پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

درگیری دو نماینده بر سر استیضاح حجتی

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 597078
اعلام وصول طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز پارلمان حاشیه ای را به همراه داشت.
درگیری دو نماینده بر سر استیضاح حجتی
به گزارش جهان نيوز، در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند) قوه مقننه محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس زمانی که علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در حال ترک صحن علنی پارلمان بود، با حالت اعتراض در مقابل وی قرار گرفت و لاریجانی وی را به جایگاه هیئت رئیسه پارلمان برد.

در این حین حسنی مشاجره‌ای با اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس داشت که جمعی از نمایندگان با حضور در جایگاه هیئت رئیسه این دو نفر را آرام کردند.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس، درباره مشاجرات انجام شده و درخواست نماینده رشت از هیئت رئیسه پارلمان گفت: نماینده رشت خواستار اعلام وصول طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی بود.

وی ادامه داد: این طرح امروز اعلام وصول می‌شود.

به گزارش تسنیم، چندی پیش جمعی از نمایندگان طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را تدوین و با ۹۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده بودند، اما به دلیل عدم پیگیری‌های لازم روز گذشته ۱۰ نماینده با تدوین نامه‌ای و ارائه آن به هیئت رئیسه پارلمان خواستار به جریان افتادن طرح استیضاح حجتی شدند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...