جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
لاریجانی:

تهاجم به سفارت با همکاری پلیس انگلیس بود

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 597815
دبیر ستاد حقوق بشر در مورد تعرض به سفارت ایران در لندن گفت: تردیدی ندارم که این تهاجم به سفارت با همکاری و هماهنگی کامل پلیس لندن صورت گرفته است و دولت انگلیس را مسئول کامل این کار غیر معقول می‌دانیم.
تهاجم به سفارت با همکاری پلیس انگلیس بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به تعرض عده‌ای به سفارت ایران در لندن گفت: البته از این دولت و این جزیره در حال افول یک کار عجیب نیست و آن‌ها مسئولیت کامل این کار را باید بپذیرند.

وی با بیان اینکه این فرقه محصول سیاست‌های این کشور است، تصریح کرد: تردیدی ندارم که این تهاجم به سفارت با همکاری و هماهنگی کامل پلیس لندن صورت گرفته است، اگرچه که گفته شده که پلیس آنجا حضور نداشته است؛ اما حتما پلیس بوده است.

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه دولت انگلیس را مسئول کامل این کار غیر معقول می‌دانیم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قدمهایش بسیار محکم است و این چیزی نیست که حرکت جمهوری اسلامی ایران را باز بدارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حمله به سفارت خانه هاي خارجي تو ايران چي !!!!!!
تازه سابقه و تجربه شما بيشتر !