سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۶
۷۸

چرا سران قوا در جلسات مجمع تشخیص حاضر نمی شوند؟

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 597863
خبرهای متواتر حاکی از آن است که سران سه قوه در سه جلسه پی‌در‌پی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نیافته‌اند.
چرا سران قوا در جلسات مجمع تشخیص حاضر نمی شوند؟
گروه سیاسی جهان نيوز؛ عبدالله گنجی: خبرهای متواتر حاکی از آن است که سران سه قوه در سه جلسه پی‌در‌پی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نیافته‌اند. پیشینه حضور نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور بعضاً حضور نمی‌یافته است اما رؤسای مجلس و دستگاه قضا منظم‌تر بوده‌اند. هم از تحلیل‌‌ها و هم از اخبار چنین برمی‌آید که عدم حضور آنان در جلسات مجمع در اعتراض به حضور احمدی‌نژاد است. اگر علت غیر از این باشد حتما پاسخ و بهانه آنان مشکلات و حجم کار و مأموریت‌های دستگاه تحت مدیریت است اما اگر علت عدم حضور منظم و هماهنگ آنان در اعتراض به چرایی حضور احمدی‌نژاد در این جلسات است باید گفت شما عیناً از منطق احمدی‌نژاد بهره برده‌اید و یا منطق وی را توجیه و قابل پذیرش کرده‌اید. احمدی‌نژاد با شخصی‌سازی مسائل با رؤسای قوا و خصوصاً دستگاه قضا به آنان هجمه می‌کند و حتی برایش مهم نیست که منصوب‌کننده رئیس دستگاه قضا (رهبری) درباره سخنان وی چه نظری دارد. او حرف خود را می‌زند و منتظر هم نمی‌ماند که رهبری چه می‌گوید و پس از اینکه رهبری از مفاهیمی مانند «دین سیاسی»، «بی‌تقوایی»، «ملاک حال افراد است»، «قاضی خوب داریم قاضی بد هم داریم هر دو را با هم ببینید»، استفاده کردند نه تنها اندکی بر مواضع احمدی‌نژاد اثری نداشت که چند گام جلوتر هم آمد و خواستار عزل سران سه قوه شد. در این عزل‌خواهی نیز برایش فرق نمی‌کند که سران قوا منتخب مردمند یا منصوب رهبری.

اگر سران سه قوه معترضند که چرا رهبری احمدی‌نژاد را در مجمع منصوب نموده یا چرا اخراج نمی‌کند و به همین دلیل از حضور و تأثیر خود در مجمع صرف‌نظر می‌کنند. آنان نیز مانند احمدی‌نژاد فکر می‌کنند. یعنی همانگونه که احمدي‌نژاد آنان را غاصب می‌داند، سران قوا هم احمدی‌نژاد را غاصب یک کرسی مجمع می‌دانند؟

با عرض پوزش شما بر همان منطق احمدی‌نژاد استوار شده‌اید و برایتان مهم نیست مصلحت نظام در حفظ و استمرار حضور احمدی‌نژاد در مجمع چیست و حتماً برایتان مهم نیست که رهبری با عدم حضور شما در جلسات مجمع مخالف است. شما بر ریلی به موازات ریل احمدی‌نژاد سوار شده‌اید و مسیر مشترکی را طی می‌کنید. دو خط موازی که البته همدیگر را قطع نمی‌کنند اما به یک ایستگاه مشترک می‌رسند و آن اصرار بر نظر شخصی در مقابل انتصابات و تدابیر حاکمیت است. از قضا مقام معظم رهبری بر حضور ریاست محترم قوه قضائیه در جلسات مجمع و شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید ویژه کرده‌اند و مهم دانسته‌اند لذا اگر به خاطر عملکرد غیرقابل دفاع یک نفر آن اصل مهم را نادیده بگیریم، ظلم مضاعف به حاکمیت است. اگر احمدی‌نژاد بر اساس سیره خود مسائل کشور و حاکمیت را شخصی می‌کند تا برای عده‌ای توجیه تاختن بیابد، شما‌‌ها هم که معترض وی هستید نباید به روش‌ مشابه تلافی نمایید. وقت سران قوا فراتر از اوقات شخصی است و ارزش ملی آن را نباید در جدال‌های انرژی‌سوز تلف نمود.


سران قوا باید با اثبات رشدیافتگی و عظمت روحی و کار و تلاش همه‌جانبه از داستان غم‌انگیز احمدی‌نژاد عبور نمایند نه اینکه همانند او در مقابل چشم رهبری و ملت به مقابله به مثل بپردازند و دوقطبی کاذب موجود را به دوقطبی واقعی تبدیل نمایند. امید است اگر علل عدم حضور به این مسئله برمی‌گردد از آن عدول و مسئله‌شان را از روش و راه دیگری دنبال نمایند تا جایگاه‌های حقوقی آنان آسیب نبیند و به ولایت‌پذیری خویش نیز خدشه وارد نکنند. حتماً رهبری فراموش نکرده‌اند که شخصی به نام محمود احمدی‌نژاد را در مجمع منصوب کرده‌اند که با اعتراض شما برایش یادآوری شود و تصمیم مجددی بگیرند. سیره رهبری مشخص است؛ او عضویت کروبی و موسوی را نیز تا پایان دوره‌‌شان لغو نکرد لذا توقع غیرعرف نیز به صلاح شما و کشور نیست. شما با رهبری کار می‌کنید که در پرونده‌اش کار با نخست‌وزیری است که با او اختلاف داشت اما وقتی تکلیف و مصلحت حکم کرد هشت سال با او کار کرد و خم به ابرو نیاورد و بعد از فتنه 1388 نیز در خطبه نماز جمعه او را «برادر قدیمی‌» خواند اما او هم بسان احمدی‌نژاد عمل کرد و راه ديگري را برگزيد. شما این مسیر را اصلاح بفرمایید. اینکه احمدی‌نژاد فریاد می‌زند اما شما در سکوت کار خود را می‌کنید نمی‌تواند شاخص تمایز باشد. سران قوا جایگاه حقوقی دارند و ملت نیز قطعاً راضی به این امر نیست
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی وجدان ها ، خط تقابل را در پیش نگیرید .
احمدی نژاد فرزند خدوم ملت و انقلاب است .
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد هم منصوب رهبر در مجمع تشخیص مصلحت است.
چطور احمدی نژاد با توجه به مخالفتی که با روسای قوا دارد در جلسات شرکت می کند؟
ولی آقایان شرکت نمی کنند؟
این نشان دهنده این است که درصد ولایت پذیری احمدی نژاد خیلی بیشتر از این آقایان مدعی ولایت مداری است!
Iran, Islamic Republic of
روحانی از احمدی نژاد ولایت پذیرتر، احمدی نژاد از روحانی ولایت پذیرتر، ومرحوم اکبر بهرمانی از هر دو ولایت پذیرتر.
منادی
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان یادتان نرود!!
باهمین منطق احمدی نژاد را رد کردید
...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
از زمان قهر این روسا 11 روز بیشتر گذشته
کجایند ولایتمداران ؟
کجایند ساعت گزاران ؟
کجایند بولتن نویسان ؟
کجایند فدائیان ولایت ؟
کجایند روحانیون ؟
کجایند بسیجیان ؟
کجایند برادران .. ؟
کجایند ..؟
کجایند ..؟
...
...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه!جای صندلی روسای قوا رو درمجمع پرکردن که مشخص نباشه
در حالی که جای دکتر رو هیچ وقت پر نمی کردن که غیبتش مشخص باشه
این برخورد دوگانه نشانه اینه که ولایتمداری بهانه است
اینا سر چیزای دیگه با دکتر مشکل دارن
sam
United States
جای دکتر رو کسی نمیتوست پر کنه
ایرج
Iran, Islamic Republic of
راستی اینا اگه برنگردن مجمع تکلیف چیه ؟
کفن پوشان وارد صحنه می شن بنظرتون ؟
بصیرت افشانها اینجا هم فوران می کنن ؟
فکر نکنم چون چاقو دسته خودشو نمی بره
اتفاقا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این غیبت ها نشان داد که " محلی از اعراب ندارند"!
زنبور بی عسل دیده اید؟! هنرش در نیش اش است!
خداوکیلی
Iran, Islamic Republic of
نه...خداوکیلی این چند وقت که این سه نفر در مجمع نبودند، چه اتفاق ناگواری برا ی نظام و کشور افتاده است؟
هیچ اتفاقی!
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
بیشتر که جلو می ریم ایمانم به حرفای دکتر بیشتر و بیشتر می شه!
دکتر می گفت ولایت مداری به حرف نیست به عمله!
متاسفانه برخی آقایون فقط ولایت فقیه لغلغه زبونشونه!
در تصویب 20 دقیقه ای برجام کاملاً ولایت مداری برخی از اصولسوران مشهود بود!
...
Iran, Islamic Republic of
معني خدوم و خدمت رو هم فهميديم !!!
Iran, Islamic Republic of
"احمدی نژاد فرزند خدوم ملت و انقلاب است ."
واقعا چجوری روت شد این جمله را بنویسی؟!
Iran, Islamic Republic of
روحانی از چند سال قبل (از زمان ریاست هاشمی بهرمانی) به دلیل این که ورود مجمع را به یک موضوع نادرست می دانست و آن را تنها مربوط به دولت، از حضور در جلسات مجمع خودداری کرد و ارتباطی به احمدی نژاد ندارد.
Iran, Islamic Republic of
من اظهارات احمدی نژاد را نادرست می دانم، اما عدم حضور رییس قوه ی قضاییه در این جلسات، نمایشگر عدم رضایت او و عدم تبعیت او از حکم رهبری و ولی فقیه جامعه نیست؟ ایشان هنوز تشخیص به برکناری احمدی نژاد از مجمع نداده اند، همان گونه که تشخیص به علنی کردن مخالفت خود با ریاست جمهوری اخیر احمدی نژاد دادند. در این حالت، ادامه ی ریاست آملی بر قوه ی قضاییه آیا شرعی است؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی که از زمان ریاست رفسنجانی غایب دایم بود، اما مبارک است که لاریجانی ها هم خانه نشینی کرده اند. مبارک است، این ها دوستان نانوشته ی محمودند، خانه نشینی کردند تا محمود را در مورد خانه نشینی یازده روزه ی سابقش روسفید کنند.
مبارکت باشد محمود. آن قدر فحش دادی که جواب گرفتی. مبارک است.
Iran, Islamic Republic of
...اگر دولت اشرافی بشه
الفاتحه
Iran, Islamic Republic of
میگم ی شماره تلفن از این دوست خوبمون گنجی میشه ارسال کنین..
میخوام ازش بپرسم این تفاسیر شاذ و ناب رو از ذهن خودشون تراوش میکنن و روی کاغذ میارن یاااااااااا..🤔

خدا حفظت کنه گنجی جااان..
Iran, Islamic Republic of
احمدی‌نژاد فرزند‌خدوم انقلاب بود! اما در حال حاضر منصوب رهبر با درایت انقلاب هست. بنابراین حاشیه‌سازی روسای قوا در اینمورد قابل قبول نیست، بخصوص که این رفتار اونها در جهت خواست و هدف همون شخص خواهد بود
سید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
سید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ...اینکه نظر من رو منتشر نکنید و جواب آبکی به نظر من بدهید که نشد امانتداری...اگه راست می گید نظر من رو منتشر کنید تا سایر کاربران محترم قضاوت کنند. شما خودتون بعنوان اصول چرا متهم به ساز و باز با اصلاح طلبان هستید. ضمنا وزن سیاسی و مطالعاتی شما در نظریه پردازی در مورد انتخاب حجت الاسلام رییسی در مرحله اول انتخابات مشخص نمود چه کسی نیاز به مطالعه بیشتر و دوری از نظریات احساسی دارد. اما برآورد من بعنوان یک بیسواد اینست اگر شورای نگهبان دست از مهندسی انتخابات بردارد قطعا و یقینا و با اکثریت قاطع ملت فهیم ایران دکتر احمدی نژاد را انتخاب خواهند کرد...میگویید نه...بسم الله کاش اندکی فقط اندکی با عینک ملت به مملکت بنگرید نه با عینک زر و زور و تزویر...اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه....والعاقبه للمتقین
سید
Iran, Islamic Republic of
البته جهان نیوز شما خودتون رو کشتید که احمدی نژاد خود را از دایره نظام خارج کند ولی الحمدلله که ایشون نوکر انقلاب و مردم است و فرزند رهبر.
Iran, Islamic Republic of
"احمدی نژاد فرزند رهبر است"
تا آن جایی که می دانم احمدی نژاد فرزند پدری آهنگر و اهل استاد سمنان است و آیت االه خامنه اهل خراسان. هم چنین، نوح فرزندی داشت که در طوفان غرق شد.
البته اگر خانه نشینی یازده روزه، انتصاب مشایی به معاون اولی در کوران فتنه و پس از استفای وی با نظر رهبر، به کار گماردن کسی با تخلفات مالی - در زمان خاتمی - به جای او، خانه نشینی یازده روزه، داستان دو سال آخر ریاست، شرکت در انتخابات به رغم نصیحت صریح رهبری در پشت بلندگو، و در نهایت گفتن سخنانی که رهبر اورا بی تقوا و دارای دینداری سیاسانه بخواند، اگر به رغم تمام این ها شما احمدی نژاد با حال فعلی اش هنوز فرزند رهبری است، پس بوش و اوباما و شارون و نتانیاهو و محمد بن سلمان هم فرزندان عزیز امام و رهبری و بالاتر از آن، فرزندان پیغمبر اسلام هستند.
امان از بی سوادی
Iran, Islamic Republic of
امان از بی سوادی!
فرزند رهبر یا فرزند انقلاب کنایه است، عزیز برادر!
فرزندان انقلاب کسانی اند که با جان ومال و عرض و آبرو در خدمت اسلام و انقلاب و ارمانهای امام و شهدا بوده و هستند و اسرائیل و امریکا از وجودشان هراسان اند.
فرزندان انقلاب ، نظام و امکانات و ثروت و قدرت را در خدمت مطامع شخصی، حزبی و خانوادگی هیچگاه بکار نبستند و ساده زیست و پاکدست بوده وهستند و فرقی نمی کند معمم باشد یا غیر معمم.استاد دانشگاه باشد یا صنعتگر....کارگر باشد یا کارفرما، روستایی باشد یا شهری.
آنان نه در کاخ زندگی میکنند و نه ثروت باد آورده دارند و نه نگران اعلام اموال ودارایی های خود به ملت هستند.چون پاکدست و مومن و سلیم النفس اند.
فرزندان معنوی انقلاب و رهبری، برای خود مقام عصمت نمی سازند که از نقد و پاسخگویی، مصون و منتقدان را بجرم خدشه به عصمت نداشته خود و خانواده و هم حزبی هایشان، محاکمه و مجازات کنند!
ایشان معتقدند در عالم هستی جز 14 معصوم نبوده و نیست و نخواهد بود لذا کسی که خطا پذیر است نقد پذیر هم هست، پس با منطق و برهان به نقد رفتا رها و عملکردها می پردازند تا جامعه به سمت اصلاحات اسلامی سوق پیدا کند و خود را نیز نقد پذیر می دانند.
Iran, Islamic Republic of
خداییش از ته دل تعجب می کنم و خنده ام می گیره که یک عده ای هنوز اسم احمدی نژاد رو با رهبر می برند و می گویند فرزند رهبر، ولایت پذیر، ولایی، یاور رهبر ، دست راست رهبر، امید رهبر...

من واقعا تعجب می کنم کسانی که این لقب ها رو به احمدی امروز ( نه احمدی سال ها قبل) می دن، چه جور مخلوقاتی هستن. یعنی دقیقا چه صفتی در زبان فارسی برای توصیف اون ها وجود داره.
بیژن
احمدی نژاد هرچه باشد بهتر از روحانی و علی لاریجانی است!
...
Iran, Islamic Republic of
این جمله واقعا اوج خنده است و end ش، مخصوصا با حمدی که به درگاه الهی به جا آورده :
"... ولی الحمدلله که ایشون (احمدی نژاد) نوکر انقلاب و مردم است و فرزند رهبر."
یادم می افته به قطعه ای از رمان دایی جان ناپلء ون که برای بررسی یک مورد خلاف اخلاق، سراغ اسدالله میرزا ( اون هم اسدالله میرزا!) رفتند و او در پاسخ گفت "الحمدلله که این وصله ها به ما نمی چسبه"!!!
"... ولی الحمدلله که ایشون (احمدی نژاد) نوکر انقلاب و مردم است و فرزند رهبر." !!!
Iran, Islamic Republic of
سید جان (کامنت گذار 1409) . تو برای من روحیه ی جالبی داری. مخصوصا اون جا که نوشتی :
"... ولی الحمدلله که ایشون (احمدی نژاد) نوکر انقلاب و مردم است و فرزند رهبر."
خیلی دوست دارم بدونم با چه روحیه ای این جمله رو نوشتی. این مثل اینه که بگن:
"الحمدلله که شیطان از زمان خلقت آدم، دایما در پی اثبات عبودیت و خدمت خود به خدا و نسل بنی آدم است و این رو ثابت کرده و می کنه و خواهد کرد."
بحثی در مورد خدمات استثنایی دولت نهم و حتی دولت دهم نیست، که نسبت به دولت های قبل و بعد خودش بی سابقه و بسیار قدرتمندتر بوده و هست، و هرکس این رو نفی کنه عقل خودش رو نفی کرده، و باید از خدمات اون دو دولت همواره دفاع کرد. بحث من در مورد محمود فعلی هست.
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
با تمام انتقاداتی که به احمدی نژاد دارم، اما کی گفته احمدی نژاد خصومت شخصی داره با قوه قضائیه!!!
.
یکیش مخالفت با سپردن وزارت اطلاعات به دادستان کل فعلی توسط احمدی نژاد...
دومیش عزل همین آقای اژ...
سومیش نقش اصلی آقای اژ... در نامه رهبری در خصوص مشایی
چهارمیش نامه سه باره ی احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه و معرفی بدهکاران کلان بانکی که از قضا بسیاری از دوستان خودشون هم بین اسامی بودند که هیچ وقت پیگیری و اطلاع رسانی نشد...
Iran, Islamic Republic of
سران قوا قهر کردند؟؟
عجب!
پس چه فرقیه بین آنها و احمدی نژاد؟؟؟
البته فرقش اینست که احمدی نژاد محبوب تر است اما بیش از حد رک!
باشند یا نباشند مهم حقوق شرکت در جلسه است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز
از نظر بنده مهمترین چیز این است آیـــــا :
در صورت نبودن حقوقش را می گیرند
یا نه ؟؟؟؟؟؟؟
کریم
Iran, Islamic Republic of
یعنی آقایان سران قوا مخالف حضور منصوب مقام معظم رهبری در مجمع هستند و در جلسات مجمع حضور نمی یابند؟
لطفاًبفرمائید تفاوت کار این آقایان با 9 روز خانه نشینی احمدی نژادچیست؟
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
یکی از همین آقایون نبود که احمدی نژاد رو ضد نظام جلوه میداد الان خودش چرا در جلسات مجمع حاضر نمیشه؟
تمرد از فرمان ولی فقیه؟!؟؟1
.
آقایان زاکانی و سروری اگر راست میگید این نظرها رو پخش کنید
البته اگر نگران نیستید که برادر همین یکی از آقایون به شما آسیب برسونه
با سانسور هیچ مشکلی حل نمیشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سالها شنیده ایم و گفته اند که امام حسین (ع) به یزیدیان و ساکتان فتنه فرمودند چون شکمهایتان از لقمه حرام پر شده حرف حق را نمی شنوید و افسوس می خوردیم به حال مسلمانان دین گریز. حالا چه شده است در مقابل فساد و انحراف و دروغ و دین ستیزی..... رهبر تنها مانده.؟؟ علما کجایند؟؟ شعار ما اهل کوفه نیستیم فقط مال قشر ضعیف جامعه است؟؟ حوزه های علیمه چکار می کنند؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
يه نظر سنجي كنيد ببينيد مردم احمدي نژاد را قبول دارند يا اين سه نفر را
Iran, Islamic Republic of
بهتر كه شركت نميكنند ...
منتظر
Iran, Islamic Republic of
خنده دار ترین جمله این وجیزه جهان نیوز برای سران قوا ،تعیین جایگاه ولایت پذیری برای آنان است.
البته کافر همه را به کیش خود پندارد .همانگونه که جهان نیوز ولایتمدار است...
Iran, Islamic Republic of
همان بهتر که شرکت نکنند ، مگه تو همین مناصب فعلیشون چه گلی به سر ملت زندند ؟ ...
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
از احمدى نژاد جديدا خوشم اومده....
Iran, Islamic Republic of
من از قدیما خوش می اومد هرچی گفتیم نبود گوش شنوا!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی هم همین حالتو پیدا کرده
اونم جدیدا خوشش اومده
Iran, Islamic Republic of
گور پدر بی بی سی و دنباله روی داخلیش....
انصاری پور
Iran, Islamic Republic of
سران قوا هم فرقی با احمدی نژاد ندارند اگر این سه نفر تبعیت از مقام معظم رهبری می کردند کشور به این مشکلات دچار نمی شد هر کدام ساز خود را می زنند و دنبال اهداف خود هستند احمدی نژاد اشکار مخالفت می کند و این سه نفر به صورت مخفی همان کار را می کنند که احمدی نژاد در آشکار می کند .
رسولی
Iran, Islamic Republic of
کجا احمدی نژاد آشکار مخالفت کرد؟
بفرمائید ما بهتر بدانیم!
تبعیت از ولایت فقیه فقط در عملکرد آقایان نمایان می شود والا هر کسی می تواند مدح و ثنای الکی بگوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه اهل صبر نیستند!
Iran, Islamic Republic of
همه اعضای مجمع بخش مهمی از حکومت هستند و تمام وظایف آنها در مجمع، در واقع وظیفه کاملاً حکومتی و نه ذره ایی شخصی است!
حکمت حضور
Iran, Islamic Republic of
اشعث از منافقین صدر اسلام بود که دخترش امام حسن(ع) را شهید کرد و پسرش از عاملان واقعه عاشورا بود اما حضرت علی(ع) با حکم آذربایجان او موافقت نمودند . از حکمتهای این نمونه انتصابات این است که ضرر حضور برخی افراد در داخل مجموعه، کمتر از ضرری است که اگر بیرون مجموعه باشند خواهند داشت . یکی از فلسفه های انتصاب و حضور امثال احمدی نژاد در مجمع این است .
Iran, Islamic Republic of
هزار آفرین - خیلی دقیق
ايرج
Iran, Islamic Republic of
هزار ناآفرين !
خيلي اشتباه گفتي
تاریخ رو بخونید
Iran, Islamic Republic of
یعنی اشعث منافق نبوده ؟!
یا دخترش قاتل امام حسن(ع) نبوده ؟!
یا پسرش از عاملان واقعه عاشورا نبوده ؟!
یا امام علی(ع) با حکمش موافقت نکردن ؟!
یا موافقت ایشون نعوذ بالله از روی حکمت نبود ؟!
جواب ندارین!
احمدی نژاد خواسته یا ناخواسته شمشیر را از رو برای نظام بسته
شما خوابید
ایرج
Iran, Islamic Republic of
مقدمه تاریخت درسته اما نتیجش غلط
اشعث بسیار شبیه مخالفان دکتر احمدی نژاده اتفاقا
احمدی شمشیر رو برای مسولان نالایق نظام بسته نه خود نظام میدونید چرا؟

چون مسولان نظام شمشیر رو برای نظام و انقلاب از رو بستن با عملکرد ضد انقلابیشون
حالا فهمیدی ؟
Iran, Islamic Republic of
خاک بر دهانت که به خادم ملت لقب منافق دادی
الحق که کوری و حقیقتو نمی بینی
يسيش
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
این که نا فرمانی نیست فقط احمدی نژاد زیر ذره بین است تاکوچکترین حرف یا عملکرد مخالف نظر عمار پندارهاازش سر بزندچه غوغایی که به پانمی ککد
یونس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یکباره بد شد ؟؟؟؟

مگر خواب نمیدیدید؟ مگر نایب نبود ؟مگر سال ۸۸ اون مسخرهبازی و قتل براش انجام نداید ؟مگر ۸ ماه خون ملت رو نریختید براش
یکدفع شد اخی ضدانقلاب و ضد آرمانها

جالبه بخدا
Iran, Islamic Republic of
مجمع یک تشکیلات اضا فه در نظام اسلامی است تنها نتیجه ان حرام نم ودن اعتبارات کلانی که به ان اختصاص داده می شود سران نظام هم متوجه بی خاصیتی مجمع شدند که شرکت نمی کنند
سرور
Iran, Islamic Republic of
دوره مرحوم رفسنجانی هم چنین نظری داشتید؟
Iran, Islamic Republic of
بندگان خدا باورشان شده که شخصیت مستقل هستند و عملشان نوعی اعتراض به رهبری است! کسانی که اگر رهبری حمایتشان نمی کرد در همین جمهوری اسلامی حداکثر عاقد یا دفتر دار ازدواج و طلاق و یا مدیر مدرسه بودند احساسات رقیق پیدا کرده اند.
لطفا سری به قبرستان بزنید و عبرت بگیرید
Iran, Islamic Republic of
به نظر پیش فرض اولیه و این که نگارنده آقایان روحانی و لاریجانی رو ولایت پذیر - لااقل به نسبت احمدی نژاد- دانسته فرض کاملا اشتباهی است و علی رغم همه اختلاف نظرات احمدی نژاد با رهبری و کج رفتاری های لجبازانه اش، همچنان نسبت به روحانی و لاریجانی ولایی تر است
خوشم میاد همه در زمین احمدی نژاد بازی می کنند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا احمدی نژاد چون عضو حقیقی است توسط رهبر انتخاب شده اما روسای سه قوه در پایان ماموریتشان در راس قوه (عضو حقوقی) در صورتی که رهبری انها را انتخاب کند در مجمع می مانند. پس رهبری آگاهانه احمدی نژاد را انتخاب کرده است و ایشان دارد حقایق جامعه را بیان می کند.
Europe
حضور احمدی نژاد در مجمع بر اعصابشان اثر منفی میگذارد
انصافا احمدی نژاد زیرک و باهوش است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خدمتگزار مردم بود او را تخریب نکنید
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی خدمتگزار بود، بله
اما الان خیانتکار شده
خوابید یا خودتونو به خواب می زنید؟!
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد که همیشه تو قلب ما جا دارد
Romania
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
احتمالا این امر که علت عدم شرکت سران قوا در جلسات مجمع تشخیص حضور احمدی نژاد است واقعیت ندارد و این حرف برای تبلیغ احمدی نژاد و تطهیر وی مطرح می شود.ضمنا سران باید به امور کشور بپردازند و شرکت در جلسات مجمع جزء وظایف آنهاست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز تو بهتر خبر داری این گنجی روزنامه جوان معمولاً چی میزنه ؟! که اینقدر پرت و پلا می نویسه ؟! اصلاً کی این حرف چرت رو زده که سران قوا بخاطر فلان در جلسات مجمع حضور پیدا نمیکنند ؟! این خزعبلات چیه اصلاً او عددی نیست که آقایون بخوان حسابش کنند ! این گنجی هم بد جوری توهماتش زده بالا یکی باید به دادش برسه
Iran, Islamic Republic of
دوق و دوشاب را یکی نکنید.این فقط احمدی نزاد نیست که به عملکردسران قوه قضاییه و مجلس که خود را معادل نظام معرفی می کنندمعترض است.از دفترهایتان بیایید بیرون یک سری به نزدیکترین دادگاه یا شورای حل اختلاف محل کارتان بزنید تا بفهمید چه خبراست...
پیروز
Germany
...در فتنه ۸۸، بحث سوال مطهری از احمدی نژاد و لجبازی مجلسیها با او ، بحث یکشنبه سیاه مجلس ، استیضاح وزرای احمدی نژاد ، بحث روابط مجلسیها با بابک زنجانی و مه آفرید ، بحث پس ندادن پولهای گرفته شده در مجلس و اشتباه ... معاون اول ، بحث استیضاح کردان و وصیت نامه او به فرزندش ...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
اوج کینه رو ببینید :
و بعد از فتنه 1388 نیز در خطبه نماز جمعه او را «برادر قدیمی‌» خواند اما او هم بسان احمدی‌نژاد عمل کرد و راه ديگري را برگزيد.

هدف این نوشته مغرضانه باز احمدی نژاد است و انگار او در جلسات مجمع شرکت نمی کند
Iran, Islamic Republic of
از مثبت ها معلوم ميشه اوس محمود خيلي طرفدار داره فقط يه سوال. ايشان چه خط قرمزي را بايد رد كنه كه تا حالا نكرده
ایرج
Iran, Islamic Republic of
خط قرمز دین و انقلاب و مردم
همون خطوط قرمزی که مسئولان عزیز سالهاست ازش عبور کردن
و شماها با القائات اونها دارید فکر می کنید و حرف می زنید !
مریم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک صفت متمایز دارد که هیچیک از سیاست مداران دنیا آنرا ندارد ، همگی اهل ملاحظه و احتیاط برای حفظ خود در عرصه سیاست هستند، ولی احمدی نژاد هیچ خط قرمزی نداره حرف حق را می زند ولو آنکه شدیدا به زیان خودش تمام بشه. که بنظرم این خوب نیست