جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

«رقص دختران مقابل شهردار تهران» اتفاقی نیست

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 597383
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره «رقص دختران مقابل شهردار» گفت: بنده اساساً این هنجارشکنی را اتفاقی نمی‌دانم، چون در برنامه‌هایی که شهردار حضور می‌یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد.
«رقص دختران مقابل شهردار تهران» اتفاقی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، همایش بانوان شاغل شهرداری تهران که روز سه‌شنبه با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی برگزار شد، با رقص دختران و آواز زنان همراه بود. این موضوع، واکنش‌های انتقادی بسیاری را در پی داشت.

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این باره به خبرنگار فارس گفت: تا آنجا که بنده مطلع هستم سازمان فرهنگی هنری در این رویداد دخالتی نداشته است و آن را نقد و محکوم می‌کنم و از دستگاه قضا هم انتظار پیگیری دارد.

وی ادامه داد: بنده اساساً این هنجارشکنی را اتفاقی نمی‌دانم، چون در برنامه‌هایی که شهردار حضور می‌یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد و کوچکترین موضوعات هم رصد می‌شود. بنابراین حرکات موزون دختران یک اتفاق نبوده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: با نگاهی به صفحه فرهنگ کشور در می‌یابیم مباحثی مانند «لفظ اختیاری و اجباری برای حجاب، حضور زنان در ورزشگاه‌ها، بازی ورزشکاران با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس و ...» یک جریان است و معتقدم سیستم قضایی کشور باید این جریان را بشناسد و همانطور که دادستان محترم تهران گفتند، تعقیب شود.

ناصری‌پور با اشاره به تجربه چندماهه‌اش در مدیریت جدید شهرداری تهران گفت: معتقدم یک جریان خاص در فضای فرهنی کشور در حال پیگیری است. به عنوان نمونه، برنامه‌های نوروزی امسال شهرداری روی نوروز باستانی متمرکز است که درست است و اشکالی هم ندارد، اما نباید فقط به آن پرداخت؛ چون نوروز امسال با ایام مبارک ماه رجب و سنت حسنه اعتکاف همراه است.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: چندان امیدی به دستگاه‌های متولی فرهنگی کشور نیست، بنابراین باید به ندای «آتش به اختیار» رهبر انقلاب لبیک گفت و «کار فرهنگی خودجوش و تمیز» را گسترش داد.
ناصری‌پور در پایان تأکید کرد: در آینده نه چندان دور، بسیاری موضوعات و مطالب فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مدیریت شهری و کشور را خواهم گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیری
Iran, Islamic Republic of
این اعمال یم پروسه هست
1- خیابانی در تهران بنام مصدق نام گزاری شود
2- چند دختر روسری های خود را در می اورند از میلیون ها خانم محجبه
3- در حضور شهردار تهران دختران رقص می کنند و شهردار تهران بدترین دفاع را می کند و می گوید قرار بود وقتی من انجا می رسم رقص دختران تمام شده باشد اما نشده بود یعنی شهردار خبر داشته با اجازه ایشان بوده وقبلا می دانسته
4- روحانی مخالفان را بی عقل می داند همه این ها به نوعی ساز ماندهی شده در اتاق فکر می باشند اضافه کنید نام گداری ساختمانی در تهران بنام خجاریان
5- جهانگیری هم نقشی دارد در این ماجرا و می گوید دهه 60 ها هر رفتند مشگل داشتند
همه اینها نشان می دهد برخی دولت مردان ناشیانه می خواهند افکار عمومی را از دلار 5000 تومانی از ندادن بنزین به مظهر برجام یعنی ظریه در المان و استیضاح وزیر پر حاشیه دولت اقای اخوندی منحرف کنند تادر نبود فشار افکار عمومی بتوانند ا...
همکلاس
Iran, Islamic Republic of
استاد امیری تفسرت بجاست
آنها می دانند چه می کنند و طبق برنامه کار می کنند
ببخشید اینطرفی ها جز نظاره و سکوت
این حرکت نامیمون را شتاب
نداده اند
Iran, Islamic Republic of
ای داد یک زمانی وزیر بود حا لا ...