کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام سالک:

کاری نکنند كه عدم کفایت رئيس‌ جمهور را پیگیری کنیم

16 اسفند 1396 ساعت 9:58

نماینده اصفهان در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: شما مخالفین دولت را «بی‌عقل» معرفی می‌کنید، از القاب «بی‌سواد»، «ترسو» و «بزدل» و گاهی مخالفین را «جاعل به دین» می‌نامید، واقعا این روند مناسبی در سطح ریاست‌جمهوری نیست، اگر در این روندی که شما پیش گرفته‌اید، ما هم مطالبی را دنبال می‌کنیم، شما ما را به این نتیجه می‌رسانید که استیضاح شما و یا اجرای اصل 89 قانون اساسی، یعنی عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهوری را رقم بزنیم.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 15 اسفند) پارلمان در تذکری با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور که منتقدان دولت را «بی‌عقل» خطاب کرده بود، گفت: شما با حاشیه‌سازی‌های هر هفته‌ای نمی‌توانید از وظایف و ماموررت‌ها جدا شوید.
 
به گزارش تسنیم وی افزود: اگر شما به مسائلی بپردازید، پاسخ اشتغال، بیکاری و معیشت مردم و عدم قدرت خریدشان، تبعیض و فساد اداری و امثال آن را چگونه پاسخ می‌دهید؟ شما در طول دوره‌های یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری بالغ بر 50 مورد به ملت ایران توهین کردید، اخیرا در حضور پرقدرت مردم در 22 بهمن، مسئله رفراندوم را مطرح کردید.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: شما مخالفین دولت را «بی‌عقل» معرفی می‌کنید، از القاب «بی‌سواد»، «ترسو» و «بزدل» و گاهی مخالفین را «جاعل به دین» می‌نامید، واقعا این روند مناسبی در سطح ریاست‌جمهوری نیست، اگر در این روندی که شما پیش گرفته‌اید، ما هم مطالبی را دنبال می‌کنیم، شما ما را به این نتیجه می‌رسانید که استیضاح شما و یا اجرای اصل 89 قانون اساسی، یعنی عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهوری را رقم بزنیم.
 
سالک تأکید کرد: شما رئیس‌جمهور 80 میلیون نفر و نه نماینده بیش از 20 میلیون نفر هستید، لذا شما عامل عدم اعتماد بین دولت و ملت هستید، ما به دنبال حفظ استحکام دولت و ملت هستیم و از شما حمایت می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: کسی با دولت مبارزه نمی‌کند که مبارزه با منافع ملی و ضربه زدن به امید و اعتماد عمومی مردم باشد، آقاب رئیس‌جمهور، شما باید پاسخگوی اعتراضات مردم و مالباختگان موسسات اعتباری باشید.


کد مطلب: 596944

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/596944/کاری-نکنند-عدم-کفایت-رئيس-جمهور-پیگیری-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com