پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ضرورت برخورد با حرکت مذبوحانه کشف حجاب

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 596845
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حرکات مذبوحانه‌ای که اخیرا با حمایت دشمنان در قالب کشف حجاب شکل گرفته است منشا هنجارشکنی دارد و باید با آن قاطعانه برخورد شود.
ضرورت برخورد با حرکت مذبوحانه کشف حجاب
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران از قسمت‌های مختلف مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری خود به گفت‌وگو پرداخت.

در ابتدای این بازدید، معدنی پور سرپرست مجتمع قضایی ارشاد آمار عملکرد و برخی از مشکلات موجود را ارائه نمود و سپس رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تقدیر از زحمات کلیه همکاران در این مجموعه قضایی طی سخنانی اظهار کرد: انجام کار قضایی در این مجتمع از حساسیت خاصی برخوردار است و بر اساس مبانی دینی ضرورت دارد با حفظ حرمت اشخاص امور محوله به سرانجام برسد.

وی افزود: در این راستا تذکر دو نکته لازم است؛ یکی اینکه برخی از افراد مرتکب بزهی می‌شوند که با عنایت به شخصیت متهم و سایر شرایط مندرج در قانون می‌شود در حق او ارفاق کرده و نسبت به مجازات مقرره تخفیف قائل شد، اما چنانچه فردی جرمی مرتکب شده و موجبات جری شدن دیگران و زمینه گسترش و شیوع بزه در جامعه را فراهم نماید می‌طلبد با این شخص در چارچوب مقررات و با قاطعیت تمام برخورد شود.

اسماعیلی افزود: نکته دیگر اینکه گاهی از اوقات این امر به صورت یک چالش بزرگ اجتماعی ظهور و بروز می نماید مانند حرکات مذبوحانه‌ای که اخیرا با حمایت دشمنان اسلام در قالب کشف حجاب در جامعه شکل گرفته است و منشا هنجارشکنی دارد و می‌بایست با آن قاطعانه برخورد شود چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تسامح و سهل انگاری در مقوله‌های فرهنگی موجب بروز شبیخون فرهنگی می‌شود.

اسماعیلی در پایان سخنان خود در جهت رفع مشکلات مطروحه در حد مقدورات قول مساعد داد و سپس از قسمت‌های مختلف مجتمع قضایی ارشاد بازدید نمود و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفت‌وگوگو پرداخت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر به قانون عمل نکنید و محکم برخورد نشود بنده به شما قول می دهم در همین بهار و تابستان آینده با مینی ژوب بیرون خواهند آمد.