جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۰

پشت‌پرده ثروتمند خواندن رهبری توسط BBC

عدده‌ای بدنبال تطهیر حکومت پهلوی هستند
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 597449
عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طراحی دشمن هم برای مقابله با انقلاب پیشرفت کرده است گفت: امروز دشمن برای هر سه رکن اصلی انقلاب برنامه ریزی کرده است.
پشت‌پرده ثروتمند خواندن رهبری توسط BBC
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرآنلاین غلامعلی حداد عادل در نشست بصیرت افزایی و گسترش معرفت انقلابی در دومین همایش فعالان فرهنگی همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب در بدو پیروزی انقلاب غافلگیر شدند افزود: دشمنان هیچ وقت در محاسبات خود پیش بینی نکرده بودند که در ایران چیزی به نام انقلاب اسلامی ایران رخ دهد.

حداد عادل بیان کرد: در بررسی مدارک و اسناد ساواک می‌فهمیدم حساسیت‌ها کمتر از توده‌های مردم بود و از علما و روحانیون کمتر احساس خطر می‌کردند و آنها فکر می‌کردند امام در تبعید در عراق است و گروه‌های داخلی از نفس افتاده‌اند و در داخل یکدیگر را می‌کشند.

اهم اظهارات عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛
* موج انقلاب که بلند شد دشمنان نتوانستند به سرعتی که انقلاب پیش می‌رفت فکر کنند، تصمیم بگیرند و طراحی کنند لذا همیشه از انقلاب عقب بودند. اول انقلاب تحلیل‌هایی که دشمنان داشتند تحلیل‌های سطحی بود و اصولا در محافل علمی غرب از شیعه آگاهی دقیقی نداشتند و متخصص در حوزه تشیع نداشتند و مفاهیمی مثل ولایت فقیه عاشورا و مهدویت برایشان مبهم بود.

*اما امروز دشمن بعد از چهل سال ما را شناخته و مطالعه و بررسی کرده است و همان طور که انقلاب در این 40 سال سامان گرفته طراحی دشمن هم برای مقابله با انقلاب پیشرفت کرده و نقشه و برنامه‌های آنها اکنون خیلی پیچیده تر و حساب شده تر از اول انقلاب است چرا که در این زمینه به خوبی بررسی کرده اند.

*دشمن امروز در وهله اول به دنبال سست کردن ایمان مردم است که مظاهر این‌گونه اقدامات دشمن را به خصوص در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم. امروز فضای مجازی یک دنیای دیگری ایجاد کرده است، در مقایسه این دوران با اوایل انقلاب متوجه می‌شویم که دنیای امروز که با فناوری اطلاعات شکل گرفته دنیای دیگری است.

*ماهواره‌ها امروز تیشه بر ریشه ایمان مردم زده‌اند، امروز هدف دشمن از شبه افکنی و فساد اخلاقی از طریق ماهواره به گناه کشاندن مردم و به‌ویژه نسل جوان ایران است و مشغول کردن نسل جوان از دیگر اهداف ترویج ماهواره‌ها است.

*دشمن برنامه‌هایی وسیعی طراحی کرده است، دشمنان ما امروز متوجه شده‌اند که آنچه که مردم را برای جهاد و شهادت به صحنه آورد اعتقاد به خدا و آنچه مردم را به پیروی از رهبری واداشت اعتقادات به ولایت بود.امروز هدف اصلی دشمن اقتصاد و راهبرد پایدار دشمنان فشار اقتصادی است.دشمنان معتقد هستند که در سطوح مختلف فلج‌کننده‌ترین تحریم تاریخ را به مردم ایران تحمیل کرده‌اند.

* دشمن با تحمیل تحریم‌ها به دنبال نتایجی است، وقتی کشور در تحریم باشد نظام و حکومت ضعیف می‌شود و نارضایتی مردم، ازدیاد بیکاری، عدم سرمایه‌گذاری و از دیگر نتایج و عواقب تحریم‌ها و به دنبال این موارد آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه‌نشینی و انواع فسادهای اجتماعی در جامعه پدیدار می‌شود.

*فساد اقتصادی از دیگر نتایج فشار و تحریم‌های اقتصادی است، وقتی دشمنان مجاری طبیعی کارهای اقتصادی را ببندند به طور طبیعی احتمال پدید آمدن فساد افزایش پیدا می‌کند که در این راستا می‌توان بابک زنجانی را مثال زد ضمن اینکه قصدم تبرئه کردن هیچ مفسدی عین ایشان را ندارم اما اگر ناچار نبودیم که در انتقال ارز از راه‌های غیرمتعارف استفاده کنیم احتمال وقوع چنین اتفاقی کمتر بود.

*با اقدامات دشمنان و تحریم‌های اقتصادی فساد، آسیب‌های اجتماعی و ضعف اقتصادی به‌پای حکومت نوشته می‌شود، قصد دشمنان ادامه تحریم‌ها است و این موضوع را می‌توان از برجام متوجه شد.

*در بحث برجام عده‌ای معتقد بودند که با برجام خورشید از مشرق و مغرب طلوع می‌کند و نتایج آن را دیدند، مقام معظم رهبری فرمودند که ما در بدبینی نسبت به برجام حق داشتیم و آن‌هایی که خوش‌حال از اجرای آن بودند باید خود را اصلاح کنند.

*برنامه دشمن بر کم کردن فشار اقتصادی نیست، دشمنان بعد از ایجاد هر نارضایتی در کنار تحریم‌ها یک پیوست تبلیغاتی و فرهنگی رسانه‌ای دارند و مشکلاتی نظیر فشار اقتصادی، فقر، طلاق، فروپاشی بنیان خانواده‌ها و غیره را به پای انقلاب گذاشته و از نتایج انقلاب تلقی می‌کنند تا مردم را در اثر شدت گرفتاری خسته کنند.

* دشمنان منتظر روزی هستند که با فشار اقتصادی مردمی را که در 22 بهمن پشت سر انقلاب حرکت می‌کردند در مقابل انقلاب قرار دهند، دشمنان سعی دارند تمامی این مشکلات را به‌پای ناکارآمدی نظام بگذارند و انگشت اتهام را به سوی رهبری بگیرند.

*دشمنان از طریق مختلف به دنبال گرفتن انگشت اتهام مردم به سوی مقام معظم رهبری هستند، از نظیر این موارد می‌توان به اعلام BBC اشاره کرد که رهبر ایران را ثروتمندترین فرد در کشور دانست چرا که به دنبال ایجاد بدبینی بین مردم هستند.

*بعد از فتنه 88 یک هجمه حساب شده‌ای به سمت‌وسوی مقام معظم رهبری ایجاد شد، هدف اصلی دشمنان تهمت زدن به نزدیکان و خدمتگزاران مقام معظم رهبری و بدبین کردن مردم نسبت به آن‌ها است.

* این‌گونه برنامه‌ها برای تضعیف رابطه مردم و مقام معظم رهبری است و مردم نباید این‌گونه برنامه‌ها را ساده بگیرند، این یک تئوری است که دشمنان بر اساس آگاهی و شناخت نسبت به مردم ایران و اعتقادات آن‌ها نقشه براندازی نظام را طراحی کرده‌اند که بایستی از نقشه‌های دشمنان آگاه باشیم و متناسب با آگاهی دفاع و حمله درستی را مدنظر داشته باشیم.

*یکی از اختلاف‌نظرهای ما با برخی از مسئولان این است که معتقدیم آنها به وظیفه خودشان نسبت به اتفاقی که دارد در فضای مجازی می‌افتد عمل نمی‌کنند که این مورد نیز بایستی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد به‌ویژه در ارتباط با نسل جوان.

*الآن برنامه دشمن در راستای سیاه نمایی، چشم‌پوشی از اتفاقات خوب و نشان دادن و برجسته کردن کوچک‌ترین و جزئی‌ترین اتفاقات است، ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم ایران در دستور کار دشمنان است. امروز عده‌ای پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به دنبال تطهیر حکومت پهلوی هستند، در این راستا برنامه‌ریزی وسیعی انجام شده است.

*دشمن به دنبال این است که مشکلاتی را که برای انقلاب ایجاد کرده به پای انقلاب بگذارد و این تبیین وضعیت قبل از انقلاب برای مردم از وظایف فعالان فرهنگی است و با این برنامه‌ریزی‌ها گویی انقلاب اسلامی به دوران پهلوی بدهکار شده است.

*امروز ترامپ از سویی تحریم‌های بانکی را تشدید و برجام را نقض می‌کند و از سوی دیگر برای مردم ایران دلسوزی می‌کند که چرا در جریان آشوب‌ها به مدت یک هفته جلوی فعالیت در فضای مجازی گرفته شد.

* اقتصاد مقاومتی تنها وظیفه دولت نیست و کارآفرینی، صرفه‌جویی، دوری از تجمل‌گرایی، سبک کردن فشار زندگی و هزینه‌های ازدواج از دیگر راه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته که رهبری ثروتمندترین فردند در ایران اسلامی

ایشان دارایی بس عظیمی مثل عشق و علاقه امت حزب الله را صاحبند

بی بی سی و مانند آن در حصار مادیات زندانیند
و برچسبهای ناروا کارشان
Iran, Islamic Republic of
رهبر ایران نمونه است ودر دنیا نظیر ندارد.
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
فکر الهی، استمداد از ائمه ی معصوم علیهم السلام به ویژه حضرت ولی عصر عجل الله فرجه و نگاه حکیمانه و هوشمندانه به مسائل ثروت های دسته اول ایشان است که عشق و علاقه به ایشان را حتی در دل غیرمسلمانان مانند پوتین و ... به وجود آورده.
البته این را تقریبا همه حتی مسلمانان و دوستداران خارج از کشور هم می دانند. ایشان بر روی زیلوهای ساده و قدیمی (از زمان امام خمینی رحمة الله علیه) و در اتاقی ساده که تنها زینتش پرچم ایران است برای دیدار سران بزرگترین کشورها و رهبران ملت ها کشور و امت اسلام را رهبری می کند.

اما آنچه که به اعتماد مردم به مسئولان نظام صدمه می زند دنیازدگی و زیاده خواهی آن هاست. همان ها که با رای مردم به مسئولیت می رسند و با احساس امنیت ناشی از فرار از پاسخگویی و فحاشی به مردم، نه تنها مردم را فراموش می کنند بلکه خدا را فراموش می کنند.

مساله این جاست که اولا چه کسی از قاطبه ی مردم از دست درازی به حقوقشان راضی است؟ و این که چرا نباید با اشد مراتب با این زالوصفت ها برخورد شود؟
چرا باید کار به جایی برسد که فردی در راس قوه ی اجرایی کشور از طرفی با اهانت به مقدسات پز انتقادپذیری بدهد و از طرفی دیگر منتقدان و مخالفان خود را «کم عقل» بنامد؟!
چرا وقتی ...و همه می بینند کشور به عقب رانده شده و عزت و معیشت مردم بدتر شده باز هم رای می آورد؟ جای تامل این جاست!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حدادعادل شما که ازنقشه های دشمن آگاهید راهکارتان برای خروج کشور از دایره نقشه دشمن چیست؟
مثلا اعتقاد دارید ( بدرستی ) که یکی ازنقشه های مهم دشمن سوءاستفاده از فقر وتنگدستی مردم است آیا می توان تا ابد فقط به نقشه دشمن اشاره کرد و یک راهکار اجرایی برای خروج مردم از معضلات فعلی ارائه نداد؟
اکنون غیرازخواص همه آنها که عشق انقلاب و وطن دارند کم و بیش از نقشه های دشمن آگاهند اما آیا می توان فقط با سرمایه آگاهی و بدون داشتن طرح وبرنامه ای برای رفع معضلات کشور و مردم کشوررا اداره کرد و فقط شعارداد؟
البته این واقعیت را بایستی بپذیریم که تا وقتی اختلاس ها و بی عدالتی ها و رانت ها و .... از جانب اشخاص و جریان ها و جناح ها و ... وجود دارد و سران جناح های سیاسی سایه یکدیگر را با تیر می زنند این کشور احتیاج به دشمن ندارد!
اگر کمی درمیان مردم عادی کوچه و بازارباشید بهترمتوجه قضایا خواهید شد
Iran, Islamic Republic of
حداد که ۱۲ سال نماینده و ریاست مجلس داشت اگر راهکار واسه بهتر شدن وضعیت معیشت مردم داشت که همان موقع اجرایی میکرد
شما الان ازش راهکار میخواهید
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
البته ریاست مجلس پست اجرایی نداره که راهکاربده و اجراکنه
اجرا باقوه مجریه است اما باید به ایشان هشدارداد که دیگر باشعار نمی توان کشوررا اداره کرد و مردم را راضی نگهداشت
باید ازایشان یک " راهکار" که ضمانت اجرایی داشته باشد و مانند دیگران کلیشه ای وشعاری نباشد ارائه دهند و از " تکرار " دست بردارند
منظورم این بود دوست عزیز و متشکرم از یادآوری شما
Iran, Islamic Republic of
شما مخالف راهکارید یا با ایشان مخالفید؟!
Iran, Islamic Republic of
راهکار برای مشکل معیشت را چرا از قوه مجریه نمی خواهید که مسئول آن است
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبرعزیزم. ولعنت خدا بر دشمنان وبدخواهانش
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی باور کنیم که جنابعالی صرفاً بخاطر رضای خدا - و نه چیز دیگری - چپ و راست از مقام معظم رهبری دفاع میکنی ؟«
به نظر ت به خاطر چی دراه طرفداری می کنه وظیفه هر انسان باشرف وبا وجدانیه که از حق وحقیقت دفاع کنه
شهروند
Netherlands
ثروت حداد عادل بررسی شود
Iran, Islamic Republic of
ثروت همه مسئولین بررسی شود خوب است
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حداد عادل آیا بیشترین سیاه نمایی ها و ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم جز از طریق دولتها و مسئولین و کارکنان دوایر و دستگاهها به جامعه القاء و منتقل میشود ...
Iran, Islamic Republic of
سابقه حداد عادل نشان می دهد که ایشان همواره مسئولی با صداقت ،پاکدست ،با اخلاص و هدفش خدمت است در سال ۹۲ نیز به خاطر حفظ وحدت و نشکستن آرا در انتخابات ریاست جمهوری در روزهای آخر انصراف داد
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی مثل سگ دروغ میگه که حیف سگ
جواد
دوری از تجمل‌گرایی وظیفه دولت و دولتمردان هست یا نیست؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب حداد عادل
فحاشی و اهانت به احمدی نژاد را فراموش فرمودید، مقبول نمیافتد.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
همه اراذل و اوباش دنیا دارند با هرچی دم دستشونه به این انقلاب مردمی حمله می کنند. غافل از اینکه خدا پشتیبان ملت مومن می باشد