جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۸

واکنش نجفی به رقص و آواز زنان در یک همایش

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 597042
شهردار تهران برای حفظ شئونات اسلامی در برنامه‌های شهرداری تهران دستور ویژه داد.
واکنش نجفی به رقص و آواز زنان در یک همایش
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محمدعلی نجفی با انتقاد از برگزارکنندگان مراسم جشن بانوان شاغل درشهرداری تهران که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد، بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی در تمامی رویدادهای فرهنگی تاکید کرد.

محمدعلی نجفی طی ابلاغیه‌ای خطاب به معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برنامه هنری اجرا شده در مراسم روز بزرگداشت مقام زن در برج میلاد تاکیدکرد:توجه به ارزشها و رعایت شئونات در اجرای برنامه ها ضروری است.

شهردار تهران در این ابلاغیه تصریح کرده است: ما معتقد نیستیم که اسلام دین عزاست، اسلام دین شادی،نشاط و زندگی است اما باید شئونات و چارچوب‌ها در شادی هم رعایت شود و این خود یک هنر است و همه همکارانم موظف هستند در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نسبت به این مهم دقت لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این مصاحبه بخاطر حساسیت زدایی بخش انقلابی و متدین کشور گفت. این شیوه خاتمی بود اگه واقعا دیندار و پای بند به ارزشهای دینی است باید معاونت مربوطه را عزل و حداقل ترک مراسم میکرد. جامعه دینی و انقلابیون غیر متحجر اتش به اختیار اقدام کنند تازه این اول وتازه شروع شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاش هیچی نمیگفت.
Iran, Islamic Republic of
... این مراسم شادی بود یا مراسم گناه و لهو لعب ، از کی تا حالا مراسم گناه شده مراسم شادی ،...
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا به حرفی که گفته اعتقاد داشت خودش در آن مراسم حضور نداشت. اگر اعتقاد داشت کسانی رو بر سر کار نمی زاشت که برای همه زنان شهرداری چنین مراسمی برگزار کنه. قطعا مدیریت چنین مراسمی دست فردی رده بالا در شهرداری و منصوب مستقیم نجفی است.
Iran, Islamic Republic of
شما گه شئونات برات مهم بود جلسه رو ترک میکردی، نمیشستی همکارای بغل دستیت ذوق مرگ بشن تو کف زدن
خلخال
Iran, Islamic Republic of
ای بی هنر پس چرا تا اخر نشستید شماها اگر طرفدار شادی مردم هستید برای مردم چکار کردید بیکاری تورم اختلاس حقوقهای نجومی اشک مردم را در اورده با اشاعه گناه میخواهید مردم را شاد کنید ؟
Iran, Islamic Republic of
کشور، یک خلخالی لازم دارد. اصل عقلانی تنبیه متخلف، از کشور رخت بربسته و همه، طرفدار نوازش متخلفین شده اند!