پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲
اِراک:

بازی با حجاب سخت بود اما حالا مشکلی ندارم

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 597717
بازیکن بسکتبال بانوان نفت آبادان گفت: ابتدا که با حجاب در ایران بازی می‌کردم شرایط کمی برایم سخت بود، اما حالا هیچ مشکلی ندارم و اگر دوباره دعوت شوم به ایران می‌آیم و بازی می‌کنم.
بازی با حجاب سخت بود اما حالا مشکلی ندارم
به گزارش جهان نيوز، ولادینکا اِراک، بازیکن تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درباره حضورش در ایران، گفت: من 32 سال سن دارم و دو فصل است که در ایران هستم. بسکتبال ایران با کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است. البته من مردم ایران و به ویژه آبادانی‌ها را دوست دارم. آنها بسیار خوب و مثل یک خانواده بزرگ هستند.

وی با اشاره به اینکه دومین فصل حضورش را در ایران تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: پیش از این هم در ایران بازی کرده‌ام و امسال برای دومین بار است که به کشور شما می‌آیم. بعد از پایان لیگ قرار است به کشورم برگردم و استراحت کنم. اگر باز هم پیشنهاد شود، دوست دارم دوباره در ایران و آبادان بازی کنم.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان درباره سوابق بازی‌اش در کشورهای مختلف، یادآور شد: پیش از این در فرانسه، بلغارستان، صربستان و ... بازی کرده‌ام. بسکتبال ایران سطح بدی ندارد. دو تیم اول لیگ (نفت آبادان و گروه بهمن) تیم‌های بسیار خوبی هستند. البته این نکته را باید بگویم که من در ایران با حجاب بازی می‌کردم. در ابتدا برایم بسیار سخت بود، اما هیچ مشکلی با آن ندارم.

اِراک در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کنی سطح بازی‌های امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است یا خیر؟»، گفت: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و این تغییرات از آن جهت بوده که شرایط بهتر شده است. در فصل قبل تنها بازیکن اروپایی لیگ من بودم، اما امسال گروه بهمن و ساسان کرمان نیز بازیکنانی جذب کرده بودند. این موضوع روی لیگ تأثیر داشت.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سخت نیست شماها می خواهید جلوی تماشاگر نامحرم مسابقه بدهید سخت می شود. اگر ارزش خودتان را می دانستید حاضر نبودید جلوی نامحرم مسابقه بدهید.
Iran, Islamic Republic of
داداش، خانوم ولادینکا اِراک، يه خانوم صربستاني هستش. محرم و نامحرم چه ميدونه چيه؟! بازم دمش گرم كه ميگه مردم ايران خوب هستن و به شركت در مسابقه بسكتبال با رعايت حجاب اسلامي عادت كرده و ديگه براش سخت نيست.