کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آماده‌باش انگلیسی‌ها برای حمایت از تشیع لندنی

19 اسفند 1396 ساعت 16:02

بلافاصله بعد از مطرح شدن خبر بازداشت یکی از عناصر برجسته جریان شیرازی، رسانه‌های فارسی‌زبان لندنی به‌صورت یکپارچه بسیج شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از جام، جریان موسوم به شیرازی‌ها سال‌هاست با تاسیس شبکه‌های ماهواره‌ای در برخی کشورهای عربی منطقه و نیز انگلیس، همسو با سیاست‌های تفرقه‌افکنانه لندن، با اهانت به مقدسات اهل‌سنت، تمام تلاش خود را برای برافروختن آتش تفرقه میان مسلمانان صرف کرده است.
 
البته انگلیسی‌ها هم در حمایت از جریان یادشده از چیزی فروگذار نکرده‌اند و تمام قدرت رسانه‌ای خود را در اختیار این جماعت تفرقه‌جو قرار داده‌اند؛ تا جایی که بلافاصله بعد از مطرح شدن خبر بازداشت یکی از عناصر برجسته جریان شیرازی، رسانه‌های فارسی‌زبان لندنی به‌صورت یکپارچه بسیج شدند و به حالت آماده‌باش درآمدند.
 

 
با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توان دریافت که شبکه‌های انگلیسی از جمله «بی بی سی» و «من و تو» اولین رسانه‌هایی هستند که پا به میدان گذاشته و تمام قد به دفاع از این جریان پرداخته‌اند.
 


 
البته انتشار خبر در این رابطه، تنها شروع کار «بی بی سی» بوده است. این شبکه انگلیسی پس از آن به مصاحبه با فعالان ضدانقلاب در این رابطه پرداخت.
محسن کدیور در مصاحبه با بی بی سی با ذوق و شوق از بلند شدن صدای اعتراضات از "بیت شیرازی" سخن به میان می‌آورد.
 

 
«بی بی سی» که گویا احساس می‌کند هنوز وظیفه خود نسبت به "جریان شیرازی‌ها" را به‌طور کامل انجام نداده است، این بار گفتگویی را با نماینده رسانه‌ای این جریان در لندن ترتیب داده و این شخص نیز به تکرار اتهامات و دروغ‌گویی علیه نظام پرداخته و حتی با تعبیر "داعش شیعی" از جمهوری اسلامی یاد می‌کند!
 
همچنین روزنامه اینترنتی "کیهان لندن" نیز که از ابتدای انقلاب اسلامی زیر چتر حمایت انگلیسی‌ها علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، با آب و تاب فراوان به این موضوع پرداخته است.


کد مطلب: 597814

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/597814/آماده-باش-انگلیسی-ها-حمایت-تشیع-لندنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com