جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آزادی یک زن با کمک دختران دانش آموز +عکس

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 596975
مانده بدهی یکی از زندانیان زنی که به دلیل محکومیت مالی غیرکلاهبرداری در زندان بود با کمک‌های مالی دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان تامین شد.
آزادی یک زن با کمک دختران دانش آموز +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه میلاد دخت نبوت و روز تکریم مقام زن دبیرستان دخترانه فرزانگان (واقع در منطقه 18 تهران) با برپایی آیین گلریزانی موجبات آزادی بانویی را فراهم نمودند که با وجود سرپرستی از یک خانواده سه نفره به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی خود در بند حضور داشت.

در این مراسم که با حضور جمعی از اولیاء دانش‌آموزان برگزار شد، بواسطه کمک‌‎های خالصانه این خیرین «عادله- الف» پس از تحمل 4 ماه حبس و دوری از فرزندان، در آستانه عید پیش‌رو و سال نو به آغوش خانواده بازگشت.

چند سالی است برخی از مدیران مدارس ضمن هماهنگی با ستاد دیه، به منظور آموزش عمومی دانش‌ آموزان خود در انجام فعالیت‌های اجتماعی و همچنین نهادینه کردن روحیه انفاق در سنین رشد، با اختصاص وقت و تشویق آینده‌سازان ایران اسلامی در مشارکت‌های نوعدوستانه، اتفاقات و لحظات ماندگاری را خلق می‌کنند.

در برنامه‌های خودجوش یاد شده عواید اقدامات خیرخواهانه به طور مستقل یا با مشارکت این نهاد حمایتی، به بدهکاران غیربزهکاری اختصاص می‌یابد که نه با انجام فعل مجرمانه، بلکه ناخواسته به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد، راهی زندان شده‌اند.
 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *