جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج اعلام می‌شود

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 597146
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج در صورت وجود ظرفیت خالی متعاقبا به‌صورت استانی اطلاع رسانی خواهد شد.
زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج اعلام می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سازمان حج و زیارت با صدر اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج  در صورت وجود ظرفیت خالی متعاقبا به‌صورت استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 در متن این اطلاعیه آمده است: به‌منظور فراهم شدن امکان ثبت‌نام و مراجعه حداکثری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ 30 دی ماه 1385 و تمدید زمان ثبت‌نام برای این دسته از ودیعه‌گذاران، اعلام اولویت‌های پیش‌بینی شده در قالب "ذخیره" بصورت استانی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 انتخاب کاروان و ثبت‌نام اولیه در کاروانهای حج تمتع سال 1397 از متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی reserve.haj.ir و به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

متقاضیان باید ابتدا نسبت به ثبت‌نام اولیه در یکی از کاروانهای استان محل سکونت خود مبادرت کرده و سپس در مهلت مقرر (ظرف 72 ساعت) به کاروان‌ مربوطه مراجعه و پس از تحویل اصل قبض ودیعه‌گذاری خود به مدیر کاروان سایر مراحل ثبت‌نام از قبیل ( تحویل مدارک ، واریز بخش اول هزینه سفر ، انجام معاینات و اخذ تائیدیه پزشکی ، واریز باقیمانده هزینه سفر) را به موقع دنبال  و نهایی ‌کنند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *