پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

سفیر انگلیس:حرم امام رضا برایم تاثیربرانگیز بود

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 597159
سفیر انگلیس در ایران با انتشار تصویری از خود در کنار مقبره فردوسی، نوشت: حضور در حرم امام رضا(ع) برایم تاثیرگذار بود.
به گزارش جهان نيوز، نیکولاس آپتون سفیر انگلیس در ایران با انتشار عکسی از خود در کنار مقبره فردوسی، در توئیتر نوشت: لحظه‌ای که در مشهد در حال ارتباط بر قرار کردن با فردوسی یکی از بزرگ‌ترین شاعران ایران هستم. پیشتر نیز در حرم تاثیرگذار امام رضا (ع) در مشهد حضور یافتم که هر ساله 25 میلیون زائر را به خود جذب می‌کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از انگلیس ها خبیث تر خودشانند! برای اینها بتکده و مسجد یکیست فقط کافیه جایی مورد توجه مردمی باشد تا با حضور در آن جا با عوام فریبی سرشان را شیره بمالند.
علی رسولی
Iran, Islamic Republic of
آقای انگلیسی : مکر و حیله شما تمامی ندارد. گذشتگان شما بودند که در کشورهای مسلمان وهابیت و بهائیت را ساختند و همزمان بی دینی و لائیک بودن را ترویج کردند تا ریشه دینداری و خداپرستی را بکنند.اردشیر ریپورتر شما بود که به رضاخان پهلوی گفته بود ریشه دین و اسلام را در ایران بزند تا ایران پیشرفت کند. هر شری در گذشته و حال می بینیم دست پیدا و ناپیدای شما هم در آن است. شما انگلیسی ها از نسل فرعون مصر هستید که ادعای خدایی می کرد. لطفاً نام مقدس امام رضا (ع) را به زبان نیاورید و در همان کفر و عناد خود بمانید.