جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۸۲

جزئیات حمله تشیع انگلیسی به سفارت ایران در لندن +فیلم و عکس

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 597506
هواداران یک گروهک از ساعتی پیش با حمله به سفارت ایران در لندن، وارد فضای سفارت ایران در این شهر شدند.
جزئیات حمله تشیع انگلیسی به سفارت ایران در لندن +فیلم و عکس
به گزارش جهان نيوز؛ حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگلیس دقایقی پیش تأیید کرد عده‌ای، سفارت ایران در لندن را مورد تعرض قرار داده‌اند. اعضای این گروهک با سرنگون کردن پرچم مقدس کشورمان، پرچم گروهک خود را بر بام سفارت به اهتزاز درآوردند. تحرکات این گروهک شورشی به صورت زنده از برخی شبکه‌های ضدانقلاب به صورت زنده در حال پخش شدن است.
 
حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس، در این خصوص در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت:
«دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم، در حال شعار علیه مقامات کشور، و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه دیده شدند. پلیس در محل حاضر است.»


فرقه شیرازی که از آنها به عنوان «شیعه انگلیسی» هم یاد می‌شود، تحت تاثیر فردی به‌نام سید صادق شیرازی است. طرفداران وی از جمله «یاسر حبیب»، صاحب شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای الفدک، عموما به نشر مطالب تفرقه‌برانگیز در جهان اسلام شهرت دارند.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در رابطه با این خبر با بیان اینکه با لندن در تماس هستیم، تصریح کرد: دولت انگلیس موظف است به طور جدی و قاطع وظایف خودش را در حفظ و حراست از اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران انجام دهد و متجاوزان به حریم دیپلماتیک را سریعا دستگیر و مورد پیگیرد قرار دهد.
قاسمی تأکید کرد که برخلاف اخبار منتشر شده سفارت ایران در لندن اشغال نشده و تنها عناصر تفرقه افکنان که تعداد اندکی بوده‌اند به بالکن سفارت وارد شده‌اند.

چهار نفری که به سفارت ایران در لندن حمله کردند
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توییتر با انتشار این عکس نوشت: متعرضان فقط روی بالکن بیرونی ساختمان سفارت بوده و در محاصره پلیس هستند. همکاران همه در داخل سفارت در آرامش و امنیت هستند.
پلیس لندن در خصوص حمله عده ای شرور به سفارت ایران اعلام کرد: ساعت ۱۶:۲۰ به وقت محلی گزارش شده است که افرادی وارد سفارت ایران شده‌اند. این اشخاص چهار نفر هستند و ماموران در حال رسیدگی به وضعیت هستند. هنوز کسی بازداشت نشده است.
 
 
بلافاصله پس از وصول خبر تعرض به سفارت ایران در لندن، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به نیکلاس هاپتون سفیر انگلستان در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات‌های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.
 
قاسمی افزود: سفیر انگلستان در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلستان گفت: پلیس ضدشورش انگلستان در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد. وی گفت تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.
 
 
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اعلام کرد که متعرضان به سفارت ایران در لندن دقایقی پیش توسط پلیس انگلستان دستگیر و با دخالت پلیس مسئله تمام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خیر خدا اگر خواهد .
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
انگیس بی پدر و مادر حتما بیکار نمی نشیند!
چند روز پیش پسر معم ، صادق شیرازی در قم با برخوردی مثل برخورد با اوباش دستگیر و در خبر هم چیزی نگفتن!
همزمان با سفر بن سلمان سعودی و عقد قرار دادهای نظامی با انگلیس، پروژه سفارت ایران به بهانه دستگیری فرزند شیرازی رقم خورد و دیروز هم در عراق مقابل نسولگری ایران در نجف تجمعی از سوی برخی روحانی های هم مسلک شیرازی، اتفاق افتاد!
خب...نتیجه؟
درگیر کردن ایران به مسائل حاشیه ای ورقم زدن طراح های حافظ منافع اسرائیل و امریکا.
بنظر این روزها، اصولا تدبیری وجود ندارد و انگار دستی در کار است تا با مسائل حاشیه ایی، نظام را سرکوبگر و ضد آزادی در افکار عمومی معرفی کنند.
حضرات با تدبیر و بدور از بازی در پازل استکبار و اسرائیل و انگلیس بی شرف، احساسی رفتار نکنند.
مردم بشدت در فضای مجازی اخبار را رصد و قضاوت می کنند مراقب باشیم با تحریک دشمن ، اهداف اصلی دشمن با اقدامات ایذایی او اشتباه گرفته نشود!
Iran, Islamic Republic of
درسته حرفتان
بحث حجاب
بحث آب اصفهان
و...
سایر پروژه هم ظاهرا برای بحرانی نمایی اوضاع است
تا برجامهای داخلی و منطقه ای و موشکی را استارت بزنند
اما کورخواندند چون مردم هوشیارند و دستشان رو شده است
Iran, Islamic Republic of
خیرش در این است که فاصله تشیع واقعی با تشیع قلابی انگلیسی مشخص می شود وهابیت نیز از انگلیس بوده و صادق شیرازی هم انگلیسی است.
با عرض پوزش، حیا نداریم که از بس در دام این انگلیس خبیث و روباه صفت گیر افتاده ایم.فردا ببینید مغلطه بازی روزنامه های اصلاح طلب شروع خواهد شد که بله به انگلیس ربطی نداشته برخی از شیعیان این کار را کرده اند...
Iran, Islamic Republic of
از فردا تیتر میزنن که درسته تجاوز به سفارت صورت گرفته اما تجاوز فاحش نبوده

یا اینکه مظلومیت رو می بینید مردم
پسر مظلوم یک روحانی سید که دست بر قضا دوست ملکه انگلیس هم هست
و ملکه انگلیس به اون پول میده چون طبق فتوای همین روحانی ملکه انگلیس از سادات است
دستگیر شده
United Kingdom
درس پس میدن عزیز استید حمله به سفارت ما ایرانیها هستیم البته اینها خیلی مبتدی بودند چونکفقط ۴ نفر بودند . ما که ۵۰۰ نفری از طرف نهادی خاص میریم و همه سفارت را اتیش میزنیم . اینها بچه بازی انجام دادن نه حمله
Iran, Islamic Republic of
درس پس نمیدن

از ملکه انگلیس دستور عملیاتی می گیرن
Iran, Islamic Republic of
ملكه انگليس مثل شما ... نيست
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم که 500 نفر ادعایی شما هم از طرف انگلیس دستور نگرفته باشند...
...
مارال
Iran, Islamic Republic of
همه جا و در همه ی کشور ها آدم هایی که خود فروخته و احمق و خائن باشن ،پیدا میشه. ایران هم از این قاعده مستثنا نیست.حالا یه عده شون تو خارج بی شرافتیشونو جار میزنن،یه عده هم در داخل از بعضی احساسات و هیجانات مردم سواستفاده می کنن و برخی را فریب میدن .مهم اینه که دلیل هر دوشون یکیه و اون بی ریشه ای وبی اصالتیه .کسی که به وطنش و پرچمش اهانت میکنه وکسی هم که از اینا حمایت میکنه و به اونایی حق میده که آبروی مملکت رو میبرن، با حمیت وحریت و انسانیت بیگانه اند.
Iran, Islamic Republic of
ما نه شما که می خواهید کشور را بهم بریزید چون رهبری معظم فرموده اند به سفارتخانه ها نزدیک نشوید چون حریم آن کشور است و ما نیز سمعا و طاعتا
Canada
چطور اون زمان كه بسيجى ها ميرن بالاى ديوار سفارت اونها از اين بلبل زبانيها نميكنيد؟!!
چيزى كه عوض داره گله نداره
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوش به حال بعضی ها شده که فوری میگن چیزی که عوض داره گله نداره . دارن از کیف غش می کنن
یعنی تو ایران زخم خورده از جنایات انگلیسیها رو تو 150 سال گذشته با اونا یکی می دونی دریغ از یک جو غیرت
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کشته شدن نیمی از جمعیت ایران در جنگ جهانی به دلیل اشغال ایران توسط انگلیس خبیث و شوروی گویای رذالت انها است
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شوروی (روسیه)بهترین متحد ماست البته یکطرفه چون هم از آخور می‌خورد هم از توبره و انگلستان هم بهترین دوست ماست برای سرکوب افکار مخالف
Iran, Islamic Republic of
نيمي!
سازمان امار بهت گفته
تو ایرانی نیستی
Iran, Islamic Republic of
ما جاسوسی کردیم از دولت انگلیس؟

فتنه افکنی کردیم بین ملت انگلیس؟

ما سال ها چپاول کردیم منابع کشور انگلیس رو؟

بیش از صد سال است ایران ما از انگلیس سیلی خورده

حالا شما عملکرد یک عده جوان رو که به دلیل عرق ملی شون به خشم آمدن و با کار یک مشت جیره خور دولت انگلیس که رسما از ملکه بودجه مالی دریافت می کنن و تحتت الامر ملکه انگلیس کار می کنن رو با اینا مقایسه می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
تو ایرانی نیستی. بهتر است که به این راحتی گول انگلستان را نخورید
Iran, Islamic Republic of
چطور وقتی به سفارت انگلیس در تهران حمله شد همه شما روغنفکران بشدت محکوم کردید ولی حالا چه شده خوشحال میشی ؟ مشکل برات پیش آمده ...ازتعرض کنندگان به پرچم عزیز ایران دفاع میکنی
United Arab Emirates
آدمای کودنی مثل تو هنوز دنبال مغالطه و سفسطه هستند
Iran, Islamic Republic of
اونا بسیجی ها نبودند خودتون بودید
Netherlands
ادم زیر گرفتید زیرتون گرفتن . به سفارت حمله کردید به سارت حمله کردن . قربون خدا برم که میگن از هر دستی بدی از همون میگیری
Iran, Islamic Republic of
آخی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!با مزه ،با نمک، اگه اینطوری بود که الان نباید در نقشه لکه ننگی به اسم انگلیس باشه از بس فتنه انگیزی کرده و خیلی از کشور ها رو چند پاره کرده ، الان آمریکایی نباید در دنیا وجود داشته باشه چون آمریکا در ژاپن ،افغانستان ، عراق ، سوریه تا تونسته خون مظلوم و زن و بچه بیگناه ریخته.لطفا دهنت رو بیفکر باز نکن و حرف بیجا بزن،والا از همون دست میگیری ها !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما از دین زدگی بعضی مسئولین خودمونم خسته شدیم حالا یاسر الحبیب کویتی با اون افکار تندروش میخواد به بهانه دشنام به عمر و عائشه و ...پای وهابیت و به ایران باز کنه یا این نسخه اسلام تندروش رو تو ایران پیاده کنه ؟ وهابیها بیشتر به بهانه همین فحشها هست که خودشون و تو مساجد و حسینیه های شیعیان منفجر میکنن که برن بهشت و به وصال حوریان بهشتی برسن اینام عمد دارن تو اینکارها وگرنه چرا هیچوقت به خودشون حمله انشده
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
سادات اموی ندیدی ببین همین فرق بدبخت و دنیا زده و مرجع قلابی و خود فروخته انگلیسی شیرازی ها رو

جهان نیوز جان یه تحلیل تاریخی از روند این خاندان شیرازی و چگونگی به انحراف کشیده شدن این نوادگان شیرازیها در سلیتتون بزارید
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار ! انگار جنابعالی خودت هم سیدی، با چه جراتی به سادات و مراجع توهین میکنی ؟! اینهائی که شما خود فروخته و انگلیسی خطاب میکنی لااقل در دستگاه امام حسین (ع) آبروئی دارند جنابعالی بخاطر این امام همام سنجیده تر و محترمانه تر اظهار نطر کن
Iran, Islamic Republic of
روی پرچم داعش نام مبارک الله نوشته شده بود و به نام خداوند جنایت می کرد ما به نام خداوند پایینش کشیدیم

الان هم عده ای به نام سیدالشهدا دارن خیانت می کنن این پرچم رو هم پایین می کشیم
Iran, Islamic Republic of
روایت داریم ساداتی که در راه ائمه قدم بردارند دوبرابر پاداش دارند و اگر علیه ائمه قدم بردارند دوبرابر مجازات دارند.

سید بودن به خودی خود کافی نیست. در راه و مسیر درست قدم برداشتن مهم است.
به حرمت سیدالشهدا توی دهانشان میزنیم
Iran, Islamic Republic of
جعفر بن علی معروف به جعفر کذاب، پسر حضرت امام هادی (ع) بود
او در سال ۲۲۶ هجری قمری به دنیا آمد و مردی عیاش و نااهل و شرابخوار بود.

حضرت امام هادی (ع) درباره او فرمود: «از فرزندم جعفر دوری کنید، نسبت او به من همچون نسبت کنعان به نوح (ع) است»

حرمت شخص به عملکرد اوست دوست عزیز نه به شجره یا ادعای کذب او

و خلاف نظر شما باید عرض کنم کسی که به نام سیدالشهدا علم بدست می گیرد اما مرام یزیدی دارد باید دهانش را خرد کرد
این جماعت جیره خورهای ملکه انگلیس هستن و رسما ادعای دوستی با ملکه را دارند و حتی ملکه را از سادات می دانند که اجادش مسیحی شده اند
Iran, Islamic Republic of
شاید این کذاب که اعلام کرده ملکه انگلیس از سادات است و می گوید پولی که از ملکه می گیرد بابت خمس و زکات است مرجع شما باشد

اما شیعه برای مرجع خود شاخص دارد و این شاخص ها نشانه مرجعیت شیعه است نه عمامه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
لطفا درباره شخصی به نام جعفر کذاب تحقیق کن
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این گونه سادات همون قرآن معاویه ستند که عده ای به احترامش حضرت علی رو تنها گذاشتند ، کمی بصیرت داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
توهین به مراجع؟!!!
شاید اینها مرجع امثال شما هستند
مراجع تقلید انگلیسی فابریک !!!
Iran, Islamic Republic of
دروایش در داخل به بهانه دستگیری یک دزد ؛ به پلیس حمله می کنن

شیعه انگلیسی در لندن به بهانه دستگیری یک خلافکار به سفارت ایران
Iran, Islamic Republic of
عاقبت باز کردن سفارت انگلیس خبیث.

اصلا چرا باید با انگلیس خبیث رابطه داشته باشیم؟
Iran, Islamic Republic of
چون فرزندان مسئولین باید در جاسوس خانه های انگلیس به نام دانشگاه رفتن، تربیت شوند. برای تامین آینده انگلیسی ها لازم است. الان فرزندان... در خارج از کشور در حال ... هستند! انتظار دارید چه اتفاقی بیفتد؟!
انگلیس خبیث
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ ایران و جهان دقت کنیم به وضوح دیده می شود هر منطقه ای را که نوک انگشت انگلیس آن را لمس کرد از همان منطقه آتش اختلاف و فتنه و آشوب علم شد
عباس
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد این اقدامات به اسم شیعه، می خواهند بگویند که وحدت شیعه وسنی جمهوری اسلامی ایران صرفا تبلیغات حکومت است و مردم به ان اعتقادی ندارند در صورتیکه این یک دروغ اشکار است و شیعان به همسران پیامبر (ص) و خلفا به دیده احترام می نگرند وبه فتوای علما توهین به انان را حرام می دانند و حرکات مزبوحانه انان خللی در این وحدت مسلمانان نخواهد داشت و چقدر دشمنان ایران و مسلمانان ذلیل و حقیر هستند
واقع بین
Netherlands
نکنه اینام مثل دراویش ماشین دزدیده بودن!!!😉😉😉😉
Iran, Islamic Republic of
شخصی از این جماعت به دلیل فتنه انگیزی دستگیر شده که ویدئوی صحبت های او هم وجود دارد اینا هم چنین کاری رو انجام دادن

این جماعت رسما از ملکه انگلیس بودجه برای براندازی می گیرن اما به جای پرچم سیاه داعشی ، به نام سیدالشهدا فتنه می کنند

دراویش هم از فرقه هایی است که بوسیله دولت انگلیس به شکل امروزی درآمده است و تحت نظارت انگلیس عمل می کنند
Iran, Islamic Republic of
نه اینا شرف شماها رو دزدین که دیگه ندارین.........
محمدباقر- کرج
Iran, Islamic Republic of
وقتی دانشجوها سفارت انگلیس را تسخیرکردند, بریتانیا روابطش را با ایران قطع کرد وبیانیه تندی صادرنمود. حال که سفارت ایران در انگلستان تسخیرشده خواهید دید حسن روحانی با عزت این خاک چه خواهدکرد.
Iran, Islamic Republic of
اوباش نه دانشجو
اوباش اون ارباب های انگلیسی تو هستند که در فتنه سال 88 همراه اوباش فتنه گر کف خیابان آمدند
البته اصلاح طلبانی که هشت ماه کف خیابون های تهران سطل آشغال آتیش می زدند به نظر شما معترض مدنی هستند ولی به نظر ما یک سری اوباش بیشتر نیستند کسانی که دم از حقوق شهروندی ومدنی می زنند ولی هر وقت اوضاع به نفعشون نیست چوب وچماق دست می گیرند
Iran, Islamic Republic of
راستی کلی از سران اصلاح طلبها هم جزو همون اوباش بودن...
United Kingdom
اونها که به سفارت انگلیس و عربستان حمله کردند اوباش بودند نه دانشجو . دانشجوومنطق داره و با بحث مشکلات را درست می کنه نه اینکه حمله کنه اتیش بزنه
Iran, Islamic Republic of
حمله به سفارت خانه هر کشوری تحت هر شرایطی محکوم و زشت است
Iran, Islamic Republic of
اگر سفارت مکر وشیطان باشد
(مثل امریک والیز)طوری نیس
ولی طبق قانون باشد بهترست
Iran, Islamic Republic of
بارها به سفارت ایران در کشورهای مختلف حمله شده اما اصلا برای این دولت ها زشت نبوده

ولی اگر ما از دیوار سفارت انگلیس یا عربستان بالا بریم و پرچم رو بیاریم پایین فریادهای وا اسفا بلند می شود
United Kingdom
عزیزم اینها که تو خارج به سفارتتون حمله کردند هم کشوریهات و مسلمون شیعه هستند مثل خودتون . مردم انگلیس که حمله نکردند
Iran, Islamic Republic of
فرقه سازی از قدیم هنر انگلیس بوده برای اینکه هر زمانی منافعش ایجاب کرد از این فرقه ها برای ایجاد آشوب و اختشاش استفاده کنه

فرقه شیرازی به ادعای سران این فرقه از ملکه انگلیس بودجه دریافت می کنن و ملکه انگلیس رو رسما به عنوان سیده سادات پذیرفته اند

شاخه نظامی این فرق زیر نظر ارتش انگلیس در حال آموزش است

این که این ها ایرانی هستن یا خیر ، شیعه هستن یا خیر اصلا مهم نیست

مهم این است که این جماعت تحت الامر و اجیر شده دولت انگلیس هستن
Iran, Islamic Republic of
تا امثال شما هستن که به عنوان پیاده نظام مفتی اونا باشن چه نیازیه که خودشون مستقیم وارد بشن.........
Iran, Islamic Republic of
شما چی.... شما انگلیسی هستی یا ایرانی..........
اگه انگلیسی هستی که در هر صورت به شما مربوط نیست.....
اگه ایرانی هستی که..... اون پرچم خیلی چیزا رو میگه......
Germany
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگر سفارت نگهبان نداره؟
این حمله کاملا مشکوکه
...
هدف نا امن کردن کشور است
Iran, Islamic Republic of
فرقه شیرازی رسما تحت نظارت ملکه انگلیس هستن و از او بودجه می گیرن

تصاویری چند وقت پیش در فضای مجازی منتشر شد که نشون میداد فرقه شیرازی شاخه نظامی دارن و بوسیله ارتش انگلیس در حال آموزش هستن

محال است این حمله بوسیله خود دولت انگلیس طراحی و اجرا نشده باشد
بهرام از دروازه تشیع به ایران
Iran, Islamic Republic of
تشیع لندنی که با چهرهای اخلاقی و سیاسی گریزی بنام محبین اهل بیت چندسالی زمینه های تفرقه امت اسلام را ب نفع استکبار جهانی و استعمار پیر بوجود اورده بود و باعث ب خاک و خون کشاندن شیعیان مظلوم در اقصی نقاط جهان شده بودند همچو یار هم پیاله کاسه لیس خود دراویش داعش مسلک لندنی مرام نقاب از چهره کریه برداشت و اهداف پلید استعمار پیر را زودهنگام اما مفتضحانه نمایان کرد. جهان اسلام حالا متوجه شوید که اهانت به بزرگان مورد احترام شماها نه دراصول و مرام اهل بیت بوده و نه در مسلک و عقیده پیروان اصلی و حاکمیت مکتب اهل بیت در ایران. ما متاسی از امام حسین مظلوم هم که اوج تنهایی از مدینه تاکربلا و خانواده مظلومترش از کربلا تا شام و از شام تا مدینه بجز معرفی شیعت ال ابی سفیان وبنی امیه و یزیدیان به هیچ کس و هیچ فرقه ای متعرض نشده بودند الان هم همینطور. و ما بر همین اساس تاکنون به اتفاق اهل سنت ید واحده و دشمن ال ابی سفیان و دواعش و لندنی ها و محب اهل بیتیم
یونس
Iran, Islamic Republic of
با هر دستی بدی با همون دست میگیری کار دنیاست کاریش نمیشه کرد



فقط خواهشا دواعش و داعشه رو باز نکشید وسط

چون هر کس تو هر زمینه اعترااضی داره بر اساس کلمه داعش جمع میزنید مثلا دانشجوها باشن میکنید داعشوها کشاورز باشه کعشاورز 🤣🤣🤣😂 چیز جدیدی پیدا کنید واسه فرار به جلو .
سیده سادات ملکه انگلیس
Iran, Islamic Republic of
لطفا توهمات خودتون رو به دیگران نسبت ندید

ما بر اساس شواهد و مستندات حرف میزنیم

خود سران این فرقه رسما اعلام کردن که از ملکه انگیس بودجه دریافت می کنن و در توجیه دریافت بودجه هم گفتن ملکه انگیس دوست ما و از سادات است

فرقه شیرازی شاخه نظامی نیز دارد که مستقیم زیر نظر ارتش دولت انگلیس در حال آموزش نظامی است
Iran, Islamic Republic of
عزیزی که منفی میدی حداقل برو صحبت های رئیس فرقه خودت رو گوش کن
فاحش نبوده
Iran, Islamic Republic of
عراقچی : برجام نقض فاحش نشده

سخنگوی وزارت خارجه : فقط به بالکن وارد شدن ( تجاوز فاحش نشده )




یه طوری آقای قاسمی حرف زده که گویا یه عَجی مَجی کردن و یهویی توی بالکن ظاهر شدن!
Iran, Islamic Republic of
دار و دسته زاکانی ببیند میتونند این حادثه را ربطش بدهند به اطلاح طلب ها
با احترام
Iran, Islamic Republic of
هر دوی اصلاح طلبان و فرقه شیراز با یک ادبیات به ولایت فقیه می تازند و اصلا این اصل مهم رو قبول نداردن

هر دوی این دو گروه با منافقینی که سالها به کشور ضربه زدن رابطه خوبی دارن

اگر دقت بفرمایید تشابه های اعتقادی نزدیکی بین این دو گروه مشاهده می کنید

برای تحقیر شأنی قایل نمیشم اما از جهت تقریب به ذهن دو مورد بالا رو خدمت تون عرض کردم تا اگر مایل بودین پیگیر بشین
Germany
بجز ۱۴ معصوم معصوم دیگری نداریم . جواب شما فقط خیلی ساده هست .
Iran, Islamic Republic of
نیازی نیست اونا ربطش بدن. چون طبق معمول باز یک گندی می زنین که گند این قضیه هم در میاد........
یونس
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
اصلا نیاز نیس با ژاپن و فرانسه و انگلیس و امریکا و آلمان و....رابطه داشته باشیم و در صلح باشون باشیم
نفع ما در صلح وصفا با یمن و جیبوتی و میانمار و روسیه و سوریه هست بیان بدوشن ببرن حالا هر هزارسال یه بار یه اعلام حمایت زبونی کنن ما هم ذوق مرگ بشیم بیفتیم زمین
تا این افکار و تفکر هست ایران و ایرانی مثل یک انسان ن باهاش برخورد میشه ن رنگ زندگی خوب رو بخودش خواهد دید .
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مورد تلفاتی ک روسیه در جنگ جهانی به ایران وارد کرد مطالعه کنید.چطور غیرتتون اینجا آتیشی نمیشه?!
Iran, Islamic Republic of
روسیه سابق خسارت زیادی به ما زد اما هم اکنون رویکرد رفتاری روسیه کاملا عوض شده و در نبرد اخیر همراه ایران و عراق و سوریه بود

از نظر اعتقادی هم روسیه داره از کمونیست به مسیحیت با نگاه اسلامی گرایش نشون میده و در این راستا کارهای فرهنگی زیبایی نیز انجام شده
البته اسرائیل سعی زیادی داره تا در آینده روسیه بتونه جا پای قوی داشته باشه و یک جامعه مسیحی صهیونیست تربیت کنه اما تا الان گرایش فرهنگی روسیه به طرف انقلاب اسلامی ماست

ما با آفریقای جنوبی هم قطع رابطه بودیم تا زمانی که این کشور از زیر سلطه آپارتاید خارج شد
Iran, Islamic Republic of
زا كمونيستي به مسيحيت با نگا ه اسلامي
اين ديگه آخر تحليل بود
شماها كي نسلتون منقرض ميشه :))
Iran, Islamic Republic of
اشکالی داره مردم روسیه که قبلا هم مسیحی بودن امروز هم به مسیحیت فکر کنن؟

لطفا مطالب کارشناس های فرهنگی روسیه رو مطالعه کنید

حتی در جایی از یکی از این کارشناس ها سوال شده که اگر شما در پی برقراری یک حکومت مسیحی هستید با این نگرانی که دوباره برگردید به قرون وسطی نمیشید

کارشناس فرهنگی روسیه گفت خیر ما از ایران یاد گرفتیم که میشه مذهبی بود اما در همه زمینه ها رشد سریع تری هم داشت
Iran, Islamic Republic of
یعنی در این حد توجیه رو واقعا انتظار نداشتم.فقط لطفا یک نمونه از فرهنگ اسلامی ک جدیدا روسیه با نگاه کمونیستی آغشته ب مسیحی مایل ب اسلامی رو ک داره پیاده میکنه رو معرفی میکنید?
Iran, Islamic Republic of
اونیکه به ما خسارت زد شوروی بود نه روسیه
Iran, Islamic Republic of
روسی تزاری و بعد شوروی کمونیستی

تذکر شما به جا بود متشکرم
روی دیگر حضور
Iran, Islamic Republic of
اگر حضور در این کشورها اهمیت ویژه نداشت

آمریکا و انگلیس و آلمان و ... خودشون رو هفت شقه نمی کردن که نفوذ ایران داره در منطقه زیاد میشه و باید متوقفش کرد

و جالبه بدونی به طور مثال جیوتی یکی از مهم ترین کشورها از نظر موقعت جغرافیایی است و هر کشوری در جیوتی حضور داشته باشه می تونه کل تنگه باب المندب رو در دست بگیره

تنگه باب المندب ارزش اقتصادی بسیار بالایی داره و از طرفی می تونه یک تهدید نظامی یا یک پایگاه نظامی عالی باشه

از دیگر سو خاک کشور جیوتی منابع بسیار ارزشمندی داره که کشورهای اروپایی دارن بی سرو صدا اون رو غارت می کنن و ما با حضور در جیوتی می تونیم به شکل منصفانه از این منابع بهره مند بشیم و اقتصاد کشور رو رونق بدیم

برای همین هر سال عربستان چندین میلیارد به دولت جیوتی کمک می کرد تا شاید رابطه خودش رو با ایران قطع کنه
Iran, Islamic Republic of
یک ضرب المثلی بین سیاسیون و نظامی های آمریکایی مطرح است که میگه :


اگر خواهان صلحی برای جنگ آماده شو
Iran, Islamic Republic of
150 سال این کشور دست انگلیس بود. مردم داشتن از فقر و بیچارگی می مردن. فقط یک نمونش حدود 9 میلیون نفر رو کشتن.... حالا شما در حسرت ارتباط با انگلیسی که وضعت خوب بشه..........
جماعتی که خودشون رو به خواب زدن رو نمیشه بیدار کرد......
سینا
Iran, Islamic Republic of
عقل کیمیایی است تو این روزگار و واسه بعضیا،چرا حرف مفت میزنید!!!!!کی با رابطه مخالفه ،یعنی تو با هر کی رابطه بر قرار کنی میزاری بشینه رو سرت،بزنه تو گوشت،برات تعیین تکلیف کنه ،تو هم مثل ذلیلا هیچی بهش نگی،اگه رابطه بر پایه ی احترام باشه کی گفته مشکل داریم ،صدها بار رهبر فرموده ما با خوی استکباری مخالفیم .ما با تعیین تکلیف و زور گویی و بزرگی کردن اونا بر ما،مشکل داریم.اگه تو این جور چیزا رو می پسندی و از جفتک انداختن اونا لذت می بری ما نمی پسندیم.
Iran, Islamic Republic of
بقول حسن روحانی اینها همه از ثمرات خوب برجام است . ضمنا بنزین نزدن هواپیمای ظریف در المان هم از الطاف خفیه برجام است .
رضايي
Estonia
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز