پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲۰

حمله به سفارت ایران همزمان با سفر بن‌سلمان!

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۲
کد مطلب: 597510
تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند.
حمله به سفارت ایران همزمان با سفر بن‌سلمان!
به گزارش جهان نيوز؛ محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
 سفیر ایران در لندن با وحشیگری فرقه انگلیسی شیرازی از خواب بیدار می شود؟ تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند. این اقدام خرابکارانه همزمان با سفر ولیعهد عربستان به لندن و دوشیدن وی توسط نخست وزیر انگلیس صورت می گیرد.

پیش از این آقای بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن ادعا کرده بود ایران و انگلیس بر سر نحوه حل بحران یمن به توافق رسیده اند اما دو روز بعد، انگلیس قطعنامه ای ضد ایرانی را به شورای امنیت برد. اکنون همین دولت به نحوی دست اوباش فرقه شیرازی را برای حمله به سفارت ایران باز گذاشته که رنگ و بوی آمریت به خود گرفته است.

مشابه همین اتفاق در معرکه گیری های سازمان منافقین در پاریس بارها دیده شده است. سفر وزیرخارجه فرانسه به تهران نیز با اتهام پراکنی همراه بود. هفته گذشته هم آلمانی ها به دکتر ظریف که مهمان رسمی کنفرانس امنیتی مونیخ بود، بر سر ندادن بنزین و اصرار بر علنی کردن ماجرا بی حرمتی کردند.

اگر دولت و وزارت خارجه به این روند گستاخی هماهنگ و سیستماتیک، اعتراض قاطع نشان ندهند، باید شاهد گستاخی های جدید باشیم. اکنون نوبت صیانت از اقتدار بی بدیل جمهوری اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
ما که ۷ودمون در حمله به سفارت استادیم . فکر کنم که از خودمون یاد گرفته بودند .
خيلي فرق است بين لانه جاسوسي و فتنه انگيزي و شرارت با سفارت .
علی
Iran, Islamic Republic of
اون دیگه اسامی و برچسب هایی است که ما برای توجیه هر کار زشتمون میگذاریم. لانه جاسوسی. لانه فتنه انگیزی. گیرم سفارت امریکا در همون اول انقلاب لانه جاسوسی بود (که بازهم به هیچ عنوان حق گروگان گیری و اشغال سفارت را نداشتیم). در مورد حمله به و اتش زدن سفارت های انگلیس و عربستان چی میگیم؟ اونهایی هم که به سفارت ایران حمله کردند قطعا از این مدل توجیهات برا خودشون دارند.
Iran, Islamic Republic of
سفارت امریکا که قطعاً باید اون اتفاق می افتاد چون سال های سال امور کشور رو از اون طریق اداره میکردن و به سیستم های ارتباطی کاملا تسلط داشتن و کشور رو تحت اختیار خودشون گرفته بودن، چیکاره ست امریکا 10هزار کیلومتر اینور تر بیاد کشور مارو تحت کنترل بگیره؟ اما سفارت انگلیس و عربستان خود رهبری هم موافق این کار نبودن، بخشی از قضیه احساسی و اشتباه بود و بخشی هم کم کاری برخی ها با اینکه میدونستن ممکنه حمله بشه کاری نکردن از قصد
Iran, Islamic Republic of
پرچمتم که مال انگلیسه!!
من عزت را به پاسپورت ایرانیان باز خواهم گرداند!!
جیغ دست هورا!
Iran, Islamic Republic of
دستگاههای امنیتی بررسی کنند
پاسخ‌ تسخیر مشکوک سفارت عربستان در تهران بود.
هر دو هم کار فرقه شیرازی بود
یکی در تهران
بعد در لندن
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین علی (ع) فرمود:«حکمت 314- رُدُّوا الْحَجَرَ مِنْ حَيْثُ جَاءَ فَإِنَّ الشَّرَّ لَا يَدْفَعُهُ إِلَّا الشَّرُّ»
سنگ را به همان جا كه از آن آمده است برگردانيد، زيرا شر را چيزي جز شر دفع نمي كند .

دولت کاری نکند اینان پروتر هم می شوند باید لجام انگلیس را کشید.
انگلیس دارد از اتحادیه اروپا جدا می شود.نیاز به پول و سرمایه دارد پول و سرمایه را هم عربستان دارد ایران و عربستان در منطقه در حال تنش و نوعی جنگ نیابتی اند نتیجه اینکه انگلیس برای دوشیدن این گاو شیرده هرکاری خواهد کرد بهترین کاری که عربستان دوست دارد یعنی ایذا ایران، لذا باید هوشمندانه و مقتدرانه برخورد کرد
Iran, Islamic Republic of
آقا از دیوار سفارت بالا نرو اینجا لندنه. (تذکر ابتکار)
Iran, Islamic Republic of
بابا اينجا كه ايران نيست از ديوار سفارت بالا ميري ؟!
Turkmenistan
واقعا دولت خبیثه انگلیس نباید اینقدر به احساسات نوکران و مزدوران بی جیره و مواجب خود در ایران بی اعتنا باشد و این بدبختهای آس و پاس و چوب دو سر نجس را در منگنه قرار دهد !! ...
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
این گروه به خاطر دفاع از اسرائیل غاصب در اروپا به شیعیان صهیونیست معروفند۰
ضعف و ذلت و لبخند حضرات یکی از دلایل نیست ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جهانیوز
اگر ایرانت روزی امپراتور کل جهان بشود
این لکه های گوناگون ذلت پذیری که بعضی مدیرانش داشته اند
هرگز از صورت تاریخی و اذهان عمومی پاک نخواهد شد !
United States
کلا فرقه صادق شیرازی و یاسر الحبیب بیشتر از ایران در کویت و بین شیعیان کویت و عراق طرفدار دارن منتها چون طبق تعالیم سروران اروپایی و عربشون با ولایت فقیه مخالفن یه ایران حمله میکنن
Iran, Islamic Republic of
فکرکردید جریان شیعه تکفیری (شیعه انگلیسی) که با لعن و تکفیر اهل سنت باعث عملیاتهای تروریستی وهابیها و سلفیها میشه فرقی داره با جریان تکفیری سنی اونا هم ما (شیعیان غیرتکفیری که نمیگم سنیها کافرن و ...) رو قبول ندارن ما رو شبعه نمیدونن چون مثلشون فکرنمیکنیم شاید منشا هردوشون همون عربستان که پدید آورنده عربستان سعودی خود انگلیس بود باشن (توضیح اینکه کشور حجاز از زمانی که آل سعود به قدرت رسید به کشور سعودی تغییر نام داد و انگلیس معمار اصلی کشور سعودی و تغییر حجاز به عربستان سعودی بود )
Turkmenistan
انگلیس همه نوکران روسیاه خود در ایران را به ولیعهد چلغوز و وهابی سعودی فروخت !! من جای ایشان بودم از همینجا عمق کینه و دشمنی و خباثت ذاتی اربابان انگلیسی را درک میکردم و بلافاصله به جرگه دشمنان انگلیس می پیوستم .
عباس
Iran, Islamic Republic of
روحانی تشکر
چقدر عزت پیدا کرد پاسپورتهامون و چقدر امن شده سفارتهامون
روحانی تشکراز القاب زشتی که به منتقدینت میدی
جهان گیر تشکرکه موتورت فقط برای تخریب احمدی نژاد روشن میشه و نه برای سازندگی کشور
ظریف تشکر بابت لبخندهای ژکوندت
خلاصه دولت امید که هیچ امیدی بهت نداریم تشکر
آقا همو مچکریم بهتره
اشتباها" منفي زدم.
اين شخص حتي ارزش تشكر طعنه آميز را هم ندارد.
علي
Iran, Islamic Republic of
شما جلوي... حمله كننده به سفارت انگليس رو گرفتيد ؟
باز هم خوبه كه پليس انگليس مثل پليس ايران عمل نكرد.
دانا
Iran, Islamic Republic of
حملات اخیر چند پرده از پرده های نمایش انگلستان رو کنار زد که حاصل:
1- ناتوانی از هماهنگی زنجیره های داخلی برای فتنه و آشوب
2- ناتوانی از صدور قطعنامه بین المللی علیه ایران در موضوع منطقه ایست.
ولی جالب ترین موضوعی که در مقالات خواندم رو شدن هماهنگی منطقه ای و راهبردی انگلستان با عربستان است
شاید انگلستان برای لیبرال های کشورمان بعد از ناامیدی از شکست های زنجیروارش پیامی دارد؛
شاید این پیام که زمان آن رسیده جوی آب خودتان را از انها سوا کنید آخر با سیاستی که انگلستان پیش گرفته لااقل درباره ماندنتان در قدرت به یک دریا نمی رسید حالا جوی آبشان با عربستان یکی شده و انگار بین ایران و عربستان ترجیحا خواهان تک قدرت عربستان در منطقه است
ازاد
Iran, Islamic Republic of
حالا در اینکه انگلیس دوست ما نیست و اینکه بخواهد به هر طریقی به ما ضربه بزند که شکی نیست و همه ما ایرانیان به ان اگاهیم جز یک عده معدود و منافق .
امان از این منافقین داخلی و امان امان امان
انها تا ملت ایران را ذلت نکشانند ول کن نیستند یه مشت حراف بی مغز پر مدعا.