جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
وزیر بهداشت تاکید کرد

لزوم توجه به سلامت زنان کارمند

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 597753
وزیر بهداشت با بیان اینکه در دوره دنیای مدرن، به زنان ظلم شده و فشار بر زنان زیاد است، بر لزوم توجه به سلامت زنان کارمند تاکید کرد.
لزوم توجه به سلامت زنان کارمند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم گرامیداشت روز زن در ستاد وزارت بهداشت گفت: افتخار می‌کنیم که اکثر همکاران ما در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، بانوان هستند. همه ما در کشور، یک تیم هستیم و نیروی کار همانند چرخ دنده‌های یک ساعت هستند که اگر یکی از چرخ دنده‌ها خوب کار نکند، خروجی خوبی نخواهد داشت.

وی افزود: بانوان  در انجام امور، دقیق‌تر از آقایان هستند؛ چون حوصله، صبر و انضباط آنها بهتر از مردان است. در پنج سال گذشته، همکاران ما در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی زحمات زیادی کشیدند. از دکتر صدرالسادات - معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر پریدار مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع  وزارت بهداشت به دلیل توجه به همکاران، احترام گذاشتن به آنها و تلاش برای ایجاد آسایش برای خانواده همکاران، تشکر می‌کنم.

هاشمی ادامه داد: بانوان نسبت به گذشته بیشتر درگیر کار و مشاغل شده‌اند و در کنار شغل خود، باید همسرداری و بچه‌داری کنند که واقعا سخت است، اما خودشان خوشحال هستند و فکر می‌کنند که به استقلال رسیده‌اند  و می‌گویند این شرایط به نفع‌شان است. در دوره دنیای مدرن، به زنان ظلم شده و فشار بر زنان زیاد است.

وزیر بهداشت افزود: زنان شاغل دوشغله هستند، یکی کار در بیرون از منزل و دیگری کار در منزل؛ اگر چه ما دوست داریم زنان شاغل، شغل‌شان را به عنوان وظیفه اصلی خود در محل کار بشناسند. یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت در آینده، باید توجه به سلامت زنان کارمند باشد و غربالگری برای زنان شاغل در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شود.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *