پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سقوط مرگبار خواستگار سابق از طبقه سوم

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 597243
خواستگار قدیمی زمانی که وارد خانه زن جوان شد هنگام فرار از طبقه سوم آپارتمان به پایین افتاد و کشته شد.
سقوط مرگبار خواستگار سابق از طبقه سوم
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌ جم، شامگاه سه‌شنبه 15 اسفند امسال مردی با کلانتری 126تهرانپارس تماس گرفت و از سقوط مشکوک مردی 32 ساله از پنجره آشپزخانه آپارتمانی در طبقه سوم مجتمعی در محله تهرانپارس خبر داد. ماموران زمانی که برای بررسی ماجرا به این آپارتمان رفتند، در پارکینگ با پیکر غرق در خون جوانی روبه‌رو شدند.

امدادگران اورژانس هم سررسیدند و اورا که قدرت حرف زدن نداشت، به بیمارستان منتقل کردند. ماموران در جریان تحقیقات اولیه متوجه شدند این مرد از خانه زوج جوانی که در طبقه سوم ساکن هستند به پایین سقوط کرده است. زن باردار و شوهرش را بازداشت و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند. این در حالی بود که بامداد چهارشنبه به پلیس خبررسید مرد مصدوم به دلیل شدت صدمات تسلیم مرگ شده است.

زوج صاحبخانه دیروز ـ چهارشنبه ـ برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.
مرد جوان به بازپرس جنایی گفت: من در کار تعمیرات تلفن همراه هستم و همسرم باردار است. من سر کارم رفته بودم و زنم در خانه تنها بود. آن شب قرار بود برادر همسرم مهمان ما باشد. زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم مردی غریبه که همسرم می‌گفت سارق است، به زور وارد خانه مان شده و بعد از درگیری با وی قصد فرار داشته که از پنجره آشپزخانه به پایین افتاده است. با دیدن مرد مصدوم، به پلیس و اورژانس زنگ زدم که آنها آمدند. آن مرد روز چهارشنبه در بیمارستان فوت کرد و ما به دردسر افتادیم. باور کنید در سقوط مرگبار او نقشی نداشتیم.

اما زن جوان در اظهاراتش مدعی شد مرد فوت شده خواستگار سابقش بوده است و به بازپرس جنایی گفت: مرد کشته شده خواستگار سابقم بود. آن شب از حمام که بیرون آمدم منتظر برادرم بودم که به خانه ما بیاید. زنگ در زده شد و بی‌آن که توجه کنم چه کسی پشت در خانه است، اف‌اف را زدم و به سمت آشپزخانه رفتم تا کارهایم را انجام دهم.

بعد از بازو بسته شدن درآپارتمان با خواستگار سابقم رو به رو شدم. با دیدن وی فریاد زدم و خواستم بیرون برود که با هم دعوایمان شد. همان موقع متوجه شدم برادرم دارد از راه پله‌ها بالا می‌آید. مرد مهاجم به سمت پنجره آشپزخانه رفت تا از آنجا بیرون برود و فرارکندکه یکدفعه به پایین افتادو کشته شد. من در مرگ او نقشی نداشتم. تحقیقات از این زوج برای رازگشایی از سقوط مرگبار مرد جوان در پلیس آگاهی ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *