پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پاداش یک هزار دلاری در جیب استقلالی‌ها

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 597044
طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مدیران استقلال هر یک از بازیکنان و کادر فنی پاداش برد در دربی را دریافت کردند.
پاداش یک هزار دلاری در جیب استقلالی‌ها
به گزارش جهان نيوز، پندار توفیقی بعد از پایان مسابقه استقلال - العین اعلام کرد که باشگاه استقلال رسما از این داور به ناظر و مسئولان برگزاری مسابقه شکایت خواهد کرد و آن‌ها خواهان رسیدگی به پرونده قضاوت او در این دیدار حساس هستند.

به این ترتیب استقلالی‌ها شکایت خود را از این داور به کنفدراسیون فوتبال آسیاارسال می‌کنند.

نوروزی و مدافع استقلال راهی تهران شدند
مدافع تیم فوتبال استقلال که پس از پایان بازی شب گذشته برابر العین راهی بیمارستان شده بود در نهایت از بیمارستان مرخص شده و مصدومیت او جدی نیست. البته این بازیکن امروز صبح همراه نوروزی معاون پزشکی باشگاه زودتر از سایر بازیکنان راهی تهران شد تا به مداوای پای خود برسد.

مجید حسینی با شرایط فعلی به دیدار برگشت مقابل العین نمی‌رسد و او این بازی را که قرار است در ۲۱ اسفند ماه برگزار شود از دست می‌دهد.

تمرین ریکاوری آبی پوشان در دبی
بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز صبح در محل هتل خود به یک نوبت تمرین ریکاوری پرداختند. شاگردان شفر در تمرین امروز به  بدنسازی پرداختند و تعدادی از بازیکنان نیز به استخر رفتند.

بازیکنان استقلال پس از صرف صبحانه راهی خرید و در نهایت فرودگاه می‌شوند و برای پواز ساعت ۲۲ امشب به مقصد تهران خود را تا ساعت ۲۰ به فرودگاه دبی می‌رسانند.

پاداش یک هزار دلاری در جیب استقلالی‌ها 
طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مدیران استقلال هر یک از بازیکنان و کادر فنی پاداش برد در دربی را دریافت کردند. مسئولان آبی پوش امروز پاداش‌های یک هزار دلاری خود را دریافت کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *