارسی برای چه راه اندازی شد؟ ثانیا: حکومت انگلیس وملکه ای که منبعدبا ید بگوییم سیده ملکه!! مگر در دویست سال گذشته وبالا خص یکصد سال گذشته جز توطئه ونفاق وجدایی بین مسلمین وبویژه شیعیان وچاپیدن منابع ملتهای مظلوم جهان ماموریت مهم دیگری داشته؟ پس هر انتظاری از کشوری که از روباهی پیر به شغالی پسمانده خور آمریکا ییها تبدیل شده عبث وبیهوده هست ، واز خاندان شیرازی که از نام مقدس مرجعیت بزرگ تشیع آیت الله شیرازی سواستفاده کردند واز دعوت واستقبال از امام واز فضای پیش آمده در عراق بدلیل خفقان وجنایتهای صدام و اتفاقات منطقه وبا ارائه قرائتی جدید از شیعه توانستند انگلیس وغرب را به این باور بر سانند که می توانند جریانی مسموم، آلوده ،تیره وشیعه هراسانه در مقابل حرکت اصیل شیعه وولایت فقیه ایجاد کنند هم حرجی نیست واز این دست تلاشهای مذبوحانه، در تاریخ تشیع کم نبوده اند، اینها بازمانده تفکرغالیه اند، ابن میمون اهوازی، دعاة اسماعیلی، خلیفه های مسخره فاطمیون قاهره، ودهها فرقه انحرافی در مقابل جریان زلال ونورانی اهل بیت واعاظم شیعه ، اینها دقیقا نوکران ومجریان اطاقهای فکر واندیشکده های عبری وآمریکایی وعربیند، اما آنچه قلب آدمی را به درد می آورد گروهی شیعیان ساده دل ودوستداران کم بصیرت اهل بیتند که به اینها پرو بال می دهند ومعرفت وبصیرتشان وشناختشان از لغلغه های ظاهری کلام وقیافه های نقاب زده وشعارهای احساسی وعزاداری دروغین فراتر نمیرود،آنها که یکبار از خود نمی پرسند شمشیری که زیر عربیهای به عمد تنیده ای روی بیرق شیرازیها حک شده چرا وقتی داعش به چند صدمتری حرم اهلببت رسید از نیام بیرون نیامد؟ چرا آقایان از گل ناز کتری به اسراییلها ودیگر دشمنان جدی امام حسین واهلبیت نمی گویند؟ چرا یک شبکه شیعه در مهد وهابیت بسته نمیشود؟ مگر آنان ما وزیارتمان وعزاداریمان را شرک نمی دانند؟ چرا در فراخوان مهم مرجعبت راستین واصیل برای دفع تجاوز ائتلاف داعش وبعثیهای کینه توز که عنقریب بود به کاظمین وکربلا برسند لبیک که نگفتند هبچ بلکه اصلا حمایت وتایبد هم نکردند؟ودل آدمی درد می گیرد از هموطنی که نا دانسته واز سر جهل در دویست متری باب القبله حرم مولا وسرور شهیدان فریب عده ای آدمهای ظاهر موجه می خورند وراهشان را کج می کنند برای «بوسیدن دست مرجعیت» !!!!! شیعه امام عصر عج باید نکته سنج، بصیر ،آگاه، دشمن شناس، عاقل، واهل تفکر باشد، آیا امروز ودر این موقعیت حساس زمان سب واهانت به بزرگان مذهبی دیگر است؟ آیا لابی یهود ومیلیتاریستهای نیویورک غیر از این را می خواهند؟ آیا فلسفه ساخت داعش غیر از این است؟ آیا مسلمین امروز گرفتاری دیگری غیر از سر یکدیگر را بریدن وزیر ساختهای یکدیگر را تخریب کردن ندارند؟ آیا شیعه مأمور است فقط بر جسم امام حسین بگرید؟قمه بر سر ودست بزند وسینه خیز رود وعوعو کند تا محب وارادتمند شود؟ ائمه این را می خواهند؟ پایبن آوردن پرچم ام القرای جهان اسلام وامید محرومین ومظلومین واستوانه جریان پر افتخار مقاومت ، ایران سر بلند در بلاد کفر وخاستگاه توطئه همزمان با سفر قصاب یمن وقاتل شیخ نمر ودهها عالم وجوان شیعه قطیفی وبحرینی همانی نیست که اسراییل وآمریکا و همه دشمنان اهل بیت آرزویش را دارند وجرأتش را ندارند؟ مهم نیست خدارا شکر با این اقدام ننگین چهره زشت خود وآمرانتان را رسوا کردید .خدمتی بزرگ که هزینه وانرژی ووقت فراوان می طلبید تا آحاد جامعه خوب بشنا سند شمارا ،پر چم ایران در نسیم رهایی بخش مناره های دیر الزور وحلب ودمشق ونبل والزهرا وفوعه کفریا ، ودامنه های جولان تا بعلبک بقاع وتا صنعا و صعده وتعب وتا صلاح الدین ونینوا وقائم ،تا کرانه باختری وغزه همه جا بلند است ودر احتزاز، بخو اهید یا نخواهیدبزودی در حیفا وتل آویو در کنار پر چم سرخ یا لثارات الحسین سر به آسمان خواهد سا یید، این وعده حقیست که خداوند ورسولش وائمه معصوم داده اند،واز لبان مبارک ولی امر شنیده ایم و تحقق خو اهد یافت که خداوند صادق الوعد است. تا سیه روی شود هر آنکه درو غش باشد...
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
در روزهای اخیر یک باره توجهات به سفارت ایران در لندن جلب شد. نه به خاطر ابتکارات و یا عملکرد درخشان این سفارت بلکه بخاطر برافراشته شدن پرچم یک گروه مذهبی در بالاسر سفارت و پایین کشیدن پرچم ایران.
اگر انگلیس بد است و شیعیانی که در انگلیس آزادی انجام اعمال دینی دارند بدتر هستند و اگر روحانیت شیعه و هواداران آنها که در انگلیس هستند بدبدتر هستند پس چرا 4000 آقازاده و هزاران ایرانی وابسته به حکومت جمهوری اسلامی در حال تعلیم و تدریس و تحصیل در انگلستان هستند...
راستی چرا یک بام است و 2 هوا؟
هادیموحدن
Iran, Islamic Republic of
هرکس مخالف من است پس عنصر بیگانه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! چرا تحمل مخالف را ندارید؟ خودمون داریم نوعی از انحراف رو با این اصطلاحات ایجاد می کنیم و دقیقا راهی را می رویم که آنسوی آب می خواهند