چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مجله اتاق اصناف کیف و کفش ایتالیایی تبلیغ می‌کند

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 597184
عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی گفت: ما از اتاق اصناف ایران خروجی خاصی در بحث اقتصاد مقاومتی مشاهده نکرده ایم.
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن پور عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی گفت: به عنوان کسی که با کوچکترین و بزرگترین کسبه در ارتباط هستم می‌گویم ما از اتاق اصناف ایران خروجی خاصی در بحث اقتصاد مقاومتی مشاهده نکرده ایم، اتاق اصناف تلاش خود را کرده است، ولی این تلاش خروجی نداشته است.

حسن پور با انتقاد از راه اندازی نمایشگاه بهاره گفت: با نمایشگاه بهاره موافق نیستم بازار مکاره‌ای درست کرده اند، چرا دولت بر برپایی این نمایشگاه انقدر اصرار می‌کند، البته بخشی از آن مطالبه مردم است، اما اتاق اصناف ایران به نمایشگاه بهاره علاقه خاصی دارد، زیرا برای اتاق درآمدزایی زیادی را در پی دارد.

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی با بیان اینکه اتاق اصناف ایران حتی در شعار در بحث اقتصاد مقاومتی موفق نبوده گفت: در ماهنامه اقتصادی اتاق اصناف تهران وقتی صفحه اول را باز می‌کنیم با تبلیغ کیف و کفش برند اروپایی مواجه می‌شویم، این از بودجه کجا تامین می‌شود؟ این اقدام به چه معناست؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *