سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

قرارداد۷ سرگروه سینمایی با ۶فیلم نوروزی

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 597267
در حالی که همچنان آئین نامه اکران ابلاغ نشده اما 6 فیلم با سرگروه‌های سینمایی قراردادهایی ضمنی منعقد کردند.
قرارداد۷ سرگروه سینمایی با ۶فیلم نوروزی
به گزارش جهان نيوز، با توجه به عدم ابلاغ آئین نامه اکران به صنوف سینمایی با تصمیم‌گیری صورت گرفته از میان 16 فیلم سینمایی اعلام شده بالاخره قرارداد 6 فیلم با سرگروه‌های سینمایی مشخص شد. 

براساس پیگیری‌های خبرنگار فارس، فیلم سینمایی «به وقت شام» به سرگروهی پردیس کورش، «لاتاری» به سرگروهی استقلال، «لونه زنبور» به سرگروهی سینما ایران، «مصادره» به سرگروهی سینما جوان ، «فیلشاه» به سرگروهی پردیس آزادی ، «خرگیوش» به سرگروهی پردیس زندگی در اکران نوروز 97 به نمایش در می آید.

براساس تصمیم های اتخاذ شده سینما ماندانا برای اکران اول عید در سرگروه باقی خواهد ماند تا وضعیت سرگروهی یک سینمای دیگر به جای چارسو مشخص شود. 

نکته قابل تامل این که همچنان در میان فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی مطرح است فیلم‌های «تگزاس»، «خجالت نکش» و «فراری»  عنوان می‌شود اما تنها یک سرگروه امکان بستن قرارداد را دارد و با تمهیداتی که وزارت ارشاد اندیشیده برای این قرارداد صبر می‌کنند تا اعتراضات فیلمسازان درباره عدم اکران فیلم های متقاضی نوروز را بررسی و در نهایت یک فیلم از میان فیلم های مطرح شده قرارداد خود را منعقد خواهد کرد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *