چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳
شکوری‌راد:

عملکرد روحانی باعث ریزش آرای اصلاح‌طلبان شد

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 597644
عضو حزب منحله مشارکت گفت اگر روحانی اصلاح نشود، راهمان را از او جدا می‌کنیم.
عملکرد روحانی باعث ریزش آرای اصلاح‌طلبان شد
به گزارش جهان نيوز، علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت در جمع «انجمن وفاق و توسعه دانشگاه شیراز» گفت: اگر روحانی و دولتش اصلاح‌ عملکرد نداشته باشند حتما راه اصلاح‌طلبان را از او جدا خواهیم کرد و خودمان را احیا خواهیم کرد.

شکوری‌راد در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه عملکرد دولت روحانی منجر به ریزش آرای اصلاح‌طلبان شده است افزود: من هم قبول دارم که عملکرد روحانی منجر به ریزش آرای اصلاح‌طلبان شده و نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده این موضوع است و به دلیل دل زده شدن مردم از شرایط موجود اگر فردا انتخابات برگزار شود، ما اصلاح‌طلبان بردی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: روحانی و دولتش باید کارهایی کنند که اعتماد برگردد، روحانی هوشمند است و نشان داده می‌تواند شرایط را اصلاح‌ کند، عملکرد روحانی و تیم اقتصادی و دفتر او قابل دفاع نیست.

وی گفت: ما در شرایط قطع رابطه با دولت هستیم وی گفت: احزاب باید نیروهای شایسته را روی کار بیاورند که اصلاح‌طلبان درخشان‌ترین کارنامه را دارند و از نظر سیاسی و اقتصادی دولت اصلاحات خدمات زیادی به کشور کرده است، مجلس ششم نیز به رغم سیاسی بودن اما مصوبات اقتصادی خوبی داشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
به والله قسم اگر 50 سال دیگه هم هر روز رای بگیرید اصولگراها اگر رای بیارند . یعنی بعد احمدی نژاد روشون هم میشه ؟ شما بیایید خیابونها را هم دیوار می کشید حداقل روحانی کاری که نکرد خیابون را دسته بندی نکرد .
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان با دولت قطع رابطه هم بکنید، چون در رای آوردن روحانی نقش کلیدی داشتید، همه چیز به پای شما نوشته خواهد شد...
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر بنا بر درستی و صداقت باشد. اگر بنا بر شانتاژ نباشد. اگر بنا باشد آنچه هستیم را بنمایانیم مطمئن باشید در هیچ انتخاباتی پیروز نخواهید شد. ولی چه کنیم که دروغ مبنای رای گیری شماست