جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۳ لیدر استقلال در العین

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 597085
با وجود اینکه تیم فوتبال استقلال شب گذشته با ارائه نمایشی دلچسب تا آستانه پیروزی برابر العین پیش رفت با این در حاشیه این بازی اتفاق ناخوشایندی رخ داد.
دستگیری ۳ لیدر استقلال در العین
به گزارش جهان نيوز، در شرایطی که پیش بینی می شد جو بی رحمانه ای در العین انتظار استقلال را بکشد بازیکنان این تیم بی توجه به حواشی نمایش فوق العاده ای در ورزشگاه هزاع بن زاید انجام دادند اما حواشی نا خوشایندی زیر پوست این بازی بود.
 
طبق اخبار رسیده به خبرنگار ورزش سه در شهر العین در شرایطی که نمایش عالی بازیکنان استقلال در العین باعث شادی هواداران این تیم شده بود، چند پلیس لباس شخصی 3 نفر از اعضای کمیته مشوقین استقلال را دستگیر و آنها را به مرکز جیم پلیس العین منتقل کردند.

این سه نفر از شب گذشتنه  بازداشت پلیس جیمی العین هستند و از شب گذشته خبری از بازداشت آنها در دسترس نیست اما با این حال آنچه باعث این اتفاق شده ورود ناگهانی آنها به جمع مشوقین و بازخواست آنها بابت رهبری تماشاگران استقلال بوده است.

ظاهرا ماجرای پلیس با اعضای کمیته مشوقین استقلال به نحوه شیپور زدن آنها آغاز شده و به بازداشت این 3 نفر منجر شده است، اتفاقی تلخ که هرگز در کشوری مثل ایران نیفتاده است اما نشانه ای بر وضعیتی است که علیه استقلال در شهر العین وجود داشته است.

باشگاه استقلال در تلاش است قبل از بازگشت کاروان استقلال از امارت که امشب اتفاق می افتد این سه نفر را از بازداشت خارج کند و با تماس هایی که با سفارت ایران رد امارات گرفته شده است، آنها قول مساعد داده اند این مشکل را رفع کنند.

در نهایت این اقدام پلیس العین تعجب آور و بی سابقه بوده و شاید زنگ خطری برای تیم پرسپولیس باشد که سه شنبه هفته آینده مقابل الوصل به میدان خواهد رفت.
 
شرایط دیپلماتیک بین ایران و امارات به خاطر هم پیمانی امارات و عربستان در سطح مطلوبی قرار ندارد و با توجه به اینکه شراکت اقتصادی دو کشور همچنان برقرار است، روابط سیاسی در سطح مناسبی نیست. اماراتی ها قبلا هم با نامگذاری لیگ برتر این کشور با نام یک نام جعلی تخاصم خود را با ایران اعلام کرده اند.

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *