جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳۹

روایت کیهان از قسم دروغ خاتمی و دم خروس تاج‌زاده

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۲
کد مطلب: 597866
محمد خاتمی از سران بی‌صداقت فتنه 88، برای چندمین بار نسبت به نظام جمهوری اسلامی ابراز دلسوزی کرد
روایت کیهان از قسم دروغ خاتمی و دم خروس تاج‌زاده
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد خاتمی از سران بی‌صداقت فتنه 88، برای چندمین بار نسبت به نظام جمهوری اسلامی ابراز دلسوزی کرد.
 
به گزارش جهان نيوز، وی هفته گذشته در ملاقات عده‌ای از اعضای فراکسیون امید مجلس گفته است: نکته‌ای گفته شد مبنی بر اینکه مردم در کف خیابان، شعار عبور از روحانی سر دادند اما اگر کمی گسترده‌تر نگاه کنیم آنها که آمدند، گذر از جمهوری اسلامی را مطرح کردند و ضد انقلاب کاملاً از این مسئله سوء استفاده کرد و اینچنین وانمود و تبلیغ کردند که جامعه از نظام جمهوری اسلامی مأیوس شده است.

وی افزود: در جریان اعتراضات اخیر نوعی اشتراک در سخن و موضع در میان جناح‌های مختلف ایجاد شد؛ به غیر از یک جریانی که نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گراست و امکانات دارند و مسئولیت ندارند و حرف خود را می‌زنند. با این دسته کاری نداریم اما در سطح دلسوزان، نوعی نزدیکی دیدگاه و لااقل توجه به مسائل اصلی پیدا شده است و آن این که مشکل وجود دارد. مردم مطالبات دارند و باید به آن مطالبات توجه کرد و در صدد حل مشکلات با همکاری همه برآمد.

وی اظهار کرد: مسئله فراتر از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی، مسئله ملی است. باید به نجات ملی و نجات جمهوری اسلامی که حاصل انقلاب ماست بیاندیشیم.

خاتمی با بیان اینکه «در جامعه دایره خودی و غیرخودی ایجاد کرده‌ایم و لحظه به لحظه دایره خودی را تنگ کردیم»، افزود: جمهوری اسلامی یعنی چه و آیا ما با گذشت زمان به معیارهای جمهوری نزدیک یا دور شدیم؟ آیا گفتمانی که به طور رسمی بعد از امام آمده گفتمان جمهوریت است؟ چقدر از جمهوری اسلامی دور شدیم؟

وی با بیان اینکه هدف ما تقویت حاکمیت و نگاهبانی از آثار انقلاب و خط امام است گفت: اما اگر خود حاکمیت نخواهد باید چه کار کنیم؟ اصلاح و اصلاح‌طلبی امر گریزناپذیری است که هم جریانات اصلاح‌طلب و هم حکومت باید دایماً خود را اصلاح کنند.

وی همچنین گفته است: بی‌اعتمادی به جامعه القا می‌شود و بی‌اعتمادی ملت به حاکمیت بسیار مهم است. با روش‌های سخت‌افزاری نمی‌توان امنیت را در این کشور برقرار کرد و مهم‌ترین عامل امنیت ایجاد اعتماد متقابل بین حاکمیت و مردم است و اگر این لطمه ببیند خطر اصل موجودیت نظام را تهدید خواهد کرد.

به گزارش کیهان، خاتمی البته شجاعت نداشته که بگوید خودش در زمره ترویج‌کنندگان دروغ تقلب در انتخابات و بی‌اعتمادی نسبت به نظام در سال 88 بود، در حالی که در پستوها به دوستان خود می‌گفت تقلبی اتفاق نیفتاده است!!

اظهار دلسوزی وی برای نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی، در حالی است که وی در مرکزیت مجمع روحانیون به همراه موسوی و کروبی، با گروهک‌های نشاندار ضد انقلاب نظیر بهائیت، سازمان منافقین و سلطنت‌طلبان همراه شد و اوباش تحریک شده توسط این ائتلاف شترمرغی، شعار حذف جمهوری اسلامی دادند و تأکید کردند فراتر از بهانه انتخابات، اصل نظام نشانه و هدف آنهاست. در اغتشاش دی ماه امسال نیز برخی اطرافیان خاتمی در حزب مشارکت و اعتماد ملی و مجمع روحانیون، علناً از عناصر آدم‌کش و خرابکار حمایت کردند؛ در حالی که برخی از همین اوباش و تروریست‌ها، به مساجد و حسینیه‌ها حمله کردند و پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و افراد بی‌گناه را کشتند. با این وجود خاتمی به رسم منافقین ترجیح داد دو پهلو سخن بگوید و یکی به نعل و یکی به میخ بکوبد.

اخیراً تاج‌زاده (معاون سیاسی وزیر کشور خاتمی و رئیس ستاد انتخابات وی) در مصاحبه‌ای تصریح کرد اکثریت اصلاح‌طلبان اعتقادی به جمهوری اسلامی ندارند. با وجود سپری شدن یک هفته از این سخنان، خاتمی همچنان سکوت اختیار کرده و کمترین اعتراضی نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این هم توهمی دیگر از برادری شریعتندار! ......... راستی سالها گذشت و علیرغم مانور فراوان کیهان هنوز سند دیدار خاتمی با سوروس را منتشر نکرده، نکنه گمش کرده!
Iran, Islamic Republic of
سندش چند بار انتشار پیدا کرد ولی مشکل امثال تو اینکه نمی خواهید ببینید
امیری
Iran, Islamic Republic of
رسانه های ارزشی چیز های دیگری هم گفتند مثلا این که بر جام در نهایت به ضرر ماست این که نمی شود به شیطان اعتماد کرد اما شما ها قبول نکردید نتیجه ان شد که دیدید ظریف در المان گرفتار بی بنزینی شد یعنی ر جام نتوانسته حتی مشکل بنزین برای هواپیمای خود ظریف را حل کند چه رسد به واردات و صادارت وارز و ..........البته ممکن است صادارات اورانیوم عنی شده ما ازاد شده باشد و واردات کود انسانی از ترکیه و دقیقا می توان گفت بر جام چنین معامله ای بوده است .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
....عمو یادگار، خوابی یا بیدار؟؟؟؟........ چند تا روزنامه تو اروپا و آمریکا دیدار خاتمی و سوروس رو نوشتند.تو چند تا کتاب چاپ خارج موضوع مطرح شد............. بابا اینا رو ولش کن.خود جرج سوروس موضوع ملاقات رو مطرح کرد.... عمو یادگار، خوابی یا بیدار؟؟؟
اگه بیداری یه سرچی تو اینترنت بکن!
Iran, Islamic Republic of
روایت کیهان؟ بعضی روایت ها هست که به خاطر نادرستی به قول فقها باید بکوبیش به دیوار
Iran, Islamic Republic of
حرف های سران فتنه و با بصیرتان را درباره جریان احمدی نژاد در چند سال گذشته مقایسه کنید، متوجه می شوید...
سیدحسین
United Arab Emirates
...
این رو هنوز هم متوجه نشده اید؟
سقا
Iran, Islamic Republic of
و هنگامی که افراد باایمان را ملاقات می کنند ، و می گویند: «ما ایمان آورده ایم!» ( ولی ) هنگامی که با شیطانهای خود خلوت می کنند ، می گویند: «ما با شمائیم! ما فقط ( آنها را ) مسخره می کنیم!»

مردم با ایمان ما بااین جماعت اصلاح طلب ومدعی نحن مصلحون، ولی درعمل انهم هم المفسدون کاری ندارن اما این جماعت منافق وفتنه گر با این دلسوزی ها در صدد جلب اعتماد دوباره ی مردم هستن....
زهی خیال باطل

این قوم رستگار نخوانده شد.....
سلمان
Iran, Islamic Republic of
اصول گرا و اصلاح طلب دستشون تو يه كاسه هست همشون مثل هم هستند فقط مردم بيچاره اين وسط مرغ عزا و عروسى آقايون هستند
حضرت آقا هم هرچه فرياد ميزنه گوششون بدهكار نيست فقط دلم ميخواد آقا دستور قلع و قمع شان رو بده تا ببينيم مردم چكارشون ميكنن
طرح اعاده اموال نامشروع اگر درست اجرا بشه ديگه آبرويى از سران اصلاح طلب و اصولگرا و تمام رانت خوران باقى نمى مونه ولى نگاه كنيد طرح رو بايك تبصره هايى طورى تصويب ميكنند منفذهايى داخل طرح جا ميزارن ...
Iran, Islamic Republic of
جهان بسیار متشکریم بابت عکس زیبای سید مظلومان
سقا
Iran, Islamic Republic of
سید کدوم مظلومان؟؟؟؟؟
تاجزاده مظلوم هستن؟
حجاریان مظلوم هستن؟؟؟
موسوی وکروبی مظلوم هستن؟؟؟
اسحاق جهانگیری وداداشش مظلوم هستن؟؟؟؟
فتنه گرها مظلومن ؟
خلاصه اینکه کیامظلوم هستن که ایشون سیدشون شدن؟؟
Iran, Islamic Republic of
سید مظلومان !!!!
Iran, Islamic Republic of
همان مظلومانی که با یک تکرار میکنم ایشان نتیجه انتخابات را عوض میکنند ....
Iran, Islamic Republic of
من هم به عنوان یک قزوینی از این عکس تشکر میکنم
United States
اصلا بهت نمیاد
Iran, Islamic Republic of
ممنوع التصویری که تصویرش در قلبهاست
یاس
Iran, Islamic Republic of
در قلب های وارونه البته.....
Iran, Islamic Republic of
اونی که وارونه است چماق که البته تو چشم نمی رود ....
Iran, Islamic Republic of
آیا میتوانند جلوی ورود به قلب را هم بگیرنند؟
یاس
Iran, Islamic Republic of
قلبی که برای خدا باشه ،درش به روی غیر خدا وغیر اهل خدا بسته است ....‌
ببین اهل خدا رو تو دلت جا دادی یا غیر رو؟؟؟؟نشان اهل خدا هم تبعیت از ولی فقیه هست ،یادتون میاد که ولی فقیه اجازه ی دیدار به این سید رو ندادن؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
البته این جمله شما جزء شعارهای وهابیت است.البته بین دیدگاه وهابیت و افراطیون اصولگرا فاصله ای نیست.کسی که محبت خدا دارد محبت اهل بیت و خاندان و فرزندان ایشان هم دارد.
یاس
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا با دقت نمی خونی که پاسخ دقیق به نظر مطرح شده بدی؟؟؟؟
گفتم دل جای خدا واهل خداست
نشان اهل خدا هم توی این مقطع زمانی ،همراهی بی چون وچرا با ولی فقیه هست

شما که تند تند نظر رو میخونید وتند تند هم جواب میدیدوتا هم طرازی با وهابیت ما رو بردین احتما لا در عمل هم تند رو ،تر از ما باشید ......
هر چنداگر کسی در صراط حق باشه وگام هاش رو برای زودتر به مقصد رسیدن تند تر برداره هیچ اشکالی بهش وارد نیست .
درد اینکه ،غم اینکه ،مصیبت اینکه تساهل وتسامح وانفعال رو به اعتدال ومیانه روی تعبیر کنی وبه عمل انقلابی بگی تند روی ......
Iran, Islamic Republic of
این داستان جورج سورس و کمک مالی پادشاه عربستان به خاتمی که در نماز جمعه تهران هم مطرح شد به کجا رسید؟هنوز سند هاش حاضر نشده؟واویلا از روز قیامت و عاقبت تهمت زنندگان
Iran, Islamic Republic of
از کیهان و جهان نیوز به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره سید مظلومان متشکریم
Iran, Islamic Republic of
سید محرومان و مظلومان همچنان زنده در دلها
سرور
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد مردن جرج خروس باعث انقلاب درونی در وی شده است.
خاتمی در مورد دلار پنج هزار تومانی نظر خاصی ندارد؟! الان هم یک نفر پیدا می شود ده بار با اسامی مختلف کامنت می گذارد سید مظلوم و ..... .
Iran, Islamic Republic of
جهان کامنت های مخالف با نظر امثال شما عزیز عرزشی را تایید نمی کند. اینطوری می توانی فکر کنی پهلوان کشتی بی حریف هستی
سرور
Iran, Islamic Republic of
....درضمن امثال کامنت بالایی را بخوان که احتمالا خودت گذاشتی.عاقبت هم آقای تکرار با جهانگیری نخواهد بست و با آقای ....(خودم حذف کردم جهان نیوز راحت باشد) کنار می آید که حالتان را می گیرد همچنان که حال عارف و رفقا را مجلس گرفت و همانطور که در شورای تهران کارگزاران گزینه مدنظر م.خ آقای.... (خودم حذف کردم جهان نیوز راحت باشد)را شوت کردند برای استانداری جای دیگر که خودتان می دانید.
وحید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی. با تشکر . فتنه گران خط قرمز نظام اسلامی هستند و اگر هم بعضا نظریاتی مرتبط با آنان منتشر می شود نه به دلیل شخصیت حقیقی یا حقوقی ایشان که صرقا برای احترام به کاربران و با رعایت موازین قانونی است. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و ماهم باور کردیم.
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
كيهان و آقاي شريعتمداري بايد دق كند از محبوبيت اين سيد بي ادعا و پرمحتوا.
سيدي كه با يك پيام چند ثانيه اي نتيجه يك انتخابات را رقم ميزند و خواب را بر شما حرام كرده.
كاري كه صدا و سيما و رسانه هاي بي خاصيت و پرخرج شما با ميلياردها بودجه و خدم و حشم در طي اين چند سال نتوانستند انجام دهند ...
هاتف
Iran, Islamic Republic of
دقیقا به دلیل همین توانایی بالای ایشون هست که دست به دامان اقای روحانی شدن برای انتخابات ودولت اعتدال رو ،رحم اجاره ای کردن
عارف هم رییس مجلس شد
والان اقای جهانگیری همه کاره ی دولت هست وکسی از کم رنگ شدن نقش معاون اول گله ای نداره
وقراره انتخابات ۱۴۰۰هم ایشون به یه اشاره جهانگیری رو رییس جمهور کنه
این همه از کرامات سیدشما بود وما نمیدونستیم
Iran, Islamic Republic of
ازدیدجناب خاتمی چه کسانی هستند که نه اصولگرایند ونه اصلاح طلب؟!اتفاقا اصولگرایان واقعی همینها هستن نه اونایی که هرروز یه رنگ عوض میکنن ویه وقت میبینی شعارهای اصولگرایانه میدن ویه روزمیشن طرفدار برجام وواسه تصویب بیست دقیقه ایش ازهیچ تلاشی دریغ نمیکنن
آقاي خاتمي :
نظر ونتيجه راي مردم بايد محترم شمرده شود. شما انچنان حب قدرت چشمانتان را گرفته بود با كه بهانه تقلب خود ساخته كه از قبل انتخابات مطرح كرديد براي بعد از انتخابات ، بزرگترين ضربه مادي و معنوي را به جمهوري اسلامي زديد
آيا اين است خدمت به نظام و حفظ و حراست از جمهوري اسلامي
بحث احمدي نژاد كه نبود ونيست بحث راي مردم است نظر مردم است
شما ها كم خوشحال نيستيد كه اين آقا الان شروع به سر سنگيني كرده است كه حرفتان به كرسي بنشيند
Iran, Islamic Republic of
سید قلبها
انصافا جدا از سیاست یه بار از نزدیک دیدمش بسیار شیک پوش و خوش تیپ و مودبه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز علامت تعجب هاش رو خودت اضافه کردی ...
Iran, Islamic Republic of
از جمله اشتراکات افراطیون تمامیت خواه در تمام کشورها ی دنیا این است که به موقع به نصایح دوستان دلسوز خود وقعی نمی نهند و آنها را مرعوب و عقب افتاده و واداده و غیره و غیره می نامند این درحالی است که تاریخ ثابت کرده که اگر حاکمان به همان نصایح نه بصورت کامل بلکه حتی اندکی از آنهارا گوش می دادند و به محک تجربه می زدند سرنوشت یک قوم و ملت نقش دیگری می گرفت تاریخ را بخوانید و مواجهه سید جمال الدین اسدآبادی را با ناصر الدین شاه که اگر شاه خودکامه و سرمست از قدرت قاجار کمی از حرفهای سید جمال را آزمایش می کرد شاید امروز سرزمین ایران شکل دیگری داشت راه دور نروید نصایح حضرت امام خمینی را به محمدرضا پهلوی ، آنروزها هم جرایدی امثال شما شاه ملعون را ترغیب می کردند که بزن و بکش و تبعید کن و .. مطمئن باشید ملکوک کردن چهره سید محمد خاتمی هیچ نفعی برا نظام جمهوری اسلامی ندارد . امیدوارم زعمای قوم به حرفهای امثال شما توجه نکنند و نصایح دلسوزانه را پشتوانه تدبیر خود بدانند .
Iran, Islamic Republic of
اکثر اصلاح طلبان هیچ اعتقادی به مبانی جمهوری اسلامی ندارن و مطلوب اونا یک حکومت سکولار و متمایل به غربه اما با این وجود اعمال محدودیت برای شخصیت هایی مثل خاتمی اشتباهه حضور بیشتر امثال خاتمی به مهار بیشتر تندروی تو جریان اصلاحات کمک میکنه