جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وقتی شفر مثل منصوریان فوتبال را پیچیده نکرد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 597030
منصوریان در استقلال باخت چون عادت داشت مدام دست به کارهای غیرمعمول بزند.
وقتی شفر مثل منصوریان فوتبال را پیچیده نکرد
به گزارش جهان نيوز، استقلال با منصوریان 6 بر یک به العین باخت ولی با شفر، تا آستانه برد این تیم رفت و در نهایت با ناداوری مساوی کرد. شفر نشان داد فوتبال پیچیده نیست و می تواند فشار را از روی بازیکنانش بردارد تا به بهترین شکل ممکن بازی کنند.

منصوریان همواره تلاش می کرد در استقلال تصمیمات تازه ای بگیرد و گاها این مسئله بازیکنان را تحت فشار قرار می داد. مثلا در بازی معروف استقلال و العین، او به ناگهان تغییراتی در ترکیب داد. تصمیم گرفت مگویان ناآماده را به تنهایی مامور مهار عبدالرحمان کند.

عملا با تمرکز روی این بازیکن و درگیر شدن فرشید باقری هم برای مهار عمر، استقلال را در کارهای دفاعی ناکام گذاشت. نه تنها عبدالرحمان کار خودش را کرد که دیگر بازیکنان هم آزادنه تر به حمله مشغول شدند و در نهایت 6 گل به استقلال زدند.

شفر اما به بازیکنان استقلال گفت بزرگتر و آماده تر از عبدالرحمان هستند و در واقع با درگیر نکردن چند بازیکن برای مهار او نشان داد نه تنها از او که از تیم العین هراسی ندارد، درست برعکس منصوریان. بی شک یکی از دلایل موفقیت شفر در استقلال این است که فوتبال را به اندازه منصوریان پیچیده نمی کند و بازیکنان را تحت فشار نمی گذارد.

منبع:خبرانلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *