جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله انتحاری در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 597136
برخی از مقامات محلی در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان از وقوع حمله انتحاری در «شهر جلال‌آباد» مرکز این ولایت خبر دادند.
حمله انتحاری در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برخی از مقامات محلی در شرق افغانستان از حمله انتحاری به کاروان خودروهای رئیس اداره حج و اوقاف ننگرهار در شهر جلال‌آباد خبر داده است.

رئیس دفتر والی ننگرهار به «تلویزیون‌ یک» گفت «عبدالظاهر حقانی» رئیس حج و اوقاف ننگرهار هدف قرار گرفته و زخمی شده است.بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی افغان به محل حادثه اعزام شده‌اند و مسیرهای منتهی به این منطقه مسدود شده است.

همچنین برخی از منابع محلی تصریح کردند که این حمله تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشته و آمبولانس‌ها به این منطقه اعزام شده‌اند.تا کنون منابع رسمی آمار تلفات این حمله را اعلام نکرده و هیچ گروهی نیز مسئولیت آن را به عهده نگرفته است.

سال گذشته نیز مولوی حقانی رئیس حج و اوقاف ننگرهار از یک حمله انتحاری جان سالم به در برد اما برادرش در نتیجه این حمله کشته شد.این در حالی است که پیش از این نیز بارها بزرگان قومی، علما و نیروهای امنیتی افغان در ولایت ننگرهار هدف حملات انتحاری قرار گرفته‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *