جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افزایش تلفات ترافیکی در ماه‌های آبان تا دی

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 597588
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش جزئی تلفات ترافیکی در سه ماه آبان، آذر و دی گفت: در سال‌های گذشته شاهد کاهش متوالی تلفات ترافیکی ولی در ماه های ۸،۹ و ۱۰ رشد خفیفی در تلفات ترافیکی و معادل ۴۰ نفر داشتیم.
افزایش تلفات ترافیکی در ماه‌های آبان تا دی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار تقی مهری در سیزدهمین همایش سراسری روسای پلیس راهور ناجا اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ارزیابی عملکرد سال جاری است چراکه حمل و نقل و ترافیک و تلفات جاده‌ای یکی از مسایل مهم کشور است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هم اکنون بیش از 21 میلیون خودرو در کشور در حال تردد هستند و در 11 ماه امسال نیز یک میلیون و 400 هزار خودرو جدید شماره گذاری شد. همچنین در سراسر کشور 11.5 میلیون موتورسیکلت در حال تردد هستند امسال نیز بیش از 80 هزار موتور انژکتور شماره گذاری شد تا امروز حدود 40 میلیون گواهینامه صادر شده و امسال هم بیش از 2 میلیون گواهینامه جدید صادر شد. بیش از 70 درصد جان باختگان ترافیکی در حوادث جاده‌ها و مابقی در سوانح شهری جان خود را از دست دادند.

مهری با اشاره به افزایش جزئی تلفات ترافیکی در سه ماه آبان، آذر و دی گفت: در سال‌های گذشته شاهد کاهش متوالی تلفات ترافیکی ولی در ماه های 8،9 و 10 رشد خفیفی در تلفات ترافیکی و معادل 40 نفر داشتیم.در آستانه تعطیلات نوروز، با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم با برقراری نظم و پیشگیری از حوادث شاهد کاهش تلفات نوروزی باشیم.

مهری افزود: با ابلاغ فرمانده ناجا بیش از 5000 نیروی کمکی از سایر بخش‌های انتظامی به توان موجود اضافه می‌شود و 1200 دستگاه خودرو نیز در این تعطیلات به ناوگان خودرویی راهور افزوده خواهد شد.مهری با اشاره به استان‌های برتر در کاهش تلفات ترافیکی گفت: خوزستان قم و البرز برتر بودند و هرمزگان و زنجان 4 سال متوالی کاهش تلفات ترافیکی را تجربه کردند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *