کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه مهدی محمدی به آشنا

17 اسفند 1396 ساعت 20:52

در دنیایی که با یک سرچ ساده در سایت CTBT می توان فهمید ایستگاه های آن کجا هستند و چه می کنند، این بدترین شکل عملیات روانی است که یک دولت می تواند بکند.


به گزارش جهان نیوز؛ مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:
صبر چند روزه برای اینکه که ببینیم دولت آقای روحانی "موضع درست" را درباره CTBT اتخاذ خواهد کرد یا نه، نتیجه نداد. امریکا ادعا کرده مجوزهای لازم برای ارسال تجهیزات جدید و قدرتمند ارسال اطلاعات را که قرار است در "ایستگاه های اندازه گیری" CTBT در ایران نصب شود، صادر کرده است.

دولت به جای اینکه این موضوع را تکذیب کند و تضمین بدهد که هرگز از چنین تجهیزاتی در ایستگاه های ایرانی CTBT استفاده نخواهد شد، از اساس این موضوع را که این ایستگاه ها در ایران کار می کنند، انکار کرده است!

در دنیایی که با یک سرچ ساده در سایت CTBT می توان فهمید ایستگاه های آن کجا هستند و چه می کنند، این بدترین شکل عملیات روانی است که یک دولت می تواند بکند.

آقای آشنا از من خواسته در این باره پرس و جوی بیشتر بکنم. من توصیه می کنم ایشان همین توصیه را به آقای قاسمی سخنگوی محترم وزارت خارجه بکند.

برخی دوستان پس از انتشار مطالب بالا نقل قولی از سرلشکر باقری رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح را برای من ارسال کرده اند که ایشان در آن نصب دو ایستگاه رصد CTBT در مراکز هسته ای کشورمان را تکذیب کرده اند. این تکذیب کاملا درست و دقیق است. ایستگاه های CTBT که در ایران نصب شده در هیچ تاسیسات هسته ای نیستند و هرگز نخواهند بود. این ایستگاه ها در کوه و بیایان نصب شده اند و مکان جغرافیایی آنها شناخته شده است.


کد مطلب: 597433

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/597433/توصیه-مهدی-محمدی-آشنا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com