سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رژه نظامی ترامپ بدون تانک برگزار خواهد شد

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 597783
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در رژه‌ای که قرار است به درخواست ترامپ برگزار شود، هیچ تانکی به نمایش در نخواهد آمد.
رژه نظامی ترامپ بدون تانک برگزار خواهد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی درباره تمایل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای برگزاری رژه نیروهای نظامی نوشت: این رژه نظامی که ترامپ ماه‌ها چشم‌انتظار آن بوده است در ماه جولای برگزار نخواهد شد و شامل رژه تانک‌ها نخواهد بود.

به نوشته نیویورک‌تایمز، طبق یادداشتی که پنتاگون به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا ارسال کرده است، برنامه‌های در حال بررسی برای این رژه شامل نمایش هواگردهای نظامی در روز کهنه‌سربازان است.

در این یادداشت آمده است که هدف این اقدام «تأمین اصول راهنمای اولیه برای برنامه‌ریزی و اجرای» رژه‌ای از کاخ سفید تا کاپیتول هیل (عمارت کنگره) است که قرار است با رژه سالانه روز کهنه‌سربازان یکپارچه شود.

همچنین قرار است در این مراسم، رژه دارندگان مدال‌های افتخار و کهنه‌سربازان نیز برگزار شود.در یادداشت پنتاگون آمده است که «این رژه بر مشارکت کهنه‌سربازان ما طی تاریخ نظامی ایالات متحده متمرکز خواهد بود، و از جنگ انقلابی و جنگ سال 1812 آغاز و تاکنون ادامه خواهد داشت و بر ارزش و هزینه‌ای که برای آزادی داده است شده تأکید خواهد کرد».

به نوشته نیویورک‌تایمز، این رژه شامل نمایش یونیفورم‌های دوره‌های مختلف تاریخی و حتی استفاده از فلوت‌ها و طبل‌های قدیمی خواهد بود.

در این یادداشت آمده است با توجه به ضرورت حداقل کردن خسارت به زیرساخت‌ها، تنها وسایل نقلیه دارای چرخ در آن حضور خواهند داشت. بر این اساس از تانک‌ها که از «شِنی» برای حرکت استفاده می‌کنند خبری نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *