سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

قاآنی: آمریکایی‌ها به زودی باید منطقه را ترک کنند

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 597454
دشمنان علیرغم برخورداری از قدرت نظامی و رسانه‌ای و تبلیغاتی از ایران و فرهنگ انقلابی مردم آن در هراس هستند و امروز طرح نیل تا فرات صهیونیست‌ها به بقای اسرائیل تنزّل یافته است.
قاآنی: آمریکایی‌ها به زودی باید منطقه را ترک کنند
به گزارش جهان نيوز؛ سردار اسماعیل قاآنی عصر امروز در یادواره هفت شهید دانشجوی تربت حیدریه گفت: ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت واژه‌های اصیل اسلام غبارروبی شد و به عنوان یک مکتب ارزشمند در جامعه اسلامی نهادینه و به سایر کشورهای آزادیخواه جهان منتقل شد.
 
وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران دارای گنج‌های گرانبها و ارزشمندی است که برای نسل‌های آینده قابلیت استخراج دارد.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس جبهه استکبار همه توان و تجهیزات خود را برای عامل سرسپرده یعنی صدام بعثی بسیج کرده بود تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد و این در شرایطی بود که ایران حتی از حداقل‌های امکانات نظامی بی‌بهره بود و طرف مقابل با ۱۴ لشکر پیاده، زرهی و مکانیزه در مقابل کشورمان صف‌آرایی کرده بود.

قاآنی گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام، دانشگاه تحصیل مکتب مقاومت و کانون جوشش فرهنگ عزت و آزادگی است و رزمندگان جبهه مقاومت در مکتب شهیدان ما درس عزت آموخته‌اند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ورود آمریکایی‌ها به منطقه را خودزنی محض بیان کرد و افزود: ۱۶ سال قتل و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم افغانستان و عراق به بهانه مبارزه با تروریسم برای تسلط بر ایران طراحی شده بود اما به زودی به حول و قوه الهی امروز آمریکایی‌ها سرافکنده‌تر از گذشته باید منطقه را ترک کنند.

وی بیان کرد: موازنه ما با دشمن موازنه رعب است و دشمنان علیرغم برخورداری از قدرت نظامی و رسانه‌ای و تبلیغاتی از ایران و فرهنگ انقلابی مردم آن در هراس هستند و امروز طرح نیل تا فرات صهیونیست‌ها به بقای اسرائیل تنزّل یافته است.

قاآنی در انتهای سخنانش گفت: امروزه اگر می‌خواهیم میدان را نبازیم باید با بهره از نورانیت ولایت راه را گم نکنیم  و این مسیر عزت را تا ظهور امام زمان(ع) ادامه دهیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *